Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Phillostar
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 13 jan 2011, 02:42
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door Phillostar »

Ik kon geen recent topic kunnen vinden over Budget car rent, vandaar deze met mijn vraag naar ervaringen :)
Wie heeft er ervaring met het huren van een auto bij Budget in Amerika? (ophalen, vrije keuze enz)

Ik heb voorheen altijd via Dollar, Thrifty en Alamo mijn huurauto's gehad in Amerika, maar nu heb ik via AutoEurope een full-size auto bij Budget gereserveerd.
Voor mijn vakantie in augustus heb ik een boeking gedaan voor pick-up in San Francisco airport en drop-off op Denver airport. De huurprijs van 699 euro voor 18 dagen bij AutoEurope is mijn inziens goedkoop voor augustus en met de Oneway toeslag inbegrepen.

Afbeelding
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Ojajoh
Amerika-ontdekker
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 apr 2008, 23:38
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Meppel

Re: Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door Ojajoh »

Ik heb nog geen ervaring met Budget, maar heb ook een boeking gedaan (via Booking.com). Kerstvakantie (one-way, Orlando - Miami).

Met name voor de full-size vehicles aanzienlijk goedkoper dan de andere aanbieders. 492 euro voor 13 dagen.

Reviews kun je beter niet gaan lezen, want dat stemt niet echt gerust... :shock:

Dollar was trouwens ook betaalbaar, maar minstens zo slechte reviews en die schijnen duurder te zijn met tolwegen.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door pumi1000 »

Wij hebben de laatste keren Budget gebruikt, omdat deze veel goedkoper was dan Alamo.
Locaties LAX, Miami en Tampa. 1 keer een mindere ervaring gehad, maar dat werd opgelost door de manager ter plaatse, verder altijd positief. Je mag helaas niet zelf kiezen, dus reserveer zeker de grootte die je wil. Daar kun je vragen naar een model en als het er is krijg je hem ook.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Ari Navigari
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2021, 04:53
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door Ari Navigari »

Wij hebben 2 jaar geleden bij Budget een auto gehuurd, dit is ons erg goed bevallen, we hadden toen een Full Size (Toyota Camry).
Vooral de prijzen bij Budget spreken ons aan.
Het loont zeker de moeite om verder te kijken dan alleen de luchthaven vestigingen, dit heeft ons vorige keer een paar honderd Euro bespaard.
We hebben destijds de auto opgehaald op EWR en de volgende dag weer "ingeleverd" bij de plaatselijke vestiging in South Jersey, dit was toen voor 1 dag ± € 160.
Toen hebben we meteen dezelfde auto weer "opgehaald", 10 dagen gehuurd en ingeleverd op EWR. voor de 10 dagen waren we ± € 275 kwijt.
Wanneer we de auto voor 11 dagen gehuurd hadden op EWR, dan waren we ruim € 700 kwijt geweest.

Voor onze reis dit jaar (eind november/ begin december) hebben we in februari reeds een reservering gemaakt bij Budget.
We hebben voor 6 dagen een Premium SUV (Suburban of vergelijkbaar) kunnen reserveren voor iets meer dan € 400.
Dit leek ons zo'n goede aanbieding dat we deze niet konden laten lopen :D

Gast

Re: Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door Gast »

Bijna €70 per dag voor een premium SUV? Wow ik had geen idee dat de prijzen zo enorm gestegen zijn tov voorgaande jaren....
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1908
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring met Budget Car Rent in Amerika?

Bericht door Frasi »

Ik heb ook een Premium SUV reservering staan voor €70/dag (wel met 3 drivers & tank benzine).
In februari geboekt (bij Autoeurope) en sinds die tijd niet meer voor die prijs -of lager- gevonden.
Ik zoek zo af en toe nog wat bij verschillende aanbieders maar kom niets tegen onder de €100/dag.
En dat is jammer want door vluchtwijzigingen van KLM komen we nu 3 uur eerder aan op LAX en kan dus niets wijzigen zonder flink bijbetalen.
Prijzen zijn dit jaar inderdaad uitzonderlijk hoog.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer