Koffers incusief/exclusief.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
José Huntjens
Amerika-ontdekker
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 nov 2004, 10:04
Locatie: Landgraaf

Koffers incusief/exclusief.

Bericht door José Huntjens »

Hallo allemaal, ik ben aan het kijken voor tickets voor een reis naar Amerika in augustus/september 2020. Nu valt mij op dat alle ticketaanbieders hun ticket aanbieden zonder ruimbagage.
Dit jaar hebben wij gevlogen met United inclusief de ruimbagage.
Ik vind de sites wat betreft bijbetalen bagage erg onoverzichtelijk, bij de een kan je direct je bagage bijbetalen, bijv. Tix.nl vraagt 65 euro enkele reis voor 23 kg. Andere sites verwijzen naar de website van de vliegmaatschappij. Bij United moet je je boekingsnr. invullen voor je er achter komt wat een koffer kost. Maar ik wil dit net van te voren weten hoeveel je ergens voor moet bijbetalen!
Wie heeft er al een vlucht geboekt en kan me vertellen hoe het met de ruimbagage zit?
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Koffers incusief/exclusief.

Bericht door Njit »

Op https://www.cheaptickets.nl/ staat de prijzen nog wel inclusief koffers voor United.

Je zou het ook eens via een reisburo of persoonlijk reisagent kunnen proberen. De systemen die zij gebruiken tonen ook Touroperatortarieven. Daar zitten vaak de koffers al bij. Moet je alleen wel 2 hotelovernachtingen of een autohuur erbij boeken...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Superdork1
Amerikafan
Berichten: 161
Lid geworden op: 26 nov 2019, 23:50
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Koffers incusief/exclusief.

Bericht door Superdork1 »

Bij onze United/ Lufthansa vlucht kwam 100 euro pp bij voor koffer en de mogelijkheid tot annuleren. We vliegen heen met United en terug met Lufthansa. Heb niet bij een broker geboekt maar bij Lufthansa zelf, dat was zelfs nog goedkoper. De site van Lufthansa geeft heel duidelijk aan wat de prijzen zijn voor koffers en overige opties. Als je zoekt via Momondo kan je de optie selecteren om alleen bij de luchtvaartmaatschappijen te zoeken. Succes!
Jumping Jack
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 23 okt 2015, 07:39
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Noord Brabant

Re: Koffers incusief/exclusief.

Bericht door Jumping Jack »

José Huntjens schreef:
03 dec 2019, 08:59
Hallo allemaal, ik ben aan het kijken voor tickets voor een reis naar Amerika in augustus/september 2020. Nu valt mij op dat alle ticketaanbieders hun ticket aanbieden zonder ruimbagage.
Dit jaar hebben wij gevlogen met United inclusief de ruimbagage.
Ik vind de sites wat betreft bijbetalen bagage erg onoverzichtelijk, bij de een kan je direct je bagage bijbetalen, bijv. Tix.nl vraagt 65 euro enkele reis voor 23 kg. Andere sites verwijzen naar de website van de vliegmaatschappij. Bij United moet je je boekingsnr. invullen voor je er achter komt wat een koffer kost. Maar ik wil dit net van te voren weten hoeveel je ergens voor moet bijbetalen!
Wie heeft er al een vlucht geboekt en kan me vertellen hoe het met de ruimbagage zit?
Da's de laatste tijd erg lastig ja, ik reken meestal 100 euro pp retour erbij voor de ruimbagage.
Op www.cheaptickets.nl is het inderdaad wel meteen zichtbaar, maar ook niet altijd de exacte kosten wanneer de ruimbagage er niet bij zit.
Misschien heb je hier iets aan: https://www.anvr.nl/vervoersvoorwaarden.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
Gebruikersavatar
Ruud2004
Amerika-expert
Berichten: 4368
Lid geworden op: 15 feb 2007, 10:21
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: 't Gooi

Re: Koffers incusief/exclusief.

Bericht door Ruud2004 »

Probeer ook Expedia.nl eens en dan met een overnachting er bij. Geeft vaak een leuk prijsvoordeel, maar ook (bijna) altijd incl. ruimbagage.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer