Avis Preferred

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
sevro
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2023, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Avis Preferred

Bericht door sevro »

Heeft iemand ervaring met het huren van een auto via avis.dk (of een andere Europese site) via de Avis President's club?

Ik heb door de President's club recht op een gratis extra bestuurder en ook garantie op een bepaald type auto dat sowieso klaar zou staan voor mij. Wanneer ik echter een nieuwe reservatie wil maken vanuit mijn account, krijg ik nergens de optie om gratis mijn extra bestuurder toe te voegen (enkel betalend). Ik krijg ook nergens de optie om een bepaald type auto te kiezen. Ik zou ook gratis pechverhelping krijgen, maar daar zie ik ook niets van staan wanneer ik een reservatie wil maken. Ik heb geprobeerd via avis.be en avis.dk. Hoe werkt dit juist? Moet je deze zaken aanduiden of moet je dit ter plekke regelen?

Dankjewel alvast.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5763
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Avis Preferred

Bericht door bedeve »

@sevro prima om op Avis.be of Avis.dk te kijken om voorwaarden te zien voor autohuur in die landen.
Het heeft geen nut om op die sites te kijken als je wilt weten wat de voorwaarden zijn voor autohuur in de USA.
Mijn suggestiue is dat je naar www.avis.com gaat , daar inlogt in je account en vervolgens leest wat de voorwaarden zijn.
Zie daarin onder meer het kopje " Additional Driver Policy "
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
sevro
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2023, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Avis Preferred

Bericht door sevro »

Is het echt nodig om ook om avis.com een account te hebben indien je een huur hebt via avis.dk? Ik ben lid van de President's Circle. Heb ik zonder een account op avis.com ook recht op de free additional driver en free roadside assitance plus? Ik kan ze nergens aanduiden wanneer ik een nieuwe reservatie maak.

Ik heb de helpdesk gecontacteerd en daar kreeg ik het antwoord dat ik geen account kan hebben om avis.com omdat ik geen Amerikaans paspoort heb.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14320
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Avis Preferred

Bericht door Coyote »

Dat is helemaal niet nodig.

Als het goed is heb een Avis app op je telefoon en daar staat je reservering en status ook in.

Dat die 2 niet 'matchen' was overigens al langer bekend op het forum, zie hiervoor de eerdere berichten hierover. Op Avis.com kun je je reservering wel bekijken als het goed is.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Intothewild67
Amerika-ontdekker
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 apr 2024, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Avis Preferred

Bericht door Intothewild67 »

Ik heb een reservering gemaakt bij Avis.de
Een eerdere reservering bij Avis.de geannuleerd vanwege een betere prijs.
Ik zie wel de geannuleerde reservering staan, maar niet de nieuwe.
Ik heb wel een bevestigingsmail gekren en op Avis.com vind ik 'm met het reserveringsnummer.
Zou dit nog tot problemen kunnen leiden, bv dat ze mijn reservering niet kunnen vinden bij aankomst?
sevro
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2023, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Avis Preferred

Bericht door sevro »

Dankjewel voor je antwoord.

Heeft Avis een Skip the counter optie? Ik lees online dat ze Avis QuickPass aanbieden via de app, maar volgens mij gaat dit over de Amerikaanse app. Iemand ervaring hiermee?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer