British Airways: er is altijd wel wat...

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door KW1984 »

Prima opgelost dan! Even nieuwsgierig: zou je nu wel weer met ze vliegen?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote Buttes »

@KW1984

In de toekomst probeer ik BA zoveel mogelijk te vermijden. Verschillende omboekingen moeten doen omdat ze mijn vluchten annuleerden.
Verder vond ik de service aan boord 1 van de slechtste die ik ooit heb gehad.
Gebruikersavatar
goldenhills
Amerika-expert
Berichten: 3215
Lid geworden op: 26 mar 2008, 08:04
Locatie: San Francisco Bay Area

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door goldenhills »

KLM is niet veel beter ben ik bang. Bij onze recente vlucht werden we gedowngrade (en dan moet je zelf nog een claim indienen om geld terug te krijgen, terwijl dat toch automatisch zou kunnen) en onze komende trip is al drie keer gewijzigd... Over de vlucht zelf niet veel te klagen, al zijn de Economy stoelen vervelend smal. De net nieuwe (en fijne) Premium Comfort klasse lijkt te zijn gecancelled, in ieder geval voor AMS-SFO, en business class is waanzinnig duur nu. En je moet bellen (en dus in de wachtrij) om je vlucht te veranderen, want veranderen via de website werd geblokkeerd toen onze vlucht is gewijzigd door KLM. :blink:
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Ruud2004 »

Wij zijn vorige week weer een LHR ervaring rijker geworden.

Heenvlucht:
BA vlucht 10.10uur van AMS naar LHR. We waren ruim op tijd op Schiphol, er stond niemand bij de BA balies, vlotte incheck en binnen 10min door Security en KMar. Vlucht vertrok 10min te laat en moest boven Londen nog drie rondjes in de holding, dus onze overstaptijd van 2.05uur werd met ongeveer 40min verkort. Op LHR gelijk de bus in naar T3 en daar leek het rustig, maar bij/voor de security stond een vreselijk lange rij. Door de rij liepen medewerkers van de luchthaven die reizigers, qua vertrektijd kritieke vluchten, uit de rij haalden. Zo ook de vlucht van AA naar Miami van ons. We werden vooraan in de rij gezet bij de boardingcardcheck en konden daarna naar de security. Bij de security bleek dat er maar twee van de (ongeveer) 10 a 12 "opstellingen" operationeel waren, oorzaak dus bekend (Short of Staff). Na de security gelijk via de lounge van T3 naar de Gate gelopen, waar we gelijk konden aanschuiven om te boarden op de AA vlucht naar Miami.

-BA vlucht was prima, toch nog flesje water en zakje chips gehad.
-AA vlucht (bomvol), was goed. Goede verzorging door tamelijk bejaarde crew, seats 36 A en C. Aankomst op MIA even moeten wachten bij Immigration. Een bijzonder norse ambtenaar, pakte onze paspoorten aan met een vaag Thanks. Daarna korte check paspoort en/met gegevens in computer en maakte alleen een foto. Verder geen enkel woord gezegd, geen vingerafdrukken en ook geen stempel. Bagage draaide al op de band.

Terugvlucht:
-AA vlucht naar LHR (vertrek 23.07uur vertrok keurig op tijd, had de wind mee en haalde 35min van de vliegtijd af, de overstaptijd op LHR van 1.35uur werd dus iets verruimd. Omstreeks 00.30uur vriendelijk bedankt voor de "Pasta or Chicken". Vlotte crew en wederom goede verzorging. Vliegtuig liep snel leeg (we zaten achterin weer op rij 36 A en C) en in T3 connections borden gevolgd naar de bus richting T5. Bus kwam snel, dus vlot in T5. Ook hier stond een grote rij voor de boardingcardcontrole en wederom uit de rij gehaald, nu om onze vlucht naar Amsterdam te kunnen halen. Daarna nog een half uur voor een Pakistaans/Indische markt uhh sorry, ik bedoel security gestaan. (wat maken ze er daar toch een chaos van). Ook hier niet alle security-lanes geopend (Short of Staff) Bij de gate nog ongeveer 30min gewacht voordat we mochten boarden.
-Ba vlucht naar Amsterdam verliep ook prima, wederom flesje water met zakje chips. Na aankomst op Schiphol was onze ruimbagage eerder op band 6 dan wijzelf.

Het is dus allemaal goed verlopen. Op LHR had het wel wat relaxter gekund, maar ik zou deze route met overstaptijden zo weer boeken. Het is jammer/vreemd dat je op LHR steeds door de security moet. Op Schiphol/Frankfurt is dat hoeft dat bij een vergelijkbare vlucht niet. Ik ben immers in de VS (die grondig controleert) al gecheckt, kom rechtstreeks uit het vliegtuig, waarom moet ik op LHR dan weer door de securitycheck. Zo roept LHR de ellende over zich af, blijft krom. Ook de redelijk korte overstap bleek geen probleem. Ik denk dat passagiers met een overstap van vier uur of langer de volledige tijd wel in de rij hebben gestaan. Je wordt er dan minder snel uitgehaald, dus wat is wijsheid..
Mocht je met z'n tweetjes vliegen met een Boeing 777-200, dan is rij 26 A en C een aanrader. (slechts twee stoelen naast elkaar, met aan de raamzijde extra opbergruimte.
Vwb COVID, alleen bij inchecken op Schiphol werd gevraagd (niet gecontroleerd) of we volledig waren ingeënt en of we in bezit waren van een geldige ESTA. Verder is ons nergens iets gevraagd. Wel vooraf vaccinatiebewijs ge-uploaded en VeriFly volledig gevolgd. Ik heb geen idee wat daar mee gedaan is.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote Buttes »

Zojuist bericht gehad van BA over mijn ingediende claim (reis begin september 2022). Zie mijn eerdere post in dit topic.
Claim is goedgekeurd en ik dien mijn bankgegevens door te geven.
Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder en nog steeds geen "beloofde" compensatie voor mijn vluchtvertraging mogen ontvangen.
Bellen helpt ook niet.

En we blijven maar wachten...
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote »

Ach, ik wacht ook nog steeds op een aanvullende reactie van BA. Ze zijn ingegaan op 1 van de 3 claims en daar heb ik ook een vergoeding voor gehad. Over de 2 andere claims is niet gesproken, BA hier al meerdere keren op aangesproken. :evil:

Maar goed, ik ben er niet slechter van geworden dus als die 2 claims niks worden is er nog niet een man overboord.

Claim loopt al vanaf eind juni... :roll:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door bedeve »

Is een beller niet sneller @Coyote ?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote »

@bedeve Zie eerdere reactie van @Coyote Buttes. Die moeite kan ik me dus besparen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
tanteto
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 07 aug 2019, 20:51
Locatie: Bull City

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door tanteto »

Ook met honden gaat er wel eens iets fout bij BA...

https://www.mirror.co.uk/travel/usa-can ... r-28742752
Wat bedoel je precies met het ‘echte’ Amerika en een ‘gewone’ Amerikaan?
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote Buttes »

@bedeve
Is een beller niet sneller @Coyote ?
0) Meerdere keren gebeld en gechat en het antwoord is telkens hetzelfde;
1) Verontschuldigingen
2) ik zal het escaleren naar het management.
3) Binnen 2 weken moet het geregeld zijn

2 weken later terug naar stap 0
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door bedeve »

Das niet leuk @Coyote Buttes ......
Mijn bel aanmoediging kwam vanuit eigen ervaring met Ryanair in de eerste Covid periode
En dat bellen had wel nut.
Ook bellen met KLM of Air France , keuze afhankelijk van de wachttijd, heeft effect....

Kop der veur en blijven bellen ! :thumbup:
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Tipsy_1 »

goldenhills schreef:
11 nov 2022, 18:43
KLM is niet veel beter ben ik bang. Bij onze recente vlucht werden we gedowngrade (en dan moet je zelf nog een claim indienen om geld terug te krijgen, terwijl dat toch automatisch zou kunnen) en onze komende trip is al drie keer gewijzigd... Over de vlucht zelf niet veel te klagen, al zijn de Economy stoelen vervelend smal. De net nieuwe (en fijne) Premium Comfort klasse lijkt te zijn gecancelled, in ieder geval voor AMS-SFO, en business class is waanzinnig duur nu. En je moet bellen (en dus in de wachtrij) om je vlucht te veranderen, want veranderen via de website werd geblokkeerd toen onze vlucht is gewijzigd door KLM. :blink:
Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ik zou over drie dagen vliegen premium comfort KLM. (JFK>AMS) Kreeg net een mail dat het toestel gewijzigd is en dus gedowngrade ben. en je kan niet niet eens de extra beenruimte stoelen kiezen in de app. Dus jaja bellen maar :evil: bon ik ben overgeboekt op een andere vlucht die tot nader order wel nog de premium comfort klasse heeft.
Gebruikersavatar
goldenhills
Amerika-expert
Berichten: 3215
Lid geworden op: 26 mar 2008, 08:04
Locatie: San Francisco Bay Area

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door goldenhills »

Bah, vervelend. Stom inderdaad dat je niet automatisch in een betere economy seat wordt geboekt. Wij hebben ons, zonder bijbetalen, via de customer service naar een economy comfort stoel laten omboeken, maar op het vliegveld moesten we bewijzen dat we voor premium comfort hadden betaald, want ze konden dat niet zien, maar wel dat we niet voor de 'upgrade' naar economy comfort hadden betaald. Blijkbaar gaat de historie verloren bij de downgrade. Gelukkig konden we vrij snel de email met de originele boeking vinden (en dat was al even geleden, en KLM stuurt erg veel mailtjes :blink:). Er zijn wel wat verbeterpuntjes mogelijk in hun systeem en de afhandeling van dit soort gevallen. :(
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4837
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Tipsy_1 »

ja inderdaad. het is lastig binnenraken op het customer service telefoon nummer. Er wordt gevraagd alles on line te doen maar je kan niks doen, behalve een economy stoel kiezen of een economy comfort (of hoe het dan ook noemt) met extra bijbetaling :-s
Ik hoop dat ze het vliegtuig niet te vaak veranderen, had nogal uitgekeken naar het uittesten van die nieuwe premium comfort klasse.....
Jozs
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 09 jan 2010, 03:13
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: België

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Jozs »

Zelf ook met laatste keer met BA gevlogen in 2017. Pure kafka toen, daarom ook niet meer met hen gevlogen sinds toen. Traject was AMS - LHR - Phoenix en terug. In Amsterdam 4u vertraging naar Londen waardoor we onze vlucht uiteraard hebben gemist naar PHX. In LHR aangekomen moesten we zelf naar de lange rij bij de BA 'klantendienst'. Daar kregen we te horen dat we op de vlucht gezet werden van de dag erna naar PHX. Toen ik liet vallen dat we betaalde stoelen hadden zei die man: jammer, wees blij dat we nog een stoel voor jullie hebben. Dan werden we op een shuttle gezet naar een hotel...aan Gatwick airport. Een uur op de shuttle en de dag erna nog eens terug. Toen ik vroeg of er niets dichterbij beschikbaar was, zei die medewerker redelijk grof weer dat alles volzet was en duwde hij een folder met de passagiersrechten onder de neus.

Volgende dag had onze vlucht weer 2u vertraging. Omdat we een dag later aankwamen moet ik na de vlucht nog 4u naar de volgende bestemming rijden (PAGE). Door die 2u extra vertraging kwamen wij daar aan na middernacht. Volgende ochtend hadden we Antelope Canyon geboekt, dus konden niet anders.

Bij de terugvlucht vanuit PHX hadden ze de vlucht overboekt. Ze zochten vrijwilligers die met de vlucht een dag later zouden vertrekken en kregen in ruil 1100 USD per persoon aan vliegbudget bij BA en dus overnachting + maaltijden in PHX. Mijn vrouw en ik hadden nog paar dagen extra verlof, dus zagen die vertraging wel zitten. 2200 vliegbudget en de EU261 van de eerste vlucht zou een mooi nieuw reisbudget geweest zijn. Dus we geven ons op als vrijwilliger, alles ok, ze gaan alles regelen voor ons...Wij alles regelen, parking verlengen aan de luchthaven in AMS etc, krijgen we te horen op klein uur voor onze vlucht dat er toch genoeg vrijwilligers zijn en dat wij toch meemoeten met die vlucht. Als 2 gekken door die luchthaven moeten haasten en dus ook geen 2200 USD aan vouchers.

Ze zijn dikwijls iets goedkoper, maar ik vlieg niet meer met hen gewoon door de pure frustraties tijdens die reis. Bijkomend vond ik het personeel niet erg vriendelijk en soms ook heel onprofessioneel. Zo liep er een hostess de hele tijd te zuchten en met de ogen te rollen tijdens een vlucht. En een andere die bij turbulentie de stoel vastgreep en zei: "how am i going to survive this?" vroeg aan de passagiers op de vlucht. Ik dacht dat het typisch Britse humor was, maar dat was het duidelijk niet.

Het enige positieve was de 2x600 euro die we hebben overgehouden (was meer als de vliegtickets hadden gekocht), maar het was absoluut de slechte ervaring tot nu toe.
Gebruikersavatar
Jethz
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 19 jun 2021, 19:46
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Jethz »

Bij ons is het een beetje omgekeerd. Verleden zomer met Lufthansa van Brussel naar Frankfurt en van daar met Condor naar Seattle en we zijn nu maar terug met BA gaan boeken in premium Economy, want Lufthansa had veel vertraging bij de terugvlucht van FRA naar BRU, geklooi met stoelen (we kregen bij het boarden weeral nieuwe stoelen en dan nog vele rijen van elkaar weg, nu ja, op een zeer korte vlucht van FRA naar BRU is dat nu niet het einde van de wereld) en Frankfurt was een zeer verwarrende en donkere depressieve luchthaven in mijn ervaring, zelfs de Duitsers daar konden niet uit aan de bordjes en wegwijzers om bij bepaalde gates te komen. De Heathrow terminal 5 connectie heb ik al een keer of 4 gedaan en het is best easy peasy geweest tot dusver. En Condor in Economy kan ik zeker NIET aanraden :lol: Ze krijgen nu wel nieuwe A330 neos dus misschien zijn die comfortabeler. Inflight entertainment? Als je extra betaalt, maar we gaan geen woordje uitleg geven over HOE je dat nu precies kan doen, dus hou jezelf maar lekker 10 uur nuttig bezig. Neen, Condor hoeft voor mij al zeker niet meer. (Conder had op de tijdelijk geleased A330 geen premium economy, maar de prijs was niet veel goeiekoper in Economy dan wat wij nu voor premium betaald hebben voor oktober 2023. Toegegeven we vlogen verleden jaar wel iets meer in het hoogseizoen met Condor. De prijzen zijn dan altijd wat hoger, zelfs in Economy.) Conder moet je enkel doen als je zo goedkoop mogelijk wil gaan en het je enkel uitmaakt dat je geraakt waar je moet zijn, hopelijk :lol: )
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote Buttes »

Voor de geinteresseerden; een kleine update over mijn claim bij BA.

Vlucht SEA - LHR van 01 sep 2022 was vertraagd en een claim voor compensatie ingediend.
Op 27 oktober 2022 bericht gekregen dat mijn claim was goedgekeurd en het bedrag zou worden overgemaakt.

Verschillende keren contact gehad met BA over de claim, zie eerdere posts.
Bij dit contact telkens gevraagd of de door mij doorgegeven bankgegevens bekend waren. Dit meerdere keren gevraagd met telkens als antwoord; "Yes Sir, I see everything is in order". (je moest via een speciale link je BIC en IBAN doorgeven, zonder dat je hiervan een bevestiging kreeg).

"I can guarantee you that you will have received your compensation within 2 weeks."

En je raad het al; 4.5 maand verder en nog steeds niets.

3 weken geleden via de chat-functie voor het laatst contact gehad. Toen kreeg ik een link naar een pagina waar je de status van de claim kon opvragen.
Dit heb ik gedaan met vervolgens als antwoord; "We did not receive your bank details".

WTF !!! Ik heb hier specifiek nog om gevraagd.

Ze zitten dus gewoon keihard tegen je te liegen. Ik zou er nog ineens problemen mee hebben als ik geen compensatie zou krijgen, maar om zo als "klant" behandeld te worden vind ik echt te gek voor woorden.

Wat een moreel verwerpelijke, schaamteloze boevenbende daar bij BA.
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Ruud2004 »

@Coyote Buttes De term boevenbende is nu wel op zijn plaats. In 2018 werd er ook glashard tegen mij gelogen ivm een claim ingevolge de toen nog geldende EU-regeling. EU-Claim kon daar toen met gemak (en snel) doorheen prikken, door hun tussenkomst was het snel geregeld.

Hoewel er altijd positieve uitschieters zijn, denk ik wel dat dit probleem luchtvaart breed is en alle luchtvaartmaatschappijen onder claims proberen uit te komen. De regelgeving is duidelijk, maar de uitvoering en vooral het toezicht op de uitvoering schiet echt te kort en daar maken luchtvaartmaatschappijen gebruik van, het kost ze gewoon veel geld. Rekken, ontmoedigen, leugens, alles wordt uit de kast gehaald. Soms begrijp ik het wel, die volle A380 die ons in 2018 vanuit YVR terug naar LHR vloog moest wel even voor een groot gedeelte gecompenseerd worden. Ook nu (22/1) staat/stond er in Panama een KLM toestel defect, veel overlast voor de passagiers en kost de KLM behoorlijk wat geld.

Ik heb in het verleden (op Schiphol en van dichtbij) veel ellende gezien en ben dan ook blij met de huidige Europese regelgeving, passagiers waren vogelvrij en werden voorgelogen en belazerd. Gaat nu, onder druk van die EU-regeling, toch een stuk beter.

Dit topic gaat nu over BA en allemaal waar, maar je zou een zelfde topic kunnen starten over KLM, dochter Transavia of nog erger TUI. BA is een bijzonder grote vliegmaatschappij en dan gaat er wel eens iets niet goed, en als tijdens je probleem of achteraf de service dan goed is, hoor je niemand. Helaas schort het daar vaak aan. Van al die keren dat ik met BA/AA via LHR/LGW naar de VS ben gevlogen hadden wij slechts 1 keer een probleem, uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Voor ons geen reden om (als de prijs goed is) BA te laten vallen.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14282
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote »

Dit topic over BA had ik geopend omdat ik persoonlijk op alle vluchten met BA (hetzij heenweg, hetzij terugweg) wel problemen heb ondervonden. :wink: Dus ja, over elke maatschappij valt wat op te merken maar als je op 100% van de vluchten hinder hebt ondervonden zegt dat wel iets over een maatschappij. Niet altijd even erg, maar toch. Laat ik het zo zeggen, de keren dat ik met KLM gevlogen heb (vorig jaar en in 2021 voor het laatst) en daarvoor jaren geleden, heb ik nooit een noemenswaardig probleem gehad. Dat wil niet zeggen dat het bij KLM altijd goed zal gaan maar geeft wel aan waarom BA bij mij afgedaan heeft. In ieder geval als maatschappij met een (verplichte) tussenstop op LHR vanaf AMS. Nee, dan maar iets meer uitgeven zodat ik BA en LHR kan vermijden. 8)

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: British Airways: er is altijd wel wat...

Bericht door Coyote Buttes »

En eindelijk, na 5 maanden en 7 keer contact met de klantenservice, is mijn compensatie uitgekeerd.

Wat ze uiteindelijk bereikt hebben is dat ik klaar ben met BA en zeer waarschijnlijk niet meer bij hun een vliegreis boek, al zijn ze nog zo goedkoop.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer