Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Britisch Airways, premium economy? of niet?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Britisch Airways, premium economy? of niet?
wij willen 18 augustus van Amsterdam naar Dallas vliegen en 9 september terug, premium economy met Britisch Airways. boeken via hun eigen website.
De heen reis blijkt uitgevoerd te worden door America Airlines terug door BA.
Als we in het boekingsproces kiezen voor premium economy krijgen we daarna netjes het overzicht met verschillende tijden en prijzen, als we ons keuze maken -vervolgens ook voor de terugreis- krijgen we de prijzen te zien maar achter de vlucht van AA staat opeens Economy, bij de terugvlucht met BA staat wel premium. In de prijs is ook heen en terug premium verwerkt.
Als ik beneden aan de site kijk, bij info over de bagage staat wel 2 stuks zoals bij premium. We durven niet goed te boeken bang dat we dadelijk toch een economy ticket hebben voor een premium prijs.
-> geprobeerd te bellen met BA, maar ivm met de drukte krijg je alleen een bandje en kom je er niet doorheen.
-> op seatguru gekeken, en daaruit blijkt dat het vliegtuig wel 21 premium plaatsen heeft
Toen gezocht op Amsterdam New Orleans, of dat wat duidelijkheid gaf omdat het eerste deel van deze vlucht hetzelfde vliegtuig is als van Ams naar Dallas.
Ook dan staat er Economy, echter bij het tweede deel (Dallas naar New Orleans) staat ook Economy, maar wél netjes bij vermeld dat dat toestel deze klasse niet heeft, je weet het dus op voorhand.
Hieruit maak ik dan toch weer op dat de vlucht Ams- Dallas gewoon premium is, maar dat het fout in het overzicht staat.
Iemand ervaring mee hoe ik dit moet interpreteren? en zou het nou wel of niet om een premium economy gaan?
De heen reis blijkt uitgevoerd te worden door America Airlines terug door BA.
Als we in het boekingsproces kiezen voor premium economy krijgen we daarna netjes het overzicht met verschillende tijden en prijzen, als we ons keuze maken -vervolgens ook voor de terugreis- krijgen we de prijzen te zien maar achter de vlucht van AA staat opeens Economy, bij de terugvlucht met BA staat wel premium. In de prijs is ook heen en terug premium verwerkt.
Als ik beneden aan de site kijk, bij info over de bagage staat wel 2 stuks zoals bij premium. We durven niet goed te boeken bang dat we dadelijk toch een economy ticket hebben voor een premium prijs.
-> geprobeerd te bellen met BA, maar ivm met de drukte krijg je alleen een bandje en kom je er niet doorheen.
-> op seatguru gekeken, en daaruit blijkt dat het vliegtuig wel 21 premium plaatsen heeft
Toen gezocht op Amsterdam New Orleans, of dat wat duidelijkheid gaf omdat het eerste deel van deze vlucht hetzelfde vliegtuig is als van Ams naar Dallas.
Ook dan staat er Economy, echter bij het tweede deel (Dallas naar New Orleans) staat ook Economy, maar wél netjes bij vermeld dat dat toestel deze klasse niet heeft, je weet het dus op voorhand.
Hieruit maak ik dan toch weer op dat de vlucht Ams- Dallas gewoon premium is, maar dat het fout in het overzicht staat.
Iemand ervaring mee hoe ik dit moet interpreteren? en zou het nou wel of niet om een premium economy gaan?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Britisch Airways, premium economy? of niet?
En als je de reis zoekt via AA?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Dat had ik natuurlijk ook ff moeten vermelden.
Via AA zoeken, geeft wel premium economy aan, het moet er dus zijn (maar via aa boeken is 300 euro duurder en vlieg je met AA heenen terug, vandaar eerste de optie BA, en we vliegen liever BA dan AA)
Via AA zoeken, geeft wel premium economy aan, het moet er dus zijn (maar via aa boeken is 300 euro duurder en vlieg je met AA heenen terug, vandaar eerste de optie BA, en we vliegen liever BA dan AA)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik ga er even van uit dat het wel zal kloppen na boeking. Maar snap dat je het zeker wil weten. Bel even met BA. Hebben als het goed is ook een Nederlands nummer met een Nederlands sprekende assistent. Heb ik vorig jaar contact mee gehad toen onze vluchten ineens om werden gegooid.
Wij vliegen ook Premium Economy met BA dit jaar (vorig jaar ging niet door).
Wij vliegen ook Premium Economy met BA dit jaar (vorig jaar ging niet door).
NY | 2014 (+ Canada) – 2017 – 2019
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
West Amerika | 2015 – 2016 – 2017 – 2018 – 2022
Florida | 2019 - 2024
Parks: Sequoia, Yosemite, Joshua Tree, Yellowstone, Grand Teton, Zion, Bryce, Death Valley, Everglades, Kings Canyon
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ik moet zeggen dat wij bij onze laatste trip slechte ervaringen hadden met de zgn premium economy van BA. Heen vlogen we premium met AA en dat was perfect. Terug met BA vonden wij het meer een service die leek op economy met meer beenruimte. Eten was ronduit slecht, bediening en aandacht van het personeel was ondermaats. Bij het indienen van een klacht gingen we van het kastje naar de muur. Ticket was van AA en AA verwees ons naar BA en vice versa. Kan natuurlijk een op op zichzelf staand incident zijn, maar persoonlijk kies ik in ieder geval niet meer voor BA. In oktober vliegen we weer met AA en terug in de premium economy.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 5454 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555
-
- 5 Reacties