3 vluchten samen of apart boeken

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
john1969
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 okt 2008, 17:43
Locatie: valkenswaard

3 vluchten samen of apart boeken

Bericht door john1969 »

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een vlucht van Amsterdam naar Calgary, dan met huurauto naar Vancouver, om vervolgens in Vancouver een vlucht naar Las Vegas te pakken en vanuit Las Vegas terug naar Amsterdam, hoe pak ik dit het beste aan. of alles in een keer bij b.v. Klm in een pakket(3 vluchten) of gewoon een heenvlucht op Calgary boeken met retour vanaf Las Vegas en zelf een vlucht regelen Vancouver - Las Vegas? en hoe gaat dit bij douane/ emmigration,
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7731
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: 3 vluchten samen of apart boeken

Bericht door mtl »

Of op één ticket of een multicity Amsterdam-Calgary/Las Vegas-Amsterdam en losse vlucht Vancouver-Las Vegas. Reken voor je zelf uit wat voordeliger is. Voor deze reis moet je een Eta voor Canada hebben en esta voor Amerika.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: 3 vluchten samen of apart boeken

Bericht door Coyote »

Zoals @mtl het aangeeft.

Zo heb ik het 2 jaar geleden ook gedaan. Multi City ticket AMS - ORD, SEA - AMS geboekt (United) en een los ticket ORD - LAX geboekt (Delta).

Houd hierbij wel rekening met de bagageregels voor de losse vlucht. Omdat dit een losse binnenlandse vlucht was golden er andere regels voor de bagage dan de intercontinentale vlucht. Nu kon ik bij Delta een vlucht op de mijlen boeken in de first class waardoor ik weer gratis 2 stuks bagage op de binnenlandse vlucht kon meenemen. :mrgreen:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
john1969
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 okt 2008, 17:43
Locatie: valkenswaard

Re: 3 vluchten samen of apart boeken

Bericht door john1969 »

ok bedankt, kan het dus wel dat je heenvlucht op Canada doet en terug van Usa, kun je de Eta online aanvragen net als de Esta
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: 3 vluchten samen of apart boeken

Bericht door Trails »

john1969 schreef:
06 feb 2020, 23:23
kun je de Eta online aanvragen net als de Esta
Ja.
https://www.canada.ca/en/immigration-re ... a/eta.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer