Geen optie voor mij. Ik slaap altijd aan boord van een vliegtuig. Anders ben ik echt 24 uur per dag aan het werk...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verschillen economy en economy plus/premium.
- Almere vak V
- Amerika-expert
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Re: Verschillen economy en economy plus/premium.
Ook in de business class met lay flat stoelen slaap ik niet meer dan een uur of 3 en dan nog heel onrustig. Ik vind vliegen geen enkel probleem, maar slapen moet ik blijkbaar ergens anders doen
Ik slaap alleen goed in een fatsoenlijk bed.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Als ik vanuit Portalnd/Seattle naar Amsterdam, Brussel, Dusseldorf of Frankfurt vlieg slaap 8 tot 9 uur. En dan maakt het me helemaal niks uit of ik op rij 1 of rij 57 zit...jojostravelusa schreef: ↑01 nov 2023, 09:03Ook in de business class met lay flat stoelen slaap ik niet meer dan een uur of 3
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Doe mij een paar van die pillen
https://jiltkrista89.wordpress.com/
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ah, dat lijkt me heerlijk. Maar ja, je kunt niet alles hebben. Uitrusten doen we thuis dan wel weer.Almere vak V schreef: ↑01 nov 2023, 20:06Als ik vanuit Portalnd/Seattle naar Amsterdam, Brussel, Dusseldorf of Frankfurt vlieg slaap 8 tot 9 uur
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Reken mij maar tot het kamp ‘zo vroeg mogelijk boarden’.
Puur persoonlijk - als ik aan de gate sta kan ik niet relaxen en ben ik in sensory overload, elk potentieel geluidje maakt me ultra-alert want het zou over mijn vlucht kunnen gaan.
Eens gezeten (en eerlijk, vaak nadat de rij waar ik zit ingenomen is zodat ik weet dat ik niet meer recht moet) glijdt alle stress van me af en ga ik in vakantiemodus.
Al enkele keren de take-off niet bewust meegemaakt omdat ik ingedommeld ben.
Puur persoonlijk - als ik aan de gate sta kan ik niet relaxen en ben ik in sensory overload, elk potentieel geluidje maakt me ultra-alert want het zou over mijn vlucht kunnen gaan.
Eens gezeten (en eerlijk, vaak nadat de rij waar ik zit ingenomen is zodat ik weet dat ik niet meer recht moet) glijdt alle stress van me af en ga ik in vakantiemodus.
Al enkele keren de take-off niet bewust meegemaakt omdat ik ingedommeld ben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3566 Weergaves
-
Laatste bericht door Tipsy_1
-
- 5 Reacties