Huren pick-up truck.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Huren pick-up truck.

Bericht door sanook »

Ik weet niet of er regelgeving over is maar ik kan me goed voorstellen dat je verplicht bent om ervoor te zorgen dat er geen spullen uit de bak kunnen raken als je met de auto rijdt, dus een net o.i.d.
Je ziet in Amerika veel pick-ups rijden met een deksel op de bak maar de pick-ups bij de verhuurbedrijven hebben zo'n deksel meestal niet.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5030
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 60
Locatie: West-Brabant NL

Re: Huren pick-up truck.

Bericht door harryh »

Daar zal inderdaad wel regelgeving voor zijn, maar je moet het ook niet willen ivm diefstal. Met 2 personen zou het wel kunnen als alles op de achterbank past. Ik zou een grote SUV huren.
Gast

Re: Huren pick-up truck.

Bericht door Gast »

@VivianH_ jullie zijn maar met twee, een midsize of standard SUV zou ook prima zijn, meer dan groot genoeg en zeker ook al een dikke bak. Kijk even in het National topic voor tips over hoe je het makkelijkst (en vaak goedkoopst) kunt reserveren.
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 4011
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: Huren pick-up truck.

Bericht door Loek »

Wij zijn zelf ook weleens met onze pickup op vakantie geweest, maar ik zou het voor reizigers uit NL niet aanraden. Bij ons ging het uit noodzaak omdat we de motor meenamen in de laadbak. Maar de meeste pickups zuipen als een matroos, dus reken op hogere brandstof kosten. Die van ons verbruikte op de lange afstanden 9 mpg, maar dat ging hard achteruit als je wat stadsverkeer erbij had. Wij hadden het voordeel dat we nog een achterbank hadden (extended cab), dus de koffers konden binnen liggen. Bij verhuur pickups die ik heb gezien zijn dat meestal geen extended cabs. Een pickup heeft om zware ladingen te kunnen dragen erg stugge vering, dat is op lange afstanden niet erg comfortabel. Als je dan graag in een grote stoere amerikaan wilt rijden, kies dan voor een Chevy Suburban of zo. Veeeeeel comfortabeler.
Gebruikersavatar
recidivist
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 11 aug 2009, 18:34

Re: Huren pick-up truck.

Bericht door recidivist »

Wij vliegen zo direct terug (zit nu op de luchthaven van Tampa) en hebben de afgelopen 2 weken in een heerlijke RAM 1500 Bighorn rondgereden. Het verbruik was 16,5 mile op een gallon, viel ons behoorlijk mee. Omdat we maar met zijn 2-en reizen konden de koffers lekker achter in de cabine.

Heerlijk met 5.7 liter wezen rondrijden, heerlijk comfortabele auto.

Wel moeten inleveren met een deuk in de bak: op een parkeerplaats bij de Publix zag een lieve dame op leeftijd de auto over het hoofd :shock: en reed zo achteruit er tegen aan. Mag Hertz lekker verder oplossen.
Bezochte staten: AL, AK, AR, AZ, CA, CO, CT, DE, FL, GA, IA, IL, IN, KY, LA, MA, MS, MO, MT, NV, NH, NJ, NM, NC, OR, PA, RI, SC, SD, TN, TX, UT, VA, VT, WV, WY.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer