Auto huren in Dallas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Frank01
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jun 2008, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Auto huren in Dallas

Bericht door Frank01 »

Hi,

Ik heb een auto gehuurd in Dallas voor 3 dagen bij Alamo en last minute besloten om via Houston terug te vliegen dus nu vroeg vroeg ik (na veel moeite om ze te pakken te krijgen) aan Alomo of dit kon en nu schijnt dit niet te kunnen? Ik was in de veronderstelling dat dit altijd kan? Weten jullie waar dit aan ligt?

In elk geval, kunnen jullie me een tip geven bij welke maatschappij ik dan wel terecht kan voor een dag om van Dallas naar Houston te kunnen rijden?

Alvast bedankt.

PS (Ik ben op dit moment dus in Dallas)
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4967
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Auto huren in Dallas

Bericht door hemmie »

Het lijkt mij stug dat je geen one-way kunt boeken, maar ik kan me zo voorstellen dat je een bestaande boeking die op inleveren in Dallas staat niet opeens om kunt zetten naar inleveren in Houston. Geeoon zoeken dus op de reguliere we sites voor autohuur en een nieuwe boeking doen. Kunnen uiteraard wel extra kosten hangen aan een one-way.
Terug in Texas!
Frank01
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 jun 2008, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

Re: Auto huren in Dallas

Bericht door Frank01 »

Uiteindelijk via Budget een auto kunnen huren voor relatief heel veel geld maar de anderen waren nog duurder, nu waren we iets van 300 en een beetje dollar kwijt. Kers op de (stront) taart was dan weer wel dat ze het ons weer niet kunnen gunnen om de auto een paar uur later op te halen zodat we hem morgen op een beetje efficiente tijd kunnen inleveren.

Ik weet niet wat er is gebeurd met klantvriendelijkheid in de states de laatste jaren maar het is zo intens slecht geworden dat het me oprecht verbaasd.
steentjuh
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 jan 2014, 23:41
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Auto huren in Dallas

Bericht door steentjuh »

:offtopic: ik weet niet of je het gezien hebt, maar ze zoeken overal personeel. Bij DQ bijvoorbeeld betalen ze een startsalaris van 17 dollar per uur. Dat is meer dan menigeen in Nederland verdient. Zeker in de horeca/fastfood. Misschien komt nu de ware aard van mensen naar boven aangezien ze niet afhankelijk zijn van fooien :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer