Reizen met twee stellen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1632
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Reizen met twee stellen

Bericht door BonnyR »

goState schreef:
13 jun 2020, 00:10
Wat dacht je van een camper met daar achter een caravan. Reizen samen in een voertuig. Eten, drinken en verblijf in de camper/buitenlucht. Slapen is dan gescheiden in caravan en camper.
Geweldig idee 8) Ben alleen bang, dat dat nergens te regelen valt. Ik heb één verhuurder gevonden die prachtige caravans verhuurt maar wel ontzettend duur en die hangt achter een 'gewone' auto. Soms mag je een boot achter een camper hangen ( tegen flinke meerprijs).
En even vooruit filosoferend... :wink: ik ben bang dat dan de totale lengte niet meer gereden mag worden met een BE rijbewijs, want ik denk dat je al gauw 14 tot 16 meter totaal bent.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
El_guti2
Amerika-ontdekker
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 mei 2018, 14:02
Locatie: Alblasserwaard

Re: Reizen met twee stellen

Bericht door El_guti2 »

Mijn ervaring met 2 stellen is dat mobiliteit en zelfstandigheid heel belangrijk is.

Wij zijn met een heel goed bevriend stel gegaan met 1 auto en steeds hotels/motels/airbnbs/cabins. Ik zou het toch niet nog een x zo doen. Ondanks dat we alles heel goed gepland en doorgesproken hadden merkte ik toch wel dat we er allebei een andere hoeveelheid van activiteiten per dag prettig vonden.

Prachtige vakantie gehad maar die kleine irritaties gingen me op een gegeven moment tegen staan. Je gaat je af en toe toch ergeren. Daarentegen heb je ook juist veel extra leuke momenten omdat je het met 4 kan delen i.p.v. met 2.

Als ik wederom met vrienden of familie zou gaan dan trek ik graag een week met elkaar op bijvoorbeeld. Maar ik ga niet meer 3 weken met elkaar op pad.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer