Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Autoverhuur en autostoeltjes
Autoverhuur en autostoeltjes
Lieve Mensen,
Wij willen in Maart 2020 naar Florida op vakantie gaan met het gezin (totaal 7 personen) 4 volwassenen en 3 kinderen.
Het plan is om 3 harde koffers mee te nemen. Nu is de vraag aan welke auto moet ik denken om te huren?
De autostoeltjes voor de kinderen kosten een kleine vermogen om ze te huren. Ipv ze bij een Walmart te kopen. Of denk ik nu te makkelijk?
Wij willen in Maart 2020 naar Florida op vakantie gaan met het gezin (totaal 7 personen) 4 volwassenen en 3 kinderen.
Het plan is om 3 harde koffers mee te nemen. Nu is de vraag aan welke auto moet ik denken om te huren?
De autostoeltjes voor de kinderen kosten een kleine vermogen om ze te huren. Ipv ze bij een Walmart te kopen. Of denk ik nu te makkelijk?
- harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 50
Re: Autoverhuur en autostoeltjes
Hoi @Roosje82 je stelt deze vraag in het Florida topic, denk dat je meer reacties krijgt als je die in het Vervoer in en naar Amerika topic stelt, is niet Florida specifiek.
Jouw vraag over de auto is daar bovendien al vaker gesteld bv recent hier. Die over de stoeltjes ook.
Jouw vraag over de auto is daar bovendien al vaker gesteld bv recent hier. Die over de stoeltjes ook.
Re: Autoverhuur en autostoeltjes
Bedankt!harryh schreef: ↑31 okt 2019, 09:52Hoi @Roosje82 je stelt deze vraag in het Florida topic, denk dat je meer reacties krijgt als je die in het Vervoer in en naar Amerika topic stelt, is niet Florida specifiek.