Parkeertips Dusseldorf airport?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
A&A
Amerikafan
Berichten: 393
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door A&A »

Wij vliegen op donderdag 17 augustus vanaf Dusseldorf Airport en komen woensdag 13 september weer terug.

Heeft iemand tips voor goedkoop en veilig/betrouwbaar parkeren bij Dusseldorf Airport?

Het kan eventueel ook met hotel van 16 op 17 augustus maar daar mag je nooit zo lang gratis parkeren.
Gebruikersavatar
Raziel
Amerikafan
Berichten: 201
Lid geworden op: 23 nov 2010, 13:30
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Den Helder

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door Raziel »

Misschien even de zoekfunctie gebruiken: "Düsseldorf" "parkeren"
A&A
Amerikafan
Berichten: 393
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door A&A »

Uiteraard heb ik dat als eerste gedaan; kon daar echter niet vinden wat ik zoek.
NorwayUS
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mei 2019, 17:05
Aantal x V.S. bezocht: 23

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door NorwayUS »

Ik boek altijd bij de officieel website, dus.com - P2, P3 en P7 zijn garages op loopafstand, en P4 en P5 heeft een shuttle-trein naar de terminaal.

Er is zelf een actie nu waar je €12 euro korting krijgt, met voucherkode “Koningsdag”.
A&A
Amerikafan
Berichten: 393
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door A&A »

Dank! Helaas geeft de code Koningsdag een foutmelding; mogelijk alleen vorige week geldig?

Bij de hotels zie ik vrijwel nergens wat parkeren kost (zeker niet buiten de gratis dagen). En ook niet of er een shuttle van en naar de luchthaven is.

Er zijn heel wat "vage" aanbieders van parkeerplaatsen maar je wil niet terug komen van vakantie en dan je auto kwijt zijn. De sleutel willen wij ook eigenlijk niet afgeven als we parkeren.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 867
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door Tantelotje »

Wij zijn een aantal keren vertrokken vanaf Dusseldorf en kiezen dan altijd een Park, Sleep, Fly optie.
Inclusief de nacht vooraf aan de vlucht, hebben wij dan 25 parkeerdagen nodig. Die zitten er inderdaad niet standaard bij, maar uit ervaring weet ik dat je die wel altijd kunt bij betalen. Prijzen varieren ook daar, ik weet alleen nog dat we in 2017 € 3,- per nacht extra betaalden bij het Mercure hotel in Ratingen. 21 nachten zaten in het tarief en ook een shuttle van en naar het vliegveld behoorde tot de service.

We hebben ook eens overnacht bij het Relaxta Inn (2014) , daar stond de auto in een parkeergarage van het hotel. Ik weet niet meer wat dat kostte want in die tijd regelde het reisbureau dit nog voor ons :D

Een andere keer sliepen we in het Tulip Inn in de Esprit Arena. Daar zat wel een shuttle bij naar het vliegveld, maar niet bij terugkomst. Alhoewel de taxi toen (2015) € 20,- kostte voor de terugweg was dat minstens zo relaxt als de shuttle want nu hoefden we nergens op te wachten (afgelopen jaar moesten we ruim 30 minuten wachten op de shuttle van het Ibis bij Schiphol. Dan betaal ik liever € 20,- :wink:)

Maar goed, geen idee wat de prijzen nu zijn. Maar misschien zijn dit wel hotels waarbij je zou kunnen kijken of zij nog een PSF arrangement hebben en wat dit dan kost.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door harryh »

@A&A even de zoekfunctie gebruikt en dan krijg je veel resultaten zoals deze viewtopic.php?p=1303436#p1303436

Een nieuwe draadje lijkt me niet nodig @Moderatorteam
Gebruikersavatar
Fiesta68
Amerikakenner
Berichten: 506
Lid geworden op: 23 aug 2010, 12:31
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 21
Locatie: Gent

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door Fiesta68 »

Wij vliegen ook vanuit Dusseldorf en hebben gekozen voor Park, sleep & fly, zie hieronder.

viewtopic.php?f=30&t=75473&p=1305837&hi ... p#p1305837
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Elstars
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jan 2012, 21:15

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door Elstars »

Parkvogel garage, hoort bij de luchthaven. Prima parkeergelegenheid.
https://www.parkvogel.de/nl/
We hebben hier goede ervaringen mee.
A&A
Amerikafan
Berichten: 393
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door A&A »

Dank voor jullie reacties; we hebben via Parkvogel de garage PSD Park Dome geboekt op 9 minuten met de shuttlebus (gratis, toch?) van Dusseldorf Airport. Was € 122,- incl reserveringskosten en gratis annuleerbaar (op 3 euro reserveringskosten na). lijkt ons de beste prijs en de auto staat er zelfs binnen.
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door JeroenenTineke »

Wie heeft tips voor een Park, sleep ,Fly in Düsseldorf voor een parkeerverblijf van 28 dagen, in juli/ augustus. Wat ik kan vinden gaat meestal tot 21 dagen. Anders suggesties uiteraard ook welkom.
jeppiepruts
Amerikafan
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2023, 14:15
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door jeppiepruts »

JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door JeroenenTineke »

@jeppiepruts top, dankjewel. Ik had wel gezocht naar park, sleep fly. Maar zie nu een geschikte optie bij parkvogel Dome :clap:
MartijnL
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 jul 2019, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door MartijnL »

Wij hebben laatste keer qpark gekozen, was 7 euro per dag en dan met de monorail in 10 minuten naar vliegveld
Q-Park Flughafen Bahnhof
Ahrensplatz, 40472 Düsseldorf, Duitsland
cvr
Amerikafan
Berichten: 323
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door cvr »

JeroenenTineke schreef:
26 feb 2024, 15:31
@jeppiepruts top, dankjewel. Ik had wel gezocht naar park, sleep fly. Maar zie nu een geschikte optie bij parkvogel Dome :clap:
Wij hebben diverse keren geparkeerd bij de PSD Dome, is prima bevallen. Taxibusje vertrekt aan de ingang van de parkeergarage en dropt je in 10 min voor de terminal. Soms is er geen busje of wordt er even gewacht om eerst wat mensen te verzamelen echter langer dan 15 minuten hebben wij nooit hoeven te wachten. Zelfde verhaal voor de terugweg.

Q-Park en de overige P4-5 etc. zijn ook prima maar qua prijs is de PSD dome vaak de laagste. Pas weer geboekt voor 3 weken in juli/augustis voor 99 Euro.

BTW Parkvogel heeft het beheer van PSD Dome parking blijkbaar overgedragen aan Parkito, verder zie ik geen verandering.
JeroenenTineke
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 22 dec 2023, 21:15
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Parkeertips Dusseldorf airport?

Bericht door JeroenenTineke »

@cvr fijn om te lezen dat jullie goede ervaringen met hun hebben. Ik heb inmiddels geboekt bij hun, en idd wat een lage prijs zeg voor bijna een maand parkeren. We hebben het tegenover gelegen B&B hotel Düsseldorf erbij geboekt, omdat we heeel vroeg vliegen in de ochtend, en zo nog wat extra uurtjes slaap hopen te pakken. Totaalprijs hotel 4 pers inclusief parkeren €230,-
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer