Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
deedee69
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2012, 12:39
Locatie: Burcht/België

Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door deedee69 »

We zijn van plan om volgend jaar in de zomervakantie nog eens een rondreis in het westen te doen. Bij onze vorige USA-reizen boekten we de huurauto steeds via het reisbureau, maar nu ben ik zelf even op zoek gegaan en heb ik o.a. een heel interessante prijs bij Hertz gevonden. Ik wil vanzelfsprekend geen risico's nemen, maar anderzijds ook niet betalen voor onnodige verzekeringen. Ik heb al heel wat opgezocht en gelezen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan duidelijkheid scheppen? Zijn de inbegrepen verzekeringen voldoende (zie foto)? Nog enkele bedenkingen: zit CDW (niet vermeld) inbegrepen in de LDW, want dat lijkt volgens de info die Hertz geeft zo te zijn? Is er wel verlaagd eigen risico bij de LDW, want ik las op deze site dat er in de USA geen eigen risico is bij huurwagens? Zie ik nog belangrijke zaken over het hoofd? Alvast bedankt voor alle hulp!

[attachment]Schermafbeelding 2020-08-10 om 11.49.44.png[/attachment]
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: verzekeringen autohuur Californië (Hertz)

Bericht door babarage »

Foto is niet zichtbaar.

Uitgangspunt is dat je via een Europese site huurt waarbij je ook aangeeft inwoner van een Europees land te zijn. Dan zitten de juiste verzekeringen er normaal gezien bij.

Advies ook om voor het pay later tarief te kiezen. Dat is weliswaar paar tientjes duurder maar zeker de moeite. Zo kun je last minute cancellen als bv zoiets als Corona speelt. Daarnaast heeft Hertz het financieel moeilijk waardoor het niet uit te sluiten is dat ze kopje onder gaan. Dan een aanbetaling terugkrijgen wordt vast lastig dus voorkom dat je ze nu geld geeft.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
deedee69
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 jun 2012, 12:39
Locatie: Burcht/België

Re: verzekeringen autohuur Californië (Hertz)

Bericht door deedee69 »

Bedankt. Heb inderdaad gemerkt dat de foto er niet bijstond. Om de een of andere reden lukt het me niet de foto in te voegen. Zal vermoedelijk wel aan mij liggen..Er staan volgende inbegrepen onderdelen op: schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico (LWD/CWD neem ik aan), aanvulling aansprakelijkheidsverzekering (LIS) en nog een aantal minder belangrijke items. Volstaat dit? Heb de berichten over Hertz ook gelezen en boek sowieso niets waar je op voorhand voor moet betalen.
Bijlagen
Schermafbeelding 2020-08-10 om 12.10.10.png
Schermafbeelding 2020-08-10 om 12.10.10.png (147.67 KiB) 4788 keer bekeken
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door roelb »

Ja hoor, je hebt gewoon alle benodigde verzekeringen. Misschien een tip: zet de taal van Hertz.nl eens op engels, dat geeft een stuk minder kromme vertalingen en dan snap je ook wat ze bedoelen.
steentjuh
Amerikafan
Berichten: 250
Lid geworden op: 23 jan 2014, 23:41
Partner van: yente
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door steentjuh »

Mits je een reisverzekering met werelddekking hebt heb je PI niet nodig, check dit wel altijd bij je verzekeraar.

Roadside service zou je alleen nodig hebben als je zelf geen band kunt/wil wisselen of als je van plan bent je buiten te sluiten :thumbup:.

De verzekeringen waar het om draait, aansprakelijkheid en diefstal/schade zijn de belangrijkste en inbegrepen
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7948
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door Pete.Z »

En 2 jaar geleden al gevraagd…. :thumbup:
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5029
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door harryh »

De TS was 10 aug 2020, 13:39 voor het laatst online...
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7773
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door mtl »

En ik betwijfel of TS die reis ooit gemaakt heeft.
Marcel5050
Amerikakenner
Berichten: 421
Lid geworden op: 21 dec 2016, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Verzekeringen autohuur Californië (Hertz).

Bericht door Marcel5050 »

steentjuh schreef:
07 mar 2022, 20:23

Roadside service zou je alleen nodig hebben als je zelf geen band kunt/wil wisselen of als je van plan bent je buiten te sluiten :thumbup:.

Om een band te wisselen moet je er eerst een hebben.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer