Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Ik heb slechts Emerald Club Member 5007125 gebruikt voor die $973,- ;)
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Almere vak V schreef:
21 jan 2020, 14:09
Kijk ook is op andere locaties in Phoenix. Hertz heeft er bijvoorbeeld 9. Op het vliegveld betaal je ruim $3.000 voor een Premium. Als je kijkt bij de locatie Midway Auto Team in Phoenix nog $1.300. Volgens mij kan je van het verschil wel een taxi laten rijden...
Prima suggestie als je een specifieke klasse huurt (en betaalt) maar alleen de PHX airport locatie heeft Gold Choice, dus UC met de verschillende areas voor Gold/5Star/PC. Omdat UC behoorlijk goedkoper is (groep C klasse betalen) is de locatie op PHX misschien beter, maar stadslocaties zijn zeker aan te raden (Hilton in Phoenix heeft hotel drop off voor Gold members, nog makkelijker).
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Almere vak V »

Terpies schreef:
21 jan 2020, 15:20
maar alleen de PHX airport locatie heeft Gold Choice
Loop je daar naar binnen. Staat er niks van je gading, loop je naar buiten roep je, taxi!! En je rijdt naar de locatie van je keuze om de auto van je keuze op te halen.

Het makkelijkste is natuurlijk huren op het vliegveld. Gemak mag geld kosten. Maar als het te veel gaat kosten ga je keuzes maken. Wij hebben dit al vaker gedaan op SFO. Prachtige locatie van Hertz. Echt 2 minuten verderop, ik meen dat het airport boulevard heet. Staat er een smerig keetje, met een hek er omheen een bordje met Hertz aan het hek. Maar daar huur je dezelfde auto voor 35% van de prijs op het vliegveld. Of nog minder. Daar nu al 3 keer een auto gehuurd. 1 keer een Expedition meegekregen met 3.000 miles op de teller. 1 keer een Suburban met 100 miles op de teller. En 1 keer de vraag gekregen of we even wilde wachten. Want ze moesten het blauwe plastic nog van de Expedition afhalen. 3 miles op de teller.
Marsha
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2020, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Marsha »

6foot6 schreef:
20 jan 2020, 19:49
Weet iemand wat er bij Autoeurope aan de hand is?
Gehackt? Failliet?
Deze lag eruit wegens onderhoudswerkzaamheden. Easyterra die via Autoeurope loopt lag er hierdoor ook uit vanaf de 17e.
Ik heb een kortingscode van 5% ontvangen ter compensatie voor de overlast (wel moet ik nu binnen 48uur boeken).
Bij easyterra is glas, wielen enz meeverzekerd vanuit Easyterra. Dit noemen ze worry-free bij andere betaald je hier extra toeslag voor geloof ik.
Marsha
Amerika-ontdekker
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2020, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Marsha »

Voor autohuur in LAX is daar nog groot verschil tussen Alamo en Thrifty???
Alamo altijd goede ervaring mee maar deze keer Thrifty met dezelfde verzekeringen en voorwaarden wat goedkoper.

Vooral of er echt verschil zit in afstand naar ophaal locatie, aantal shuttle bussen ernaar toe en frequentie (op NewYork gehad dat we extreem lang stonden te wachten op een Dollar bus en we serieus zaten te denken om een taxi te nemen gezien de andere bussen af en aan reden) en de keuze in auto's...
Bij het lezen van reviews krijg je altijd idee dat ze je bewust willen oplichten dus dat ik maar niet :lol: (let altijd wel op wat er op de papieren staat)
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

harryh schreef:
21 jan 2020, 15:08
Ik heb slechts Emerald Club Member 5007125 gebruikt voor die $973,-
Bij mij werkte deze code niet, is niet meer geldig wordt er gezegd.

Ik vind het allemaal wel erg ingewikkeld worden hoor, ook bij Hertz kom ik er niet uit :?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Op de website moet je dat als accountnummer invullen ;) dat werkt gewoon, net getest.
In de mobiele app heet dat zelfde veld Contract ID.
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Het maakt bij mij niet uit of ik wel of geen code invul. Prijs blijft hetzelfde: $1034,61 voor Emerald Aisle.
En bij Hertz wordt ik ook al niet wijzer.
Ik wacht wel tot Autoeurope weer 'in de lucht' is :wink: , daar was paar weken terug een mooi actie met mooie prijs (€1375 voor Fullsize SUV).
Is voor mij simpeler boeken :lol:
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Miquel
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 26 aug 2014, 21:27
Locatie: Alkmaar

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Miquel »

Nu las ik hier ergensergens je bij Hertz de V4 collectie kan huren..
Heeft iemand nog een kortingscode?
Als ik bv een code gebruik van de ANWB, moet ik dan ook de pas laten zien of hoe werkt dat?

Verder iemand ervaringen?
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1518
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door pumi1000 »

Anita74 schreef:
21 jan 2020, 11:10
Ik krijg bij Happytoursusa echt absurde prijzen :o
USD 2902 voor 25 dagen een Fullsize SUV. Doe ik iets verkeerd??
De prijzen gaan daar erg op en neer. Wij hebben ook auto nodig voor juli vanaf LAX en de prijzen waren daar steeds 1500 dollar. Van de week ineens 1025 dollar, ik geboekt, en paar dagen erna 929 dollar voor een Fullsize SUV, dus weer opnieuw geboekt. Een midsize en standard suv van Alamo waren zelfs duurder dan de fullsize. Ik zou de site gewoon blijven checken.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Ja, echt absurd :o
Maar bedankt voor de tip, ik blijf het in de gaten houden :thumbup:

Weet iemand trouwens of je van Phoenix naar San Diego nu wel of geen one-way-fee moet betalen? Had gegoogled voor one-way-fee tussen Arizona en California en zag dat dit niet was, maar als ik nu bij Autoeurope kijk (is weer online :wink: ) is dit zo'n $300/400 :sadcry:
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Probeer het even via de National app, veel tarieven daar zonder one way fee.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Almere vak V »

Anita74 schreef:
21 jan 2020, 16:49
Ik wacht wel tot Autoeurope weer 'in de lucht' is , daar was paar weken terug een mooi actie met mooie prijs (€1375 voor Fullsize SUV).
Weet je zeker dat de prijs die je hier kreeg was vanaf het vliegveld? Of van een andere locatie in Phoenix?? Voor $1.352 huur je namelijke een Premium van Phoenix naar San Diego op de door jou genoemde data. Alleen huur je dan niet vanaf Phoenix Airport.
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Almere vak V schreef:
21 jan 2020, 19:48
Voor $1.352 huur je namelijke een Premium van Phoenix naar San Diego op de door jou genoemde data. Alleen huur je dan niet vanaf Phoenix Airport.
Waar had je dit bedrag gezien en was dit incl. one-way toeslag?

Die prijs in de actie van Autoeurope was beide van airport, ik zocht altijd alleen op de vliegvelden. Nu is die prijs € 1968 (fullsize SUV) :(
Als ik zoek op andere locatie dan krijg ik Phoenix Downtown Office, 949 West Camelback Road (Hertz) € 1248,85, maar komt er nog een one-way toeslag bij van € 358,81 :shock:
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Ad6922
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 dec 2019, 14:23
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ad6922 »

Ik heb een SFAR geboekt die ik kan ophalen bij Miami Airport bij Alamo.
Nu ben ik wat verder aan het kijken en ik zie dat als ik dezelfde auto ophaal in Miami bij Miami Beach - South Beach dat het me 130 dollar scheelt

Ik vraag me alleen af of de keuze van auto's niet veel groter is bij Miami airport dan bij South Beach? Of betaal je alleen extra voor de locatie?

Iemand ervaring of ideeën hierbij?
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Anita74 schreef:
21 jan 2020, 16:49
Het maakt bij mij niet uit of ik wel of geen code invul. Prijs blijft hetzelfde: $1034,61 voor Emerald Aisle.
En bij Hertz wordt ik ook al niet wijzer.
Ik wacht wel tot Autoeurope weer 'in de lucht' is :wink: , daar was paar weken terug een mooi actie met mooie prijs (€1375 voor Fullsize SUV).
Is voor mij simpeler boeken :lol:
Met de code in de eerste post van het National draadje boek je een compact en krijg je een upgrade naar midsize (en dus aisle pick).

viewtopic.php?f=30&t=61731#p1012586

€1375 of $973 scheelt nogal....maar als je je niet even wilt inlezen is dat jouw keus (en meerprijs) voor gemak. Ik zou het wel weten...zo moeilijk is het echt niet. Nogmaals dus:
Hieronder een stappenplan geschreven door een behulpzaam lid over het maken van een boeking.
Maak een Emerald club account aan op http://www.nationalcar.com (als je deze nog niet hebt).
Upgrade jezelf naar Executive (Elite) status indien mogelijk.
Installeer de National Car Rental app.
Log in met je account op de App.
Start een boeking voor jou gewenste periode.
Verwijder de voorgestelde contract ID.
Vul een contract id en coupon code in, zie lijst hierboven.
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon ND3177ZDE (PROGRESSIVE PERKSHARE: 20 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
Of voorbeeld: 8572158 (Visa CA) + coupon NU3767ZDW (FREE CLASS UPGRADE: nu kan je compact klasse boeken en toch aisle gebruiken).
Het loont om te experimenteren met of zonder verschillende contract ID's en coupon codes. Maar enkel met hier vermelde contract ID's.
National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle.
Kies in het volgende scherm wel of geen opties.
Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg.
Doorloop weer de stappen (tot Review & Reserve)!
Als het goed is blijft de prijs nu staan, inclusief verzekeringen, maar wordt nu het standaard Emerald Club Members contract toegepast.
Bevestig!
Please proceed to the Executive (Elite) area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Ik heb vanmiddag al gekeken, maar de beste prijs die ik bij National krijg is $1034 en dit is dan voor een midsize.
Als ik voor €1375 die Fullsize nog kan boeken, doe ik dat liever. Het is inderdaad een flink bedrag, maar wij vinden het geweldig om daar in zo’n grote bak te rijden. Hebben we nog meer het Amerika-gevoel :D
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Het principe van een midsize huren bij National ontgaat je blijkbaar volledig...bovendien kauw ik het je nogmaals voor...
Maar goed, jouw geld dus jouw keus...
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Natuurlijk wil ook ik zo min mogelijk betalen voor een zo groot mogelijke auto. Maar ik las vanmiddag hier ergens dat de kans dat je de keuze hebt uit Fullsize SUV zeer gering is en dat ik dan beter meteen de juiste categorie kan boeken. In het stappenplan staat wel dat je Fullsize kan kiezen, maar wij willen een SUV. Ik zie het toch goed zo of lees ik toch iets over het hoofd?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Misschien moet je mijn eerdere post viewtopic.php?f=30&t=75544&start=20#p1232286 en de openingspost van het National topic nog even goed lezen @Anita74...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer