Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Nederlandse camper in USA (transporteren).
Nederlandse camper in USA (transporteren).
Hoi medereizigers,
Iemand ervaring met het over laten komen van een eigen camper naar Amerika/Canada?
Nu zijn er veel huurmaatschappijen, maar we willen voor een langere periode gaan en zijn we in bezit van 8 meter lange camper.
Alle tips, adviezen en ervaring zijn welkom.
Iemand ervaring met het over laten komen van een eigen camper naar Amerika/Canada?
Nu zijn er veel huurmaatschappijen, maar we willen voor een langere periode gaan en zijn we in bezit van 8 meter lange camper.
Alle tips, adviezen en ervaring zijn welkom.
2010: Zuidwest t/m Midwesten
2016: Florida
2016: Alaska en Canada
2018: Noordwest
Re: Nederlandse camper in USA(transporteren)
Ik zou eens kijken naar de zoekfunctie rechtsboven. Vul daar "camper verschepen" in. Krijg je topics over dat onderwerp te zien.
Ik begrijp dat jullie alleen in Noord Amerika een camper gebruiken en niet in Azie, Australie en Nieuw Zeeland?
Ik begrijp dat jullie alleen in Noord Amerika een camper gebruiken en niet in Azie, Australie en Nieuw Zeeland?
Re: Nederlandse camper in USA (transporteren).
Hi
Bedankt voor je reactie, ga zoek functie proberen(had al poging gedaan)
Ja idealiter zou ik de camper daar ook gebruiken, in ieder geval Australië en Nieuw Zeeland.
Bedankt voor je reactie, ga zoek functie proberen(had al poging gedaan)
Ja idealiter zou ik de camper daar ook gebruiken, in ieder geval Australië en Nieuw Zeeland.
2010: Zuidwest t/m Midwesten
Daar is hier al vaker over geschreven, als ik het me goed herinner is het verzekeren van de camper meestal het grootste probleem, dus zoek daar ook eens op.
Terug in Texas!
Tik Seabridge Düsseldorf in het zoekvenster en je vind een gedetailleerd verslag 2019 en uitstekende info.
Zelf was ik in de Logistieke Maritieme sector werkzaam en kreeg geregeld (Europese) privé-campers terug uit de US.
Vooral koppels maar ook complete gezinnetjes die gewoon het Amerikaanse continenten doorkruisten,
en namen nog even stukje Afrika bij.
Meestal stond Seabrigde of een Seabridge agent in voor de opvolging. Zij verschepen via Antwerpen en Hamburg.
Uiteraard is Seabridge niet alleen...
Tot slot, bij verscheping, laat nooit wat waardevols in je camper.
Zelf was ik in de Logistieke Maritieme sector werkzaam en kreeg geregeld (Europese) privé-campers terug uit de US.
Vooral koppels maar ook complete gezinnetjes die gewoon het Amerikaanse continenten doorkruisten,
en namen nog even stukje Afrika bij.
Meestal stond Seabrigde of een Seabridge agent in voor de opvolging. Zij verschepen via Antwerpen en Hamburg.
Uiteraard is Seabridge niet alleen...
Tot slot, bij verscheping, laat nooit wat waardevols in je camper.
Groeten,
Martin
Martin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 1728 Weergaves
-
Laatste bericht door Willem1
21 aug 2019, 14:06
-
- 7 Reacties
- 1175 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
20 okt 2020, 00:01
-
-
Nederlandse bankrekeningen voor emigranten?
door Willem1 » 18 jun 2020, 16:21 » in Emigratie naar Amerika - 19 Reacties
- 14129 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleuro$
07 jul 2020, 16:52
-