De bewoording is precies wat het is ....jeppiepruts schreef: ↑19 okt 2023, 14:37
Het is zoals bedeve zegt (al is de bewoording mss wat ongenuanceerd).
Zeggen wat je bedoelt en bedoelen wat je zegt is een groot goed..
De bewoording is precies wat het is ....jeppiepruts schreef: ↑19 okt 2023, 14:37
Het is zoals bedeve zegt (al is de bewoording mss wat ongenuanceerd).
Avis Nederland verzorgt blijkbaar de klantenservice van nederlandse preferred klanten van Avis USA. Dit zijn de contactgegevens die je krijgt. Ze ontkennen dat ook niet.hebben zij niets met jou of jouw autohuur van doen en is er volstrekt geen sprake van " hoopt dat je het vergeet of opgeeft."
Is uitgebreid bekeken door Avis, geen opmerkingen, alles is okay werd er gezegd. Het zogenaamde "schade"rapport is ook gedateerd op een week later.jeppiepruts schreef: ↑19 okt 2023, 14:37Ik vraag mij af; hoe is het inleveren van deze auto verlopen? Opmerkingen gehad? Is de auto toen bekeken?
https://www.avis.com/en/loyalty-profile/avis-preferredFree two car class upgrade when reserving a midsize or above*
Ik heb dezelfde vraag als hierboven + nog de vraag Waarom moet je ook een account op avis.com nemen? Welke voordelen biedt dat ten opzichte van auto huren via bijv. Avis.nl?sevro schreef: ↑15 apr 2024, 20:18Ondertussen kwam ik er al achter dat avis.com en avis.be (en andere Europese websites) gescheiden zijn. Ik moet dus een apart account aanmaken op avis.com. Nu kan ik op avis.com niet België als land nemen, maar enkel USA en andere landen. Hoe pak ik dit aan? Neem ik gewoon een willekeurig land en vul ik een willekeurig adres in?