Wij hebben afgelopen reis ook wel wat problemen gehad met BA (heen en terug met overstap Heathrow). Begon al snel na boeking: vlucht verzet waardoor layover op Heathrow van 6 uur. Konden toen niks meer veranderen wat niet voor extra kosten zou zorgen, dus zo gelaten.
Op de dag van terugreis bericht dat de vlucht tussen heathrow en Amsterdan gecancelled was, reden niet genoemd. De aangeboden vlucht was niet de beste optie (zelfs niet van BA) maar via de app konden we vrij makkelijk alternatieven kiezen. Resultaat was echter toch weer een overstap van 4 uur op Heathrow. De gekozen vlucht had ook nog eens vertraging. Vandaag een claim ingediend en geprobeerd om voor de 600 euro te gaan daar de reis in de boeking van Seattle naar Ams ging en ruim 4 uur vertraging had. Mogelijk gooien ze het op een kortere afstand daar alleen de vlucht vanaf Londen gecancelled was en we dus in ieder geval in aanmerking zouden moeten komen voor 250 euro. We gaan het zien.
We hebben bij andere maatschappijen ook annuleringen of andere problemen gehad maar dat is altijd keurig afgehandeld. Ben heel benieuwd hoe dit nu gaat lopen gezien jullie ervaringen.
Los van de afhandeling van de claim: Ik weet niet of ik nog voor BA zou kiezen omdat ik Heathrow nu wel gezien heb en niet het fijnste vliegveld vond
. Vluchten/vliegtuigen waren overigens wel prima.
Al zou ik een volgende keer niet in het A deel van terminal 5 blijven hangen maar sowieso naar B gaan omdat het hier veeeeel rustiger is. kwamen we echter pas een half uur voor vertrek terugreis achter daar toen pas bekend was dat we vanaf deel B vertrokken. (dan maar evt weer met de metro naar A als nodig is).