E-vouchers Delta Airlines.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Zijn er nog medeforummrs die ongebruikte e-vouchers van Delta hebben liggen?

Volgend bericht zat in mijn email:
Delta CUSTOMER EXPERIENCE | DELTA NEWS HUB
Unmatched travel flexibility: Delta extends ticket validity through year-end 2023
Delta is redoubling its efforts to give customers more flexibility in their travel plans with another industry-leading eCredit extension through year-end 2023.

Effective Jan. 12, all existing eCredit holders will have an additional year of flexibility for rebooking and traveling. Customers will be able to rebook their ticket by Dec. 31, 2023, for travel throughout 2024

Als ik het nu goed begrijp, kun je volgend jaar boeken om in 2024 te reizen. Dat zou voor ons een grote opluchting zijn. :thumbup:
Gebruikersavatar
theovg
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 23 okt 2008, 10:15
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: E vouchers Delta airlines

Bericht door theovg »

Ja dat klopt, heb net gekeken op Delta en ze hebben verlengt tot 12-2023.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door boonens »

Bedankt voor de heads-up! Voor bijna Eur 2.000,- aan vouchers bij Delta, maar geen e-mail gehad. Zie inderdaad wel de langere geldigheidsduur. Had leuk geweest als ze even een berichtje hadden gestuurd.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 26 jul 2017, 10:33
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door Hard Rock Cafe. »

Het was geen klant mail. Gewoon een algemene berichtgeving in de nieuwsbrief.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door Tantelotje »

2x was niet nodig...
Laatst gewijzigd door Tantelotje op 16 jan 2022, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 856
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door Tantelotje »

Misschien helemaal geen issue voor de mensen die nog e-vouchers hebben liggen, maar toch.

Wij zouden in 2020 naar Canada vliegen met Delta. Rechstreeks daar geboekt.
Eind april 2020 zelf de tickets geannuleerd omdat we het niet zagen gebeuren en we niet zo goed zijn in die onzekerheid. Bovendien vonden we hun regeling met lange geldigheid e-vouchers een goed alternatief, want we zouden toch wel weer een keer die kant op kunnen/mogen.
Dus inderdaad e-vouchers gekregen, die waren geldig voor boekingen gemaakt tot december 2022, dus reizen t/m 2023 (uit m'n hoofd).
In juni of juli 2020 las ik 'ergens', volgens mij hier, dat iemand een aanvraag had gedaan om de vouchers te laten uitbetalen, en het geld had teruggestort gekregen. Ondanks dat de vouchers initieel niet restitueerbaar zouden zijn.

Vanwege allerlei redenen maar vooral omdat het plan was dat de eerst volgende USA reis met m'n ouders zijn zijn en we hen niet wilden 'dwingen' om dan ook met Delta te moeten vliegen ongeacht de ticketprijzen, heb ik toen ook restitutie aangevraagd. En letterlijk binnen 3 dagen stond het geld op de rekening. Gebeld met het Amerikaanse nummer en het was geen enkel probleem.

Maar goed, dit was 2020, maar dus wel gewoon mogelijk met e-vouchers van rechtstreeks bij Delta geboekte vluchten.
Via het Nederlandse nummer kreeg ik overigens alleen te horen dat dit niet mogelijk was. Dus mocht de termijn om welke reden dan ook een probleem worden, zou dit een optie kunnen zijn. Dat was het in ieder geval wel half 2020.
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: E-vouchers Delta Airlines.

Bericht door Laredo »

Ik kwam er gister achter, blij mee want dit geeft ruimte om eens goed na te denken over wanneer we naar the States terug willen. De laatste keer is al bijna 10 jaar geleden dus zou het leuk zijn als het er weer eens van komt.

Het hangt trouwens echt af van de voorwaarden of Delta vouchers restitueerbaar zijn. Ik heb na een geannuleerde vlucht uit coulance 2 vouchers gehad van 400 dollar pp en die zijn echt niet restitueerbaar. Heb daar al van alles over geprobeerd, gebeld met Amerika, gemaild, gechat etc. Uiteindelijk maar bij neergelegd. Ik heb de vouchers begin 2020 gebruikt voor 2 vluchten met KLM/Delta Amsterdam - Valencia maar toen die vlucht gecanceld werd vanwege corona weer nieuwe vouchers gekregen. Nu dus te boeken voor 31-12-2023 voor reizen tot en met 2024. Dat moet lukken! En volgens Delta zelf zou je ze ook moeten kunnen gebruiken voor een Delta (=KLM) vlucht binnen Europa als je telefonisch boekt via Delta in NL. Dat is mij in 2020 gelukt en hopelijk volgend jaar weer eens een vliegtuig in (dit jaar Frankrijk met de auto - geen risico gezien corona dat je vlucht niet doorgaat).
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer