Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto kopen
Auto kopen
Hi
Kan je als non citizen met B2 visum een auto kopen en weer verkopen als je weggaat?
Kan je uberhaupt wel een auto op naam zetten en wat kost een verzekering? Mag het wel met B2 visum?
Kan je als non citizen met B2 visum een auto kopen en weer verkopen als je weggaat?
Kan je uberhaupt wel een auto op naam zetten en wat kost een verzekering? Mag het wel met B2 visum?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: Auto kopen
En daar wordt precies de vraag gesteld die ik heb maar er is geen antwoord 

Typ "buying a car in usa as a foreigner" op google.
Auto huren/kopen in New Jersey
Hi allemaal,
Weet iemand een of meerdere adresjes in New York, New Jersey of Philadelphia PS waar je voor niet al teveel geld een auto kunt huren voor langere tijd of anders een goedkoop tweedehandsje kunt krijgen?
Thanks!
Weet iemand een of meerdere adresjes in New York, New Jersey of Philadelphia PS waar je voor niet al teveel geld een auto kunt huren voor langere tijd of anders een goedkoop tweedehandsje kunt krijgen?
Thanks!
Re: Auto huren/kopen in New Jersey
Je hebt vandaag hier al twee topics over geopend en daar antwoorden op gehad?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Auto huren/kopen in New Jersey
Het is niet de bedoeling om elke keer een nieuw topic te openen om praktisch dezelfde vraag te stellen. Je hebt denk ik al gezien dat ‘even een tweedehandsje kopen’ niet zo makkelijk is. En in het topic over huurauto’s zie je dat mede forumbezoekers zich suf zoeken naar redelijke tarieven voor een huurauto voor een vakantie van 2 of 3 weken. Die prijzen kunnen aardig oplopen. Misschien heb je die topics al bekeken. Ben je trouwens intussen al verder gekomen met je visum aanvraag? En hoe ga je het eigenlijk met accommodatie doen?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Goed, nu moet mij eens eerst iets van me af en als ik hiermee op je tenen trap dan is dat pech want ik bedoel het goed!
Je stelt hier een boel vragen waarop je antwoord krijgt op basis van wat je zelf kwijt wil.
Ik versta dat er soms antwoorden bij zijn die je liever niet wil horen maar wel de waarheid zijn!
Je betaald een bedrijf die er geen bal van kent, zoveel is duidelijk!
Van ons krijg je gratis antwoorden die dichter bij de waarheid liggen omdat deze antwoorden worden gegeven door mensen die vanuit hun eigen ervaring spreken en als iets niet kan, dan kan het niet en moet je er bij neerleggen.
Maar zoals ik eerder al schreef hoor je sommige antwoorden blijkbaar niet graag omdat die, naar ik vermoed, niet in je plan passen, correct?
Nu vertel mij nu eens expliciet welke vraag je niet beantwoord hebt gekregen met de link die ik heb gepost?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 6806 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 4 Reacties