Ik ben al weken aan het wachten op een goede aanbieding. Ik heb Hertz Presidents Circle (door statusmatchen ook bij National etc.) en zie nu al enkele weken een Categorie C auto voor $1278 en dan met de keuze uit de President Circle bij aankomst. Dit met code 510000.
Nu heb ik afhalen gezet op Hertz Los Angeles Culver City (18 minuten vanaf vliegveld LAX) en terug brengen wel gewoon op LAX. Nu geeft deze locatie (en enkele andere locaties in Los Angeles hebben dit ook) een extra capacity large SUV (categorie T6) zoals bijvoorbeeld een Chrevolet Suburban voor het bedrag van $1485.
Nu is deze categorie echt een droom voor mij, ook al gaan we maar met z’n tweeën.
Maar nu wil ik jullie expertise vragen. Zouden jullie dit doen? Bij een kleinere locatie van Hertz? (Google review 3,8 vd 5. Wisselende reacties tussen geen beschikbare auto en topservice)
We hebben dan geen keuze uit een aisle, maar dit is toch de categorie die ik het liefst wil.
Ik ga hem in ieder geval snel voor het Betaal later tarief vastleggen en dan kan ik hem als nog annuleren. Maar ik ben benieuwd naar jullie mening of dat ik misschien iets over het hoofd zie.
(Ik probeer hieronder foto’s te uploaden, maar dit is de eerste keer dat ik dit doe. Hopelijk gaat dit goed!