Avis Preferred

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Motion
Amerikafan
Berichten: 135
Lid geworden op: 29 mei 2008, 09:36
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Avis Preferred

Bericht door Motion »

Kobe Bryant schreef:
08 mei 2023, 16:41


Hoe kun je een Avis preferred account aanmaken op de .com website? Je kunt niet Nederland (of een ander Europees land) selecteren.
Ik zie het, ik weet niet of dit gewijzigd is.
Heb je het al geprobeerd via je wizard nummer?
https://www.avis.com/en/loyalty-profile ... enrollment

erg belangrijk is het niet, er is niet echt een meerwaarde van een amerikaans account. Het is wel leuk om te zien dat je reservering erin staat, maar verder heb ik nog geen voordelen van dit account of van de US avis app gemerkt.
Kobe Bryant
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 07 mei 2015, 21:24
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Avis Preferred

Bericht door Kobe Bryant »

Ik heb de Nederlandse site gebruikt, was geen belemmering voor het status matchen.
Meissie22
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 mei 2022, 17:44

Re: Avis Preferred

Bericht door Meissie22 »

Vorig jaar een auto gehuurd bij Avis, bij aankomst Orlando AirPort meer dan 3 uur moeten wachten… er waren geen auto’s meer. Dit jaar toch weer geboekt bij Avis want beste deal. Hoe kan ik mijn Avis preferd upgraden naar een hogere status. Wij gaan in augustus
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2020
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Avis Preferred

Bericht door dejong89 »

Meissie22 schreef:
27 mei 2023, 19:24
Hoe kan ik mijn Avis preferd upgraden naar een hogere status. Wij gaan in augustus
Dan heb je nog genoeg tijd om dit forum door te lezen :mrgreen:
Check het stappenplan. Succes

viewtopic.php?f=30&t=78751
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Vdub
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 sep 2017, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Avis Preferred

Bericht door Vdub »

ik heb inmiddels voor de statusmatching alle maatschappijen in de hoogste rang. Voorheen boekte ik ook wel via AutoEurope, die zijn nu vrijwel gelijk qua prijs als ik Avis met een code neem(avis 20 euro duurder per totale boeking ofzo)

Wij willen bijv een Chevrolet Traverse/Ford Explorer-achtige huren (eigenlijk is de enige eis dat er 4volw+1kind in kunnen en 5 grote koffers.

Wat kan ik nu als ik die Medium suv(~1150/20dgn) of een Grote suv(~1450/20dgn) reserveer, wat kan ik nu meer/anders met mijn Presidents Circle (tov AutoEurope)?
Gebruikersavatar
klaasdj
Amerika-ontdekker
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 apr 2009, 14:32
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Avis Preferred

Bericht door klaasdj »

Ik ben inmiddels al een tijdje niet meer in de VS geweest dus een paar vraagjes:

Klopt het dat als ik een reservering heb waar LDW op staat (Avis.nl met Avis Preffered) ik 0,0 eigen risico heb bij schade/diefstal/etc.?

En dat er dan dus ook geen reservering wordt gezet op mijn credit card? We hebben namelijk 2 credit cards van Nederlandse banken van het type die niet bij de BKR geregistreerd zijn en dus ook maar €1000 als limiet hebben. Die betaalruimte reserveer ik graag voor het doen van betalingen wanneer cash niet wordt geaccepteerd. En om nou voor 2 weken een extra credit card te bestellen.

Mail van Avis.nl
Schadedekking (LDW)
Met de schadedekking (LDW) wordt uw aansprakelijkheid beperkt als het voertuig beschadigd raakt of gestolen wordt.Het eigen risico voor dit voertuig is 0.0.
Amerikanist!

'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ... en?
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Avis Preferred

Bericht door Laredo »

bedeve schreef:
09 apr 2023, 15:52
Een oplossing heb je dus al gevonden @Droopy4u ....een andere is de chat via Avis.com
Ik kan die chatfunctie niet zo snel vinden op Avis.com. Heb jij een directe link? Ik heb hetzelfde probleem als meerdere forum gebruikers, zie wel de preferred status staan als ik inlog (US site) maar niet met PC status, terwijl ik daar wel een bevestiging van heb in mijn Avisworld. Vreemd toch? En sorry voor de dubbele afbeelding, ik krijg het niet aangepast :roll:
Bijlagen
Scherm­afbeelding 2023-06-15 om 13.32.42.png
Scherm­afbeelding 2023-06-15 om 13.32.42.png
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Avis Preferred

Bericht door harryh »

@klaasdj check de openingspost van het autoverhuur topic voor wat je nodig hebt, alleen LDW is niet voldoende. viewtopic.php?p=1227970#p1227970.
De reservering wordt op je CC gezet bij het ophalen van de auto, gaat dan van je limiet af.
snagh
Amerika-ontdekker
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2023, 22:11

Re: Avis Preferred

Bericht door snagh »

@harryh @klaasdj Uit diezelfde OP:
Deze twee verzekeringen zitten er standaard bij als je boekt bij een Europese broker, of bij de verhuurder zelf mits je aangeeft dat je uit een Europees land komt.
Aangezien @klaasdj het heeft over avis.nl klopt het toch?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Avis Preferred

Bericht door harryh »

@snagh Ik weet ik niet wat @klaasdj geboekt heeft, hij heeft het alleen over LDW, voor de zekerheid probeerde ik aan te geven dat de andere dekking ook nodig is ;)
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5762
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Avis Preferred

Bericht door bedeve »

Laredo schreef:
15 jun 2023, 13:38

Ik kan die chatfunctie niet zo snel vinden op Avis.com.
Ik zie t .
Rechtsonderin is nu alleen een "feedback " vakje en geen Live chat vakje meer ...
Niet zo mooi....

Zul je toch op een andere wijze in contact moeten komen...

https://twitter.com/Avis
https://www.avis.com/en/customer-service
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Trom
Amerikakenner
Berichten: 893
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Avis Preferred

Bericht door Trom »

Vorig jaar kreeg ik binnen 2 dagen een reactie via custserv@avisbudget.com

Onderaan de avis.com pagina kun je ook op het Facebook symbool klikken en daarna een chatbericht versturen.
peacelord
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2023, 14:18
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Avis Preferred

Bericht door peacelord »

harryh schreef:
15 jun 2023, 16:27
@snagh Ik weet ik niet wat @klaasdj geboekt heeft, hij heeft het alleen over LDW, voor de zekerheid probeerde ik aan te geven dat de andere dekking ook nodig is ;)
Via Avis.nl heb ik een suburban geboekt, voor 28 dagen betaal ik €2427 vanaf 18 juli. Mooie prijs toch? Op de reservering staat naast de LDW met nul eigen risico ook expliciet een aansprakelijkheidsverzekering genoemd. Dat is voldoende dekking. Verder aanvullen is m.i. oververzekeren, iets dat we in NL overigens graag doen.
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Avis Preferred

Bericht door habbekuk »

peacelord schreef:
16 jun 2023, 20:27

Via Avis.nl heb ik een suburban geboekt, voor 28 dagen betaal ik €2427 vanaf 18 juli. Mooie prijs toch?
Ik heb ook een Suburban geboekt bij Avis.be voor 20 dagen vanaf 30 juli voor € 1363,- dan hebben we best een groot verschil.
Het zal misschien ook uitmaken waar je huurt maar dat staat er niet bij.
peacelord
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2023, 14:18
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Avis Preferred

Bericht door peacelord »

Las vegas huren wij. Aardig verschil idd. Heb jij nog lucratieve codes oid gebruikt?
Trom
Amerikakenner
Berichten: 893
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Avis Preferred

Bericht door Trom »

F982700 (flying blue)
N744100 (british airways)

D486602
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Avis Preferred

Bericht door habbekuk »

peacelord schreef:
17 jun 2023, 09:19
Las vegas huren wij. Aardig verschil idd. Heb jij nog lucratieve codes oid gebruikt?
Ik huur MCO dat zal mogelijk ook uitmaken. Inderdaad de codes hierboven F983000 is volgens mij ook flying blue.
Mijn boeking is met D486602 best western gold.

Ook inmiddels al 4 x geannuleerd en weer opnieuw geboekt. Avis be en nl waren steeds gunstiger vergeleken
met de andere landen. Maar ik blijf nog steeds zoeken :D
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 523
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Avis Preferred

Bericht door Robbie&Irene »

Wij hadden deze mooie Ford gehuurd direct via Avis.com, zeg maar de originele eigenaar van Avis. Onze Avis preferred werd gewoon overgenomen.
Uiteindelijk 1523 euro betaald inc one-way-fee vanaf Seattle naar Las Vegas voor 24 dagen. Auto stond gereserveerd en klaar voor ons.
image.png
image.png (439.72 KiB) 1395 keer bekeken
Trom
Amerikakenner
Berichten: 893
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Avis Preferred

Bericht door Trom »

Toelichting airmiles codes:
Om in aanmerking te komen voor Miles-promoties moeten reserveringen gemaakt worden met gebruik van een Flying Blue/Avis-kortingsnummer (AWD): Explorer-deelnemers F982700; Silver-deelnemers F982800; Gold-deelnemers F982900; Platinum F983000-deelnemers
Gebruikersavatar
habbekuk
Amerikafan
Berichten: 308
Lid geworden op: 16 apr 2017, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Avis Preferred

Bericht door habbekuk »

Nog even voor mijn duidelijkheid.

Nu is voor mij de Avis.com website goedkoper met de BW code.
Onderstaande verzekeringen zitten erbij

Cover The Car (LDW)
With LDW, avoid paying for damage to our vehicle with no additional out of pocket expense & no increase to your personal policy due to an incident.

Third Party Liability
Third party liability protection for bodily injury and property damage up to a combined single limit of $500,000 for each accident inclusive of any third party liability protection afforded under the Rental Agreement.

Mijn huidige verzekering Avis.be heeft de volgende dekking:

Schadedekking (LDW)
Met de schadedekking (LDW) wordt uw aansprakelijkheid beperkt als het voertuig beschadigd raakt of gestolen wordt.
Het eigen risico voor dit voertuig is 0.0.


Zit er nu verschil ik bovenstaande verzekeringen?
In Nederland heb ik PC status en USA Preferd

Wat is beter om te doen Be of USA ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer