Avis Preferred

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Jozs
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 09 jan 2010, 03:13
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: België

Re: Avis Preferred

Bericht door Jozs »

Net aangekomen in Vegas en bij Avis mn auto gaan afhalen. Dit is een reis waarbij we niet superveel kilometers doen, dus het type wagen was minder van belang dan de prijs. Had via Avis DK een midsize SUV voor 340 usd voor 19 dagen.

Ik had vorig jaar als preferred al in canada gehuurd bij Avis en heb ook de Amerikaanse app op mijn iphone staan. Ik kreeg na landen op de amerikaanse app onder de tap: my car een Mitsubishi Eclipse Cross en standplaats E16 te zien. Aangekomen stond er 1 iemand aan de preferred desk en de garage stond echt volledig vol met wagens. Ik wou eerst die Mitsubishi Eclipse Cross even bekijken en die stond idd klaar op de juiste plaats, alleen was die wel beschadigd: krassen aan de zijkant en achteraan (zelfs een kruis met aanduiding vd schade). Dus toch maar naar preferred desk gegaan en gevraagd of ik een andere kon krijgen. Was echt een heel vriendelijke man en hij gaf me de keuze tussen een buick encore, Kia Sportage of een VW Tiguan. Niet echt de meest spannende keuzes…uiteindelijk de Tiguan genomen, al heb ik liever een Amerikaanse wagen in Amerika, maar zoals al eerder gezegd: voor deze reis was prijs primair op de wagen.

Krijgen we nieuwe spot voor de Tiguan, staat er een Tiguan van 2018 met Florida plates, 47000 miles op de teller en echt zeer weinig opties…toch maar genomen, geen zin om weer een andere te gaan vragen en uiteindelijk rijdt hij wel goed.

Op mn printout de totaalprijs van 340 USD - keurig alle correcte opties accepted en de overbodige declined. Als ik hem terugbreng binnen 19 dagen en ze proberen geen extra kosten toe te voegen, was dit echt 1 van de goedkoopste rentals tot nu toe. En ben ik dus wel tevreden.

Maar als de prijzen terug dalen, toch graag weer een national of Hertz waar je gewoon kan kiezen met wat je wilt rijden.
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Avis Preferred

Bericht door Coyote Buttes »

Het valt me op dat als ik bij Avis op auto's zoek (b.v Seattle deze zomer), dat de keuze bij het boeken beperkt is.

Verschillende klassen zoals Full Size SUV of Premium SUV en nog een aantal meer klassen zijn niet leverbaar.

Ik zie dan regelmatig "Unavailable at this location" staan.
marcie216
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 aug 2017, 09:23

Re: Avis Preferred

Bericht door marcie216 »

Wij zijn weer terug uit Florida en hadden een Mustang gehuurd met de Avis.dk actie destijds.

Ervaring was eigenlijk positief, bij het ophalen in Miami zelf (dus niet AirPort) werden we snel geholpen. Binnen 5 minuten stonden we weer buiten om de auto te zoeken. Ze probeerde wel extra tol aan te smeren maar dit vriendelijk geweigerd.

Buiten stond een mustang te wachten, had wel wat beschadigingen hier en daar en was van binnen ook niet schoon. Lag nog zand in en nog meer kleine dingen. We twijfelde om hier iets over te zeggen maar besloten de auto toch gewoon te gebruiken. Hij reed super ondanks de al 45.000 op de teller, lekker snel en heel de reis goed gereden. Heel de reis mooi Apple car play gebruikt.

Al met al dus prima auto, geen nieuwe maar voor de 380 dollar natuurlijk een top deal.
Trom
Amerikakenner
Berichten: 874
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Avis Preferred

Bericht door Trom »

We hebben onze auto vanuit de avis.dk actie opgehaald. Avis was op 10 min lopen van Holiday inn Lax en dat was erg fijn. Avis Preferred direct gevonden. We waren meteen aan de beurt. De medewerker was erg kortaf maar smeerde geen extra's aan. Wel kregen we de prepaid reservering op de creditcard ($250). Maar dat wisten we vooraf vanuit de voorwaarden.
President's circle werd direct geaccepteerd en we zouden een upgrade krijgen vanaf de Mazda CX. De auto viel erg tegen. Een Subaru forester. Veel beschadigingen, 47000 miles en gore gele vlekken in de zitting van bestuurder en bijrijder. Een snelle blik via google op de avis categorieën gaf aan dat dit helemaal geen upgrade was maar dezelfde categorie. Dus weer terug en bijna direct geholpen door dezelfde medewerker. De auto werd zonder vragen omgeruild. Ik hoopte op een Ford Edge en kreeg een auto uit die categorie: Honda Passport met 17000 mijl. Alle toeters en bellen zitten er op. Zelfs stoel verschuiven gaat elektrisch. Ik ben er helemaal tevreden mee en hopelijk gaat hij ons een probleemloze reis brengen.
Jozs
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 09 jan 2010, 03:13
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: België

Re: Avis Preferred

Bericht door Jozs »

Die garage bij Avis stond gisteren echt overvol en ze bleven maar wagens brengen…elke keer dat er iemand wegreed kwam een medewerker een nieuwe auto parkeren. Ik had wel het gevoel dat er echt heeeel veel oude wagens stonden. Het lijkt wel of Avis een tweedehandsdealer heeft opgekocht :lol:
Gebruikersavatar
MichaelJohnson
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Ja Graag

Re: Avis Preferred

Bericht door MichaelJohnson »

Jozs schreef:
05 jun 2022, 18:59
Die garage bij Avis
Misschien handig als je de locatie erbij vermeldt? Nu kan het echt iedere Avis locatie zo'n beetje zijn :wink:
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Avis Preferred

Bericht door Coyote Buttes »

Misschien handig als je de locatie erbij vermeldt?
Josz zit in Las Vegas
Gebruikersavatar
MichaelJohnson
Amerika-ontdekker
Berichten: 71
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:32
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Ja Graag

Re: Avis Preferred

Bericht door MichaelJohnson »

Coyote Buttes schreef:
06 jun 2022, 08:59
Josz zit in Las Vegas
Ik moet ook niet middernacht posten. Ik had dan wellicht wel naar boven gescrold :lol:
2000 NYC & Toronto | 2010 NYC | 2014 WA OR CA NV AZ | 2022 ME NH VT MA RI CT NY NJ PA DC DE MD VA WV | 2023 IL MO AK TN KY VA NC GA
Jozs
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 09 jan 2010, 03:13
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: België

Re: Avis Preferred

Bericht door Jozs »

Een uitgebreide update:

Vandaag om 11u30 uitgechecked in de Delano in Vegas en de wagen ingeladen in de garage (met een temperatuur van 42 graden) om naar San Diego te rijden.

Alles klaar en ingepakt, wilt de wagen (de Tiguan met 50.000 miles op de teller) niet starten.Verschillende zaken geprobeerd, geklooi met de sleutel maar we wagen doet niets anders als flikkeren met het dashbord. Dus we gingen er vanuit dat het een batterij probleem was.

Maar wat er dan gebeurde was echt hallucinant.

We belde naar het kantoor van de Vegas airport. Die nummer kwam gewoon bij een algemeen Avis nummer uit. Je had verschillende keuzes, waaronder speek een medewerker. Dit geprobeerd. Die zei dat ie ergens in een kantoor zat en niet in het filaal in Vegas en dat hij maar een gewone medewerker was en niets kon doen. Maar hij ging ons doorverbinden met roadside assistance. Na 10 min viel de lijn gewoon weg. Dan 2x zelf roadside gebeld, uiteindelijk binnengeraakt…zegt die man doodleuk: is wellicht de batterij, als wij iemand moeten sturen kost dit geld en dat kan uren duren. Zoek iemand met startkabels en probeer dat een keer. Wij mensen van de receptie aangesproken en die zeiden dat de valets mogelijk konden helpen. Valets aangesproken en die zeiden dat ze niets voor ons konden doen, maar dat er een Avis bureau in het hotel was. (Totaal vergeten want ik wist dit in principe). Daar aangekomen om 13u, groot blad: lunchpauze tot 13u. Uiteindelijk iemand daar om 13u20. Die zei dat ze haar manager een berichtje ging sturen maar dat ze niets kon doen…weekend dus geen auto’s. Ze vroeg of we al naar airport kantoor hadden gebeld, toen ik zei dat we daar niet binnen geraken maar op een standaard nummer uitkomen wou ze dit perse zelf proberen. Meer dan 20min later krijgt ze een medewerker te pakken, die net als die medewerker die ik aan de lijn had zegt dat hij/zij niets kan doen en je naar roadside assistance moet bellen. Die vrouw gaf ons nogmaals de nummer en zei: ik kan echt niets voor jullie doen, bel maar naar roadside assistance en zorg dat ze komen! Zelfs zij bevestigde aan dat een wagen van 2018 met 50000 miles eigenlijk niet ok is als rental.

Na wederom een halfuur in wacht bij roadside assistant krijgen we iemand aan de lijn. Persoon zegt: geen probleem, we sturen iemand. Maar omdat je een Belgisch telefoonnummer hebt kunnen we je mogelijks geen updates sturen, dus wacht bij het voertuig! (Normaal neem ik steeds een Amerikaanse sim mee, dit keer Airalo, dus geen Amerikaans nummer. Volgende keer wel weer minstens 1 Amerikaanse sim want die telefoontjes naar Avis zijn een aanslag op de telefoontekening)

Het was 40 graden, dus wij wachten bij het voertuig…meer dan een uur. Niets. Ik bel terug naar roadside assistance. Wachten…niets. Dan binnengeraakt, word ik disconnected. Ondertussen 15u, Avis counter in Mandalay bay ging sluiten maar we werden stilaan wanhopig, dus toch terug naar de vrouw die daar stond. Ze zei dat dat ze niets kon doen, maar dat ze echt wel wou helpen. Ze belde met 2 telefoons tegelijk naar roadside en intern nummer. Nergens werd opgenomen. Meer dan halfuur lang. Ze vond het zelf een schande. Uiteindelijk kreeg ze iemand aan de lijn, weet zelfs niet op welke nr. En die gaf de nummer van een bedrijf dat interventies uitvoerde voor Avis. Die zouden ons komen helpen.


Ok medewerker van Avis in MB haar dag zat erop, maar ik kon dus die firma rechtstreeks bellen. Die nam gelukkig wel op. Die had wel iets doorgekregen van Avis maar die wist nog niet wanneer hij er zou geraken. Kon zeker nog meer dan uur duren. Anderhalf uur later teruggebeld om te vragen of hij nog kwam. We wisten echt niet meer wat we moesten doen. We moesten naar San Diego en Avis reageerde gewoon op niets. Een nieuwe auto halen en die wagen gewoon achterlaten was niet mogelijk. Het begon er op te lijken dat die interventie miss ook niet meer zou gebeuren… Uiteindelijk was de technieker er om 17u50. En wat bleek, defecte batterij. Hij kon de wagen 1x starten maar we moesten hem dan zelf terugrijden naar Avis en mochten de wagen niet uitzetten. Uiteindelijk ook maar gedaan. Hij had dit ‘nog nooit meegemaakt’ en zei dat de wagens tijdens covid te lang hebben stilgestaan.

De reactie in rental center aan de preferred desk sloeg alles: hoezo je bent hier terug met de wagen? Hij rijdt nog? Ah de batterij is kapot zeg je (wel 3x moeten uitleggen). Ja we kunnen de batterij niet vervangen e, of wat wil je dan…een nieuwe wagen?
Waarop ik echt mn geduld verloor en sarcastisch zei: yes, i would like a car thats able to start and to drive more than 100 miles. uiteindelijk de wagen kunnen omruilen voor een Mazda cx5. Het was ondertussen 19u! aangekomen in San Diego om 23u30

Sorry, maar was een ongelofelijke *****service. Dit was echt een rotdag, vooral omdat je je in de steek gelaten voelt. Je kan niet weg, je kan ook geen andere auto gaan huren, want je zit vast aan een defecte wagen. Stel je maar eens voor dat je dit voorhebt op de dag dat je naar de luchthaven moet.

Je kan pech hebben, maar Avis heeft hier eerst een auto verhuurd die eigenlijk overrijp was en bij problemen ons gewoon in de steek gelaten. Had die vrouw van de Avis desk in Mandalay Bay dat nr niet te pakken gekregen, dan stond ik wellicht nog steeds te telefoneren in Vegas. ZEER slechte ervaring, vertrouwen in Avis 100% kwijt.
Laatst gewijzigd door Jozs op 12 jun 2022, 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Avis Preferred

Bericht door asv60 »

OMG, wat een verhaal. Dat wil je echt niet meemaken. Neem aan dat je een dikke klacht bij Avis neerlegt.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Avis Preferred

Bericht door Harry »

Wat een vreselijke ervaring, wij hebben altijd tot tevredenheid gehuurd bij AVIS, maar na dit verhaal zou ik daar eens heel goed over na moeten denken. Het lijkt wel alsof de voorheen zo service gerichte Amerikanen het tegenwoordig helemaal niets meer interesseert wat de klant vind.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Avis Preferred

Bericht door Tantelotje »

Ik snap je frustratie en het is natuurlijk waardeloos als zoiets gebeurt. Maar helaas kan het bij elke verhuurder wel eens tegenzitten, en ook al voor Corona.

Wij huurden in 2015 via Alamo vanaf Denver. Auto paar 1000 mijl gereden paar maanden oud. De korte versie: na 4 dagen vermogen kwijt. Iemand te pakken krijgen kostte enorm veel tijd, oplossing bleek bij kantoor in Cheyenne. Dat bleek dicht toen we daar eindelijk aankwamen, ook al was gemeld dat we er aan kwamen. Enige optie was om terug te rijden naar Denver. Allemaal niet fijn in veilige modus.
De manager van Alamo Denver verweet ons letterlijk dat we hadden kunnen weten dat Cheyenne na 15.00 dicht was.en voor wat betreft de auto? Tsja, it's a Hiyundai! Uiteindelijk vertrokken we om18.00 uur voor een lange rit naar Custer waar we om 23.45 uur waren. We hebben wel eens fijnere ritten gehad.

Ook na dit fiasco vaak bij Alamo gehuurd en nooit meer zoiets meegemaakt. Ik wil maar zeggen dat het de volgende keer ook gewoon kan meevallen :thumbup:
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Pandamonium
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mei 2022, 21:01

Re: Avis Preferred

Bericht door Pandamonium »

Mijn Toyota Highlander kreeg vrij snel een lampje dat de bandenspanning niet goed was. In eerste instantie niet zoveel mee gedaan omdat we ver van een Avis locatie zaten en de banden zelf goed op spanning waren. Banden regelmatig gecontroleerd en toen we in Vegas terug waren weer naar de verhuur bij het vliegveld gegaan - ook om geen risico te lopen in Death Valley en omstreken paar dagen later. Daar het probleem gemeld en we konden een nieuwe auto krijgen. Dat bleek eigenlijk alleen dezelfde Highlander te zijn (gewassen en met opgepompte banden en dus geen lampje meer), er waren verder weinig opties. Hielp dat ik PC member was, anders hadden ze me in een kleinere auto weggestuurd. Uiteindelijk was dat wellicht een betere optie geweest.

Het lampje bleef een tijdje weg, maar richting San Francisco kwam het weer terug en eenmaal aangekomen merkten we ook dat een van de banden echt zachter was. Gelukkig hadden we in SF een Avis locatie op paar minuten afstand dus daar langs. Opnieuw de banden opgepompt maar twee dagen later, nog steeds in SF, begon het lampje weer te branden en zijn we weer teruggegaan. Toen is er uitgebreider gekeken en is er een klein gaatje gevonden in de band. We kregen de melding dat we naar grote (neem aan Airport) locatie moesten gaan voor wissel maar daar had ik geen zin in, dus na wat aandringen konden we wisselen voor een 4Runner. We moesten wel een incident rapport invullen, benieuwd of ik daar nog wat van hoor.

Uiteindelijk redelijk tevreden met Avis, al deden ze in Vegas dus vrij weinig aan ons probleem. Achteraf gezien wellicht niet dezelfde auto daar moeten meenemen, maar had toen nog niet direct het vermoeden dat er een lek in de band zat. De 4Runner is zelfde klasse auto maar rijdt wel minder makkelijk en is minder zuinig, maar prima voor de laatste paar jaar honderd km.
Dirk70
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 okt 2019, 09:59
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Avis Preferred

Bericht door Dirk70 »

Jozs schreef:
05 jun 2022, 03:25
Net aangekomen in Vegas en bij Avis mn auto gaan afhalen. Dit is een reis waarbij we niet superveel kilometers doen, dus het type wagen was minder van belang dan de prijs. Had via Avis DK een midsize SUV voor 340 usd voor 19 dagen.

Ik had vorig jaar als preferred al in canada gehuurd bij Avis en heb ook de Amerikaanse app op mijn iphone staan. Ik kreeg na landen op de amerikaanse app onder de tap: my car een Mitsubishi Eclipse Cross en standplaats E16 te zien. Aangekomen stond er 1 iemand aan de preferred desk en de garage stond echt volledig vol met wagens. Ik wou eerst die Mitsubishi Eclipse Cross even bekijken en die stond idd klaar op de juiste plaats, alleen was die wel beschadigd: krassen aan de zijkant en achteraan (zelfs een kruis met aanduiding vd schade). Dus toch maar naar preferred desk gegaan en gevraagd of ik een andere kon krijgen. Was echt een heel vriendelijke man en hij gaf me de keuze tussen een buick encore, Kia Sportage of een VW Tiguan. Niet echt de meest spannende keuzes…uiteindelijk de Tiguan genomen, al heb ik liever een Amerikaanse wagen in Amerika, maar zoals al eerder gezegd: voor deze reis was prijs primair op de wagen.

Krijgen we nieuwe spot voor de Tiguan, staat er een Tiguan van 2018 met Florida plates, 47000 miles op de teller en echt zeer weinig opties…toch maar genomen, geen zin om weer een andere te gaan vragen en uiteindelijk rijdt hij wel goed.

Op mn printout de totaalprijs van 340 USD - keurig alle correcte opties accepted en de overbodige declined. Als ik hem terugbreng binnen 19 dagen en ze proberen geen extra kosten toe te voegen, was dit echt 1 van de goedkoopste rentals tot nu toe. En ben ik dus wel tevreden.

Maar als de prijzen terug dalen, toch graag weer een national of Hertz waar je gewoon kan kiezen met wat je wilt rijden.
En hoe geraak je aan de Amerikaanse app?
Via de link in de .com website geraak ik er niet.
Motion
Amerikafan
Berichten: 135
Lid geworden op: 29 mei 2008, 09:36
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Avis Preferred

Bericht door Motion »

Motion schreef:
16 mar 2022, 08:25
De app is trouwens wel verschillend tussen Europa en USA.
ik kwam hierachter doordat ik mijn reservering had aangepast via de US website en toen deze niet meer kon openen in de app. Ik dacht even opnieuw inloggen. Dit lukte me niet omdat ik voor het .be account een ander wachtwoord had, maar dat was ik vergeten. Ik probeerde dus opnieuw in te loggen in de app (uit de google play store) met het US account maar dat ging niet. (vervolgens met .be ging inloggen wel weer, maar goed, hier kon ik mijn reservering niet meer in openen)
Toen ik op de US website keek zag ik dat de amerikaanse app er heel anders uitzag.
https://www.avis.com/en/avis-app?ICID=a ... s-avis-app

Ik heb dus op een apk-website de app opgezocht en gedownload en handmatig geinstalleerd. Et voila: nu heb ik de US AVIS app, met netjes mijn reservering erin.

(dit is op android natuurlijk, voor apple heb ik geen idee hoe je dit zou kunnen regelen als je dat zou willen)
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Avis Preferred

Bericht door Robbie&Irene »

Wilde aan de hand van bovenstaande ook deze app, naast mijn andere van Avis, installeren. Echter krijg de melding: "Dit item is niet beschikbaar in je land" ! Kennelijk moet je daadwerkelijk aan de andere kant van de plas zijn om deze te kunnen installeren, of is hier ook een foefje voor? Of is dat de reden dat je handmatig installeert via het downloaden van een apk-website? Kan je daar de link van geven?
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Avis Preferred

Bericht door HennyCox »

Zojuist de huurauto ingeleverd bij Avis Las Vegas.
Gehuurd Mazda CX5 via Avis.is voor $359.99. Voor 19 dagen. Meegekregen een Chevrolet Traverse, superfijne auto. Tank was 3/4 vol tijdens ophalen en daar foto van gemaakt en net bij het inleveren laten zien bij de Preferred balie....werd meteen aangepast en nu net in mijn mailbox de uiteindelijke rekening: $359.99.....dus niks geen extra kosten in rekening gebracht. :clap: :clap:
Eerder al geprofiteerd van Harry-tarief en nu dez deal.....nu hopen op nog ooit zoiets....ik zal ook ogen en oren openhouden!!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Avis Preferred

Bericht door harryh »

:thumbup:
Jozs
Amerikafan
Berichten: 212
Lid geworden op: 09 jan 2010, 03:13
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: België

Re: Avis Preferred

Bericht door Jozs »

Voorlopig nog geen klacht bij Avis nee. Ik wacht tot bij inleveren komende donderdag en wacht af of ze me nog extra kosten proberen aanrekenen. Daarna laat ik aan hen weten hoe het was. De nieuwe wagen is trouwens een Mazda cx5 met redelijk wat opties, inclusief leren zetels. Maar dat hoeft dan weer niet in de zon :D ook maar 340 euro betaald. Het rare is wel dat de borg van mijn kredietkaart is vrijgegeven.

Je kan op een iphone de amerikaanse app downloaden door een amerikaans apple ID aan te maken. Gewoon met een 2e emailadres dat je dan gebruikt voor de amerikaanse appstore. (Gewoon even googelen) Kan enorm nuttig zijn, heb verschillende Amerikaanse apps die je niet in de BE/NL store kan terugvinden. Op een android smartphone kan je dit volgens mij ook door te ‘sideload’ zoals hierboven staat.
Gebruikersavatar
Robbie&Irene
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 12 jan 2015, 12:21
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: Dordrecht

Re: Avis Preferred

Bericht door Robbie&Irene »

Bij mij is het gelukt de amerikaanse Avis app te downloaden via: https://www.apkmirror.com/ . Zoeken op Avis en dan downloaden en de apk van ~100mb installeren. Hierna je gegevens invoeren en mijn reservering kwam gelijk tevoorschijn. Ook, had ik al via de website gedaan, staat via de koppeling met de Europese site al mijn gegevens als rijbewijs etc er al in. Nog niet mijn president circle overgenomen ,maar dat is bekend.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer