Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 309
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door habbekuk »

Ik heb naar Avis ook gevraagd om President aan te passen in USA.
Kreeg de onderstaande reactie, lijkt wel of ze alleen Preferd hebben gedaan maar dat ben ik al.

Thank you for contacting Avis regarding our current loyalty program; Avis Preferred Points.

Each rental will move you closer to a higher level of service benefits and offer an exciting new opportunity to earn flexible rewards. Rewards can be redeemed for free rental days, upgrades or eligible ancillary products.

- Avis President's Club and Avis Chairman's Club - Avis President's Club and Avis Chairman's Club programs will continue to be offered through an invitation-only membership. The service benefits will remain the same. Members while are also enrolled in Avis Preferred can opt into Avis Preferred Points and earn points on qualify rentals and other activities that can be redeemed for complimentary rental days, upgrades, and accessories (like GPS and satellite radio) with no blackout dates.

We hope that this has answered all your questions regarding our new Loyalty Program and that you are just as excited as we are about the benefits and rewards it offers. Please visit https://www.avis.com/en/loyalty-profile/avis-preferred for any additional questions you may have regarding the Avis Preferred Points program.

Thank you for choosing Avis, we appreciate your business and hope you have a great day.

Ik ga het nog maar eens doen.. Alleen gek dat er op uitnodiging staat..
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1923
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door Frasi »

@habbekuk Ik vrees dat dit een afwijzing is van je verzoek.
Maar zo omfloerst en met veel woorden beschreven dat wij directe Hollanders de boodschap niet meer herkennen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14322
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door Coyote »

cvr schreef:
20 apr 2024, 13:08
Dit is idd een hele mooie tip want ik ben, net als vorig jaar, iedere 2-3 weken ~$30-50 van mijn reservering aan het "afschaven". Ik heb je tip geprobeerd, ik kan nu ongeveer $40 besparen. Als ik echter op het laatste scherm ben is de "What You Pay at Location" prijs exact hetzelfde als mijn huidige reservering. Als ik op prijs details klik zie ik geen prijsopbouw, geen idee wat er misgaat. Ik probeer het nog een paar keer en ga dan toch maar annuleren/boeken...
Ik kan mij herinneren dat ik dit vorig jaar ook had bij Hertz. Eerst ging het wel, toen 2x lagere prijs gekregen. Maar op een gegeven moment bleef de prijs aan het eind gelijk. Omdat het om een relatief laag bedrag ging, de reservering toen zo laten staan. Andere optie zou dan denk ik inderdaad zijn de gehele reservering te annuleren en opnieuw te boeken. Zou dan wel proefboeking doen of je dan wel de juiste prijs krijgt voor je de oude annuleert.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 309
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door habbekuk »

Frasi schreef:
21 apr 2024, 09:31
@habbekuk Ik vrees dat dit een afwijzing is van je verzoek.
Maar zo omfloerst en met veel woorden beschreven dat wij directe Hollanders de boodschap niet meer herkennen.
Ja, jammer heb EU President meegestuurd..
Ga het nog wel keer proberen en dan verneem ik het wel weer :D
IngridUSA
Amerikakenner
Berichten: 1240
Lid geworden op: 02 jun 2019, 13:15
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: West-Brabant

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door IngridUSA »

Familyof4 schreef:
19 apr 2024, 14:14
Erik96 schreef:
16 apr 2024, 21:41
Beetje offtopic maar een kleine tip, als je ziet dat de prijzen gedaald zijn bij Hertz kun je gewoon je bestaande reservering wijzigen en dan het nieuwe tarief selecteren, je behoudt dan het reserveringsnummer. Zo heb ik vorige week mijn bestaande reservering van $1000 ''gewijzigd'' naar $700, voor exact dezelfde auto, locatie, datum en tijdstip. Het is dus niet nodig een nieuwe reservering te maken terwijl je nog een oude hebt (wat bij hertz inderdaad niet kan).
Ah wat fijn dat we elkaar hier zo kunnen helpen met slimmigheidjes. Thanks, dat ga ik proberen zodra het aan de orde komt.
Ik had het al eens ergens gelezen (en onthouden) en heb nog maar 2 maanden geleden geboekt, toen de prijzen weinig fluctueerden. Toch gisteren maar eens gekeken en ik ben gelijk van 1900 (ja duur maar FFAR) naar 1300 gezakt. Blij mee!
jastsali
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2010, 14:46
Aantal x V.S. bezocht: 75
Locatie: Achterhoek

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door jastsali »

bedeve schreef:
20 apr 2024, 19:22
Niet zo n mooie teksten van @jastsali en @cvr ....

Het vooropgezette plan is inderdaad niets meer of minder dan een status match ...
Ik heb nog even alle email mogelijkheden gechecked ;
profile.update@avisbudget.com zet ik er nog maar even extra bij....

Stalken mag !!

succes
@Bedeve. Inmiddels na een ruime week toch de bevestiging dat ik PresidentClub ben geworden. Dus dat is stap een. Nu nog status regelen op Avis.com. Het vreemde is dat ik daar niet kan inloggen met mijn mailadres, ook niet met mijn klantnr. Wizardnumber (=klantnr) opvragen op de .com site lukt wel, maar als ik wil inloggen of password wil wijzigen dan kent het systeem mij niet. Ik denk dat ik het verder maar laat zitten. Wilde het alleen gebruiken voor statusmatch met National en Hertz. Dus daar moet ik wat anders voor verzinnen. Hoe dan ook: dank voor de tip en je reacties.
Edit: Inloggen op de UK site van Avis kon ik een printscreen opvragen. Netjes in het Engels dus. Beetje knip en plak werk met screenshot en membership card. Statusmatch aanvraag ingediend Nu afwachten.....
cvr
Amerikafan
Berichten: 325
Lid geworden op: 22 okt 2006, 15:32
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door cvr »

Ik heb deze route al gelopen, helaas:

Hello, thank you for contacting us. At this time, we are unable to make any changes to the existing profile as the profile is in The Netherlands. We are only able to update profiles for the US and Canada at this time.

Please Contact: Database.Northern@abg.com

Thank You


en daar kreeg ik te volgende reactie op:

Dear Mr cvr,

Thank you very much for your e-mail.

The US website is reserved for the US customers. As they work with a different loyalty program, the European profiles will not be displayed correctly at the website.

Could you please use the European websites and the App?

Thank you very much in advance


@bedeve bedankt voor de tip, helaas houdt het hier wel zo'n beetje op denk ik.
jastsali
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 06 jul 2010, 14:46
Aantal x V.S. bezocht: 75
Locatie: Achterhoek

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door jastsali »

Update:
Met een printscreen van mijn PresClub status op de Avis UK site is het me gelukt om bij National te matchen naar Executive Elite. Hertz zal binnenkort ook wel gelukt zijn. Allemaal nog net mooi op tijd voor mijn vlucht naar Seattle volgende maand.
Nogmaals dank @bedeve.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5763
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Status matchen autoverhuur - stappenplan.

Bericht door bedeve »

hoe zit dan nou met die President Club....??
Vorige week , 2 dagen voor vertrek , was mijn status bij Avis.com ineens gewijzigd in "Preferred " ...
Dankzij de MasterCard code had ik voor een prachttarief een midsie suv geboekt ...

Op naar DFW...
Mijn naam stond niet op het bord in de garage ....ai dan maar naar binnen.
Oh zei de vrouw achter de balie .w" we zijn wat laat vandaag daarom staat je naam niet vermeld..
Maar we hebben wel een auto voor je klaarstaan een Dodge Durango , tweeduizend mls op de teller , full options en met een fijne Hemi motor....
Da ś mooi zei ik ....maar hoe zit het met mijn status bij jullie ?
Oh ....je bent President Club hoor ..vandaar die upgrade.
Vrolijk zwaaiend reed ik weg..ben inmiddels in New Orleans maar de smile zit nog op mń gezicht en bij elk beetje gasgeven wordt die smile heel breed..
Het komt dus helemaal goed @jastsali ...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer