Fullsize SUV - Chevrolet Tahoe

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Thesouthwest
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 okt 2013, 12:25

Fullsize SUV - Chevrolet Tahoe

Bericht door Thesouthwest »

Hallo iedereen,

Wij zijn van plan om tijdens de herfst naar het westen van Amerika te reizen (indien corona het toelaat) en willen graag een fullsize SUV huren. Wij zijn met 4 volwassenen en 1 peuter (tegen dan 22 maanden oud). Maar nu zagen we dat de chevrolet Tahoe vaak maar 2 plaatsen heeft op de achterbank en de achterste achterbank er 3 heeft. Is dit altijd zo? We willen graag 3 plaatsen op de eerste achterbank zodat we de volledige kofferruimte kunnen gebruiken en niet zo'n ministukje, want daar passen onze bagages sowieso niet in. Wat is jullie ervaring hierbij?

Alvast bedankt!
Gast

Re: Fullsize SUV - Chevrolet Tahoe

Bericht door Gast »

Dan pak je een Ford Expedition (zelfs een Explorer (ook 7 zits) zou voldoen) of een andere full size SUV kiezen. Bij mijn weten is een Tahoe een 6 zitter… (2 stoelen op de 2e zitrij ipv een bank, en een bank waar 2 (kleine) volwassenen of 3 kinderen kunnen zitten).

Je huurt een klasse. Geen type specifieke auto, dus als je je auto ophaalt heb je waarschijnlijk (hopelijk) keus en kun je ter plekke kiezen en kijken wat wel past voor jullie behoefte.
Bij welke verhuurder heb je geboekt?

:offtopic: Zelf zou ik nooit een Tahoe (of Suburban) meer willen rijden. Een kleine vrachtwagen rijdt zelfs beter en ziet er ook nog beter uit…wat een vreselijke auto (maar ik ben bevooroordeeld…)
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14297
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Fullsize SUV - Chevrolet Tahoe

Bericht door Coyote »

Een vraag als deze hoort gewoon in het algemene Autohuur topic thuis.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer