Ervaringen voucher Delta

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
miro
Amerikafan
Berichten: 287
Lid geworden op: 16 jul 2010, 03:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Ervaringen voucher Delta

Bericht door miro »

Tweede kerstdag werd onze vlucht naar JFK geannuleerd door Delta.
We hebben, behalve een teruggave van de tickets (waar we overigens nog op wachten), ook vouchers gekregen.
Als het goed is zijn de vouchers voor vluchten van DL, AF, KLM in te zetten.
Heeft iemand ervaring met het gebruik van deze vouchers voor KLM vluchten binnen Europa?
Die vluchten komen niet naar voren via de Delta site.
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, Azoren, meerdere cruises, veel van Europa
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen voucher Delta

Bericht door Laredo »

Ik zie dat het topic al wat ouder is dus vraag mij af of het nog een actueel punt is. Mijn ervaring is dat het in februari 2020 (net voor....) is gelukt maar de vlucht uiteindelijk niet is doorgegaan ivm corona. Daarna dus nieuwe vouchers gehad en die krijg ik niet meer ingezet op KLM vluchten binnen Europa. Wij kijken daarom nu maar weer naar vluchten naar de VS (niet heel erg haha). De vouchers zijn nog dit hele jaar in te zetten voor vluchten tot eind 2024 dus ik heb nog even.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
miro
Amerikafan
Berichten: 287
Lid geworden op: 16 jul 2010, 03:42
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Ervaringen voucher Delta

Bericht door miro »

Door te bellen met Delta is het ons gelukt om KLM vluchten binnen Europa te boeken en te 'betalen' met de Delta vouchers.
En met de rest hebben we tickets naar Amerika geboekt :D
USA: 2001-2010-2012-2013-2015-2016-2018-2023-2024
Overig:3xNieuw Zeeland en Australië, Curaçao, Azoren, meerdere cruises, veel van Europa
Vlinder72
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 mei 2018, 08:35
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Ervaringen voucher Delta

Bericht door Vlinder72 »

Soms heb je wat hulp nodig. Ik moest voor mijn minderjarige dochter een ticket boeken. Ze zou niet alleen vliegen want ze vloog met mij terug maar zij was al in Amerika en ik ging haar ophalen. Dat ging niet bij de klm omdat ze een unaccompanied minor was. Via de Delta website lukte het ons ook niet terwijl het wel had moeten lukken bij Delta. De KLM heeft toen het ticket voor ons geboekt bij Delta want daar kon je wel een ticket boeken voor een minderjarige zonder te betalen voor UM service en betaalt met een KLM voucher. En zo vlogen wij samen terug op een KLM vlucht vanaf Atlanta en de medewerker van de KLM had er ook voor gezorgd dat mijn dochter een stoel naast mij had. Ik met mijn KLM ticket en mijn dochter met haar Delta ticket betaald met een KLM voucher.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer