Pistolpete schreef: ↑26 feb 2020, 18:32
Dank je. Die UC noemen ze niet in alle landen zo zeker? Op Hertz.nl en .de komt die niet voor. Is dit een soort van 'open' categorie voor wat exclusievere wagens?
Kijk even in dit draadje :
viewtopic.php?f=30&t=71561
Daarin wordt het helemaal uitgelegd.
Kijk op verschillende Hertz sites. Niet alleen van Nederland. Dit kan veel verschil maken. Ik weet niet waar je op vliegt. Maar ook dan kan het lonen om te kijken buiten de vliegveldlocatie.
In jou scenario maak je 3 boekingen voor alleen de UC categorie?
Ik maak meestal 2 boekingen. Eentje voor de UC, je weet namelijk nooit wat er tussenstaat. Ik heb er wel is een pickup uitgehaald. En als ik alleen ben een geinig karretje.
En de andere boeking pak ik iets wat ik graag wil. Vooral als ik met anderen of met mn gezin ben. Meestal een fullsize SUV of een Premium SUV. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik iets heb wat ik wil. En kan ik me altijd laten verrassen wat er eventueel voor (veel) minder geld in de UC staat.
Die ZL1 is wel heeeeel dik
Die is echt niet normaal. Een klant van mij had dat ding gekregen bij 1 of andere MVP titel. Het ding is zo achterlijk snel, maakt zoveel kabaal dat je jezelf afvraagt mag ik echt legaal met dat ding de weg op?? Ik heb wel eens een paar rondjes gereden met een NASCAR op Las Vegas Speedway. Daar komt niks bij in de buurt. Maar dit begint er op te lijken.
Nou weet ik niet precies waar die dingen voor in de showroom staan, maar ik begreep voor iets van $75k. Dat is echt een schijntje.