Vlucht met overstap in Amerika

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Vlucht met overstap in Amerika

Bericht door Brigit »

Wij combineren aankomende zomer een paar dagen VS met twee weken Costa Rica. Nu zit ik met de volgende vraag bij het boeken vd tickets; heen vliegen we naar New York, blijven daar enkele dagen en vliegen dan door. De 1e vlucht vertrekkend uit NL valt logischerwijs onder de EU regeling indien er vertraging is, 2e lijkt me niet (wel alle vluchten komen op een air france ticket maar uitgevoerd door delta). Hoe zit dit met de terugreis? Die wordt in 2 vluchten uitgevoerd door Delta maar staat dan ook op een air France ticket. Als daar vertraging optreedt moeten we bij delta zijn denk ik en niet bij air France...? Helaas kunnen we het ticket niet boeken met een terugvlucht uitgevoerd door een Europese maatschappij
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vlucht met overstap in Amerika

Bericht door Brigit »

En voordat iemand dat denkt; we zijn zeker niet uit op claims maar hebben niet zo goede ervaring met delta en overstappen ...
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vlucht met overstap in Amerika

Bericht door harryh »

Het gaat om de uitvoerende maatschappij inderdaad.
Het moet met een in de EU gevestigde luchtvaartmaatschappij zijn terug naar een EU land.

Delta is juist een prima keuze, want gaat het mis dan zijn er vele alternatieve vluchten terug naar de EU, ook bij de partners.
Brigit
Amerikafan
Berichten: 306
Lid geworden op: 04 feb 2018, 08:43
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vlucht met overstap in Amerika

Bericht door Brigit »

Dankje, bevestigt idd mijn idee. Mijn man is erg la g dus we vliegen altijd Iig premium economy/economy comfort, bij vertraging is het resultaat al meerdere keren geweest dat we dan verspreid door economy van een volgende vlucht terecht kwamen en dan het prijsverschil voor de stoel in punten aangeboden kregen.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer