Mixed Fare Flights (bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour).

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Mixed Fare Flights (bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour).

Bericht door Brigit »

Ik weet vrij zeker dat ik eerder gelezen heb dat het mogelijk is om te zoeken op mixed fares (dus in een bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour), maar kan het dmv de zoekfunctie niet terug vinden hoe/waar je dit moet doen. Wij willen de gok nemen tickets te boeken voor eind april - begin mei met KLM, ervan uitgaande dat als we dan nog steeds niet kunnen vliegen we wel weer vouchers krijgen. De waarde van onze vouchers is niet toereikend voor retour in business class maar ik gok wel voor 1 van beide legs business en 1 leg in economy comfort. Ik zou dit graag uit willen zoeken voordat ik KLM ga bellen om te boeken, weet iemand hoe dit ook alweer uit te zoeken is? Alvast bedankt! 😊
Laatst gewijzigd door markro op 01 sep 2020, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: De topictitel voor de duidelijkheid aangepast.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7754
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Mixed fare

Bericht door mtl »

Volgens mij kan je op momondo zoeken op mixed class.
Gebruikersavatar
Inges
Amerikakenner
Berichten: 864
Lid geworden op: 04 jun 2013, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Re: Mixed fare

Bericht door Inges »

Boeken bij Delta. Dan kan het zeker! En je KLM vouchers zijn ook geldig bij Delta. (al moet je dan wel bellen denk ik)
Groetjes, Inge
2x Canada en 7x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Mixed fare

Bericht door Brigit »

Dank, bij momondo lukt het inderdaad! Op de site van Delta zie ik ook enkel de optie om te zoeken op retour in dezelfde klasse, daar moet je denk ik ook bellen om die info door te krijgen, net als bij klm.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Martijn88
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jul 2017, 11:36
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Mixed Fare Flights (bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour).

Bericht door Martijn88 »

Ik probeerde net op Delta.com te zoeken, en lukt mij wel om op bv de heenweg Premium Economy te kiezen en op de terugweg Business, heb wel multi city optie gebruikt om te zoeken :)
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Mixed Fare Flights (bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour).

Bericht door Brigit »

Dan ga ik ook nog even op Delta.com kijken, ik had het in de app (idd met multicity optie, we willen nl ook A’dam - Las Vegas en retour SFO - A’dam) bekeken waar ik niet de optie van meerdere fare klassen kon ontdekken. Zou heel handig zijn als blijkt dat de trip gewoon online te boeken valt ipv telefonisch.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Corv
Amerikakenner
Berichten: 658
Lid geworden op: 03 jun 2020, 20:01

Re: Mixed Fare Flights (bepaalde klasse heen vliegen en in een andere retour).

Bericht door Corv »

Laatste keer op onze vlucht naar Chicago hebben we een dag voor vertrek bij het online inchecken een upgrade naar business class kunnen doen voor €300,00 per persoon. Via Lufthansa.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer