Camper huren bij drive-usa.de ?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Pete.Z »

Iemand ervaring met het huren van een camper via drive-usa? Auto’s huur ik daar regelmatig, maar we zitten er over te denken om volgend jaar eens een keertje voor het leuk een camper te huren en zo een rondje zuid-west te doen, en de prijzen die ik bij hun zie zijn echt een stuk lager, met alles er op en er aan, dan bij andere aanbieders zoals doets of travelhome.

Lijkt me geen probleem, aangezien autohuur daar ook altijd prima gaat, maar vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met ze, en of het inderdaad goedkoper is. (Gaat over een week of 3/4 ergens eind september begin oktober 2020 dus)
Gebruikersavatar
Aricon
Amerika-expert
Berichten: 2038
Lid geworden op: 20 nov 2007, 21:38
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: boven Groningen

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Aricon »

Ja, ik heb vorig jaar een truck camper van Cruise America gehuurd via drive-usa. Dat was toen ook een stuk goedkoper dan via een NL site. Dat is mij prima bevallen en de camper voor volgend voorjaar heb ik daarom ook via drive-usa gehuurd.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Elendan »

Al 2x gehuurd via usareisen.de, niets aan de hand werkt prima net als Tioga en travelhome.
Wij hebben afgelopen zondag ook boeking gedaan, omdat prijzen een paar honderd euro lager waren dan in de voorgaande maanden :) (tik van mij om prijzen te volgen vanaf een jaar van te voren.)
Inmiddels bevestiging binnen, 4 weken voorafgaand aan de reis schrijven ze het huurbedrag pas af en als je stukken hebt en je eigen risico wordt aangesproken, kun je dat achteraf terugkrijgen van Merkur, de verzekering die hier bij hoort.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Pete.Z »

Bedankt voor de reacties, het scheelde bij ons ook honderden euro’s vergeleken met andere aanbieders, mochten we beslissen tot camperhuur gaat het dus vrijwel zeker via drive-usa.
manhattan
Amerikafan
Berichten: 113
Lid geworden op: 10 mar 2011, 22:54
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door manhattan »

Zitten alle verzekeringen er ook bij? Bij bijvoorbeeld ustravel.nl boden ze een extra verzekering aan die volgens hen nodig was. Ben ik dat hier niet nodig?
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Elendan »

Als je de standard Plus (blauwe kleur) neemt wel, staat erbij 'keine Sebstbeteiligung'
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Camper huren bij drive-usa.de ?

Bericht door Pete.Z »

Alle noodzakelijke verzekeringen zitten er bij zag ik, en verder neem ik nooit iets extra op dat vlak. Meestal weggegooid geld.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer