Stoelreservering KLM

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
noname4
Amerikafan
Berichten: 280
Lid geworden op: 13 mar 2016, 13:12
Aantal x V.S. bezocht: 3

Stoelreservering KLM

Bericht door noname4 »

Morgen vertrekken we naar New York: mijn twee dochters en ik en een paar maanden geleden heb ik drie stoelen naast elkaar gereserveerd en betaald. Nu check ik in en blijken we niet naast elkaar te zitten. We hadden drie stoelen op rij 23 en nu zit 1 van ons op rij 41. Ik heb gebeld met KLM maar die zeggen niets te kunnen doen.

Heeft iemand dit eerder ook gehad en hoe valt het op te lossen? Behalve dan in het vliegtuig zelf vragen om van stoel te wisselen. Ik heb immers voor de stoelen betaald.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 906
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Stoelreservering KLM

Bericht door Trom »

Bij bagage afgifte zitten ook altijd nog enkele balies met grondpersoneel. Direct protesteren en je bewijs meenemen.
Mocht het niet lukken dan vriendelijk gesprek met purser.
Veel succes.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 286
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Stoelreservering KLM

Bericht door jeppiepruts »

Het is heel vervelend. Maar gebeurt wel vaker. Om uiteenlopende redenen.
Veiligheid, ander toestel dan gepland, bijzondere passagiers etc.
Mij gebeurde het recent omdat er een UMmetje mee moest, en die moet op een plaats die aan bepaalde voorwaarden voldoet. Het lijkt me wel dat je nu je geld terug kunt krijgen voor een niet geleverde dienst.
Denk dat het een volle vlucht is. En eerlijk gezegd dat je met een reden van die stoel gehaald bent, dus vraag ik mij af of het in het vliegtuig nog te regelen zal zijn.
Wat zie je aan beschikbaarheid als je incheckt? Je kunt niet alsnog andere plaatsen bij elkaar selecteren?
Sowieso op tijd naar de incheckbalie zoals @Trom zegt. Dat is de plaats waar nog geschoven kan worden. Hopelijk voor jullie hele groep.
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2036
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Stoelreservering KLM

Bericht door dejong89 »

Heel vervelend voor je en zeker je geld terug vragen. Aan de andere kant, dit soort dingen regelen zichzelf wel bij de gate. Komt goed! Even netjes vragen bij het boarden en dan kan er vast wel wat geschoven worden!
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer