BSP- autoverhuur

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Ronny2
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jun 2022, 11:31

BSP- autoverhuur

Bericht door Ronny2 »

Ik heb - toen ik ooit jong was- geleerd dat als "iets te mooi lijkt" om waar te zijn, dat meestal ook zo is.
Daarnet heb ik een offerte gemaakt voor een huur van 17 dagen, "midsize" , en kreeg prijzen van 1065 eur tot 1102 eur . Dit lijkt me toch beduidend minder dan wat ik vond bij andere verhuurders. Bovendien zou de "one-way fee" inbegrepen zijn. Een tweede bestuurder zou 58 eur zijn ( ik rij inderdaad in staten waar de regel van de echtgenote die gratis 2e bestuurder is ,niet van toepassing is)
Ik had nog nooit van BSP gehoord en heb uiteraard reviews gaan zoeken. Die lopen uiteen... zoals altijd zeker.
Ze spreken wel geen Nederlands :D
Heeft iemand daar info/ervaringen over/mee?

Ps: ik heb de outprint proberen in bijlage te plaatsen , maar bestand zou te groot zijn. Als iemand daar een oplossing voor heeft, wil dat alsnog doen.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14311
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: BSP- autoverhuur

Bericht door Coyote »

Of het 'te mooi is om waar te zijn', kunnen wij zo niet beoordelen. Persoonlijk ken ik BSP (is het een broker? een verhuurder?) niet, dus kan daar niets over zeggen.

Voor welke periode is het? Van waar naar waar? Welk type auto wil je huren? Pas dan kunnen we iets zinnigs zeggen over de prijs.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Resetovic
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 07 nov 2021, 13:49
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: BSP- autoverhuur

Bericht door Resetovic »

Volgens mij is BSP gevestigd in Frankrijk en als het goed is komt je reservering ook direct in het systeem van de autoverhuurbedrijf zelf.
Ik had zelf namelijk ook een reservering bij Europcar via BSP en Sixt, beide geannuleerd omdat Europcar/Fox geen optie was vanwege slechte recensies en ik kwam goedkoper uit bij Sixt zelf.

Does zoek je reservering op bij de verhuurder en vraag het eens na :).
Ronny2
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jun 2022, 11:31

Re: BSP- autoverhuur

Bericht door Ronny2 »

Bij deze slechts deel info ingelezen - zie bijlage.
Is dus met Avis
Bijlagen
BSP auto.pdf
(422.72 KiB) 129 keer gedownload
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer