Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

marieke van oorschot schreef:
22 sep 2021, 09:35
Timothy555 schreef:
22 sep 2021, 08:39
Word een beetje moedeloos bij het zoeken van een goede optie naar Las Vegas. Ik hoop dat er wat vluchten terug in het aanbod komen. Prijzen voor de meest interessante opties zijn momenteel rond €900 voor 1 persoon met 1 ruimbagage…
Dat hebben wij ook. Alleen zijn wij wel gebonden aan specifieke data (22-31 december naar Vegas) en willen we met KLM vanwege de gunstige voorwaarden. Nou ja. Dan betalen we maar de hoofdprijs voor 1 keer…
Hier liefst ook met KLM/Delta. En ja, dan moet het maar ‘n keertje. Vraag me af of er nog nieuwe routes opgestart zullen worden door maatschappijen tegen november/december en of ze de stoelen zullen willen vullen.
Gebruikersavatar
Coyote Buttes
Amerikafan
Berichten: 375
Lid geworden op: 26 mar 2020, 12:26
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Coyote Buttes »

@Timothy555

KLM is niet echt een optie, behoorlijk duur, maar KLM heeft recentelijk het hele winterschema naar USA gecancelled. Zij starten misschien nog wel vluchten op.

Wat ik zo wel vind; Met AA, inclusief koffers en stoelkeuze komt de prijs op 610€ uit.
AA.jpg
AA.jpg (35.15 KiB) 1115 keer bekeken
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

@Coyote Buttes bedankt om mee te denken!

Niet zeker of ik een overstap in London wil… ligt dat niet moeilijk tegenwoordig?

Ik vraag me af of KLM nog terugkomt op z’n beslissing. De meest interessante optie momenteel is BRU-AMS-SLC-LAS, telkens met voldoende ruime overstaptijd, en spiegelbeeld bij terugkomst. De heenvlucht is goedkoop, de terugvlucht heel duur, totaalprijs inclusief bagage 965 Euro…
Maxmannl
Amerikafan
Berichten: 166
Lid geworden op: 05 mei 2015, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Maxmannl »

Op dit moment is er weinig verschil of je London Heathrow meepakt op je reis naar USA of niet. Zowel UK als USA zijn oranje en vereisen een PCR test (heen en terug naar NL) dus als je het beetje goed timed is die geldig voor zowel UK, USA heen en UK, NL terug. Zo zijn de regels tenminste op dit moment.

Prijzen Vegas zijn wel weer iets hoger in vergelijking met gisteren, gisteren waren er nog tickets voor +/- €400 vanuit Brussel, vandaag ligt het rond de €500. Vanuit Amsterdam zijn de prijzen niet normaal op het moment inderdaad.

Hoop echt dat maatschappijen weer wat routes snel terug in de planning zetten.
Heb zelf een vlucht staan in december naar SLC die heeft American Airlines al helemaal gesloopt door vluchten naar Philadelphia te annuleren maar de rest te laten staan en die vluchten weer aan te passen. De alternatieven die ze aanbieden op dit moment zijn echt heel beperkt, wacht nog even 2 weken met kiezen hopelijk dan wat betere alternatieven.

KLM heb ik weinig hoop dat ze het hele winterseizoen alsnog weer gaan inplannen, maar je weet het nooit
De enige echte Ticketbaas
Chyniel
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 aug 2021, 12:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Chyniel »

Heeft er iemand ervaring met het vliegen en boeken bij Air Europa? Ik ben heel benieuwd..
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door harryh »

georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door georgesken »

Timothy555 schreef:
22 sep 2021, 11:31
@Coyote Buttes bedankt om mee te denken!

Niet zeker of ik een overstap in London wil… ligt dat niet moeilijk tegenwoordig?

Ik vraag me af of KLM nog terugkomt op z’n beslissing. De meest interessante optie momenteel is BRU-AMS-SLC-LAS, telkens met voldoende ruime overstaptijd, en spiegelbeeld bij terugkomst. De heenvlucht is goedkoop, de terugvlucht heel duur, totaalprijs inclusief bagage 965 Euro…
Zoals ik al In ander topic had gemeld, kijk naar prijzen met aankomst/vertrek in 1 vd treinstations (zyr of zwe) op KLM.be. Toen waren er prijzen rond 550€.
Nu zijn die weg , maar je kan nog multicity vinden met vertrek uit BRU en terug naar ZYR (Brussel-Zuidstation) met goeie vluchturen (delta/KLM) voor 690€ incl bagage.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door TradeMarkNL83 »

Timothy555 schreef:
22 sep 2021, 08:39
Word een beetje moedeloos bij het zoeken van een goede optie naar Las Vegas. Ik hoop dat er wat vluchten terug in het aanbod komen. Prijzen voor de meest interessante opties zijn momenteel rond €900 voor 1 persoon met 1 ruimbagage…
Viel mij ook al op. Nu maakt het voor mijn reis niet zoveel uit, kan ook naar LA of SFO maar Vegas zou toch ook wel fijn zijn. Lijkt me dat die vluchten nog wel wat betaalbaarder worden zodra er meer vluchten bijkomen.
Laatst gewijzigd door TradeMarkNL83 op 22 sep 2021, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

@TradeMarkNL83 ik neem aan dat je een niét vergeten bent? :D of hoop ik dat alleen maar.

@georgesken ook jij bedankt om mee te kijken. Ik zie interessante heenvluchten maar zeer dure terugreizen, ook wanneer ik het laatste deel met de trein doe… Standard-tarief ga ik nog steeds over de €800 heen.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door georgesken »

@Timothy555 Dan kijk je toch niet juist want ik heb de pagina hier voor mij om te boeken voor 690€
Heen Bru-ams-slc-las op 12/12
Terug las-la-ams-zyr op 20/12
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door TradeMarkNL83 »

Ja sorry @Timothy555 :x
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

Ik ga voorlopig even wachten denk ik… kan het me niet inbeelden dat er aan deze prijzen veel vliegtuigen vol gaan lopen, dus zodra er ook maar 1 maatschappij beslist een dienst opnieuw op te starten moeten ze stoeltjes vullen.

Weet iemand hoe het komt dat de Delta BRU-JFK niet vliegt? En of er al een datum voor heropstarten bekend is van deze lijndienst? Ik vind enkel artikels die zeggen 2 september of begin september 2021, maar hij zit niet in de booking engine.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door harryh »

Ik had tickets voor BRU-JFK-TPA in november. Die zijn er begin oktober uitgehaald, die vluchten gingen niet meer in het winterschema. Heb KLM gebeld, zij bevestigden dat (begin oktober). Kon alleen vanaf BRU via AMS naar de VS. Heb toen laten omboeken naar AMS-BOS-TPA.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

Ik vind goeie prijzen via British Airways, Brussel - London Heathrow - Las Vegas. Hoe zit het met overstappen in de UK?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1993
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door dejong89 »

Ik kom er niet uit

Vlucht geboekt bij KLM. Uitgevoerd met Delta. Ik wil nu proberen om stoelen in Comfort vast te leggen of premium, afhankelijk van het prijsverschil.
Ik zoek contact met Delta en die zeggen: Nee nee, u moet KLM hebben. KLM zegt: Nee neen, u moet via Delta stoelen vastleggen :blink: .
Iemand een vergelijkbare ervaring en wat was de oplossing?
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Gast »

Ik heb deze week ook geboekt via KLM met vluchten uitgevoerd door Delta. Als ik inlog op Mijn KLM staat er in mijn reis overzicht per vlucht een link waarmee ik doorgelinkt wordt naar de vlucht op delta.com en daar kan ik stoelen boeken.
image.png
image.png (20.44 KiB) 724 keer bekeken
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Coyote »

Timothy555 schreef:
23 sep 2021, 13:24
Hoe zit het met overstappen in de UK?
Via deze link vind je de actuele informatie.

Maar het blijft wel zaak om dat in de gaten te blijven houden voor je vertrekt en je hebt een overstap op LHR of één van de andere vliegvelden.

Persoonlijk zou ik een overstap in Londen nu proberen te vermijden zolang we nog met de Covid-ellende zitten. Liever een vlucht die rechtstreeks naar Amerika gaat (of overstap in Amerika heeft).

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1811
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Timothy555 »

Dat was ook m’n idee @Coyote

Ik vraag me alleen ook af of de airline je zal laten boarden op de vlucht naar België/NL zonder test.
België vraagt namelijk geen test in de US zelf, je mag ook thuis testen…
Gast

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door Gast »

Volgens mij moeten we dat allemaal nog afwachten...het is nog geen november....
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1993
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9

Bericht door dejong89 »

Terpies schreef:
23 sep 2021, 16:42
Als ik inlog op Mijn KLM staat er in mijn reis overzicht per vlucht een link waarmee ik doorgelinkt wordt naar de vlucht op delta.com en daar kan ik stoelen boeken.
Bij mij ook alleen ik kan alleen main cabin kiezen. Wil decadent reizen. Niet tussen het gewone plebs. :mrgreen: :P
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer