Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 mar 2015, 20:23
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: België

Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Kobrakai »

Hallo iedereen!

Dankzij enkele van jullie in een van de andere fora hebben we uiteindelijk besloten (en de vliegtickets geboekt!) en zullen we opteren voor een reis LA -> Carlsbad Caverns -> LA. We reizen hiervoor van 1 tot 26 april.
We hebben in het verleden enkele road trips (tweemaal met kids) gedaan, maar telkens auto+hotel. Op het moment van de reis zullen onze dochters 4 en 5,5 jaar oud zijn.

Ik ben al enkele weken bezig met zaken te vergelijken en had nog enkele vragen die ik niet onmiddellijk kon terugvinden voordat ik daadwerkelijk durf boeken:

1- Is het prijsverschil tussen Road Bear and CA de service & kwaliteit van de RV waard? Ik begrijp dat dit persoonlijk is (is ook het meest voorkomende antwoord dat ik tegengekomen ben), maar ik had hier toch graag nog wat info over ingewonnen. Normaal zou ik er niet zo van wakker liggen, maar met de kinderen zou ik toch liever wat meer op zekerheid spelen wat betreft kwaliteit en service dan dat ik ergens dagen vast zit of een hele omweg moet maken om iets te laten herstellen.
Momenteel heb ik een redelijk voorstel via Joker.be voor een CA wagen, via een Duitse website heb ik een iets duurder Road Bear voorstel. Aan Tioga had ik nog niet gedacht, daar heb ik vandaag prijs bij aangevraagd.

2- Dienen wij de campings vooraf te boeken in de periode April? Het lijkt me immers wel leuk dat we 'flexibiliteit' kunnen houden en verder rijden wanneer het vlot gaat en wat vroeger kunnen stoppen als bvb. de kinderen het beu zijn. Voor de nationale parken zou ik eventueel de campings wel vast leggen, maar voor de rest weet ik het niet goed. Mijn beeld van een RV reis is wel om de avonden door te brengen onder de sterrenhemel met een bbq of een kampvuurtje, met wat bomen of rotsen rondom mij. Ik denk niet dat ik er echt van zou kunnen genieten als we telkens op een betonnen RV park terecht komen omdat de andere campsites volzet zijn...

3- Mijn eerste trip omvatte ook nog Big Bend NP. Na lang twijfelen heb ik besloten dit te laten vallen om de km's (voornamelijk omwille van de kinderen) wat te beperken. Wat denken jullie?

4- Laatste 4 à 5 dagen zouden we willen doorbrengen in San Diego & LA, enerzijds om wat uit te blazen, anderzijds om de meisjes te trakteren op een apotheose in enkele pretparken. Zouden jullie opteren om de RV dan vroeger in te leveren en over te schakelen op een gewone wagen? Door de stad rijden lijkt me niet zo een pretje?

Dank alvast!!

PS: Ik post alvast ook een itinerary topic in het juiste forum :-).

Gr. Dimitri.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Eerste RV reis door Zuid-West USA met 2 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Kobrakai schreef:
25 sep 2019, 21:54
2- Dienen wij de campings vooraf te boeken in de periode April? Het lijkt me immers wel leuk dat we 'flexibiliteit' kunnen houden en verder rijden wanneer het vlot gaat en wat vroeger kunnen stoppen als bvb. de kinderen het beu zijn. Voor de nationale parken zou ik eventueel de campings wel vast leggen, maar voor de rest weet ik het niet goed. Mijn beeld van een RV reis is wel om de avonden door te brengen onder de sterrenhemel met een bbq of een kampvuurtje, met wat bomen of rotsen rondom mij. Ik denk niet dat ik er echt van zou kunnen genieten als we telkens op een betonnen RV park terecht komen omdat de andere campsites volzet zijn...
Ik weet niet of het nodig is, maar als je de nationale parken vastlegt heb je tussendoor weinig ruimte om te schuiven lijkt me.
Het zal in april minder druk zijn maar er zullen ook minder campings open zijn, dus wellicht zijn ze toch snel vol. Plan je route niet te vol, met korte reisafstanden. Ik denk dat je vervolgens per plaats/park moet kijken of reserveren echt nodig is.

Voor LA en San Diego zou ik me vooral laten leiden door de beschikbaarheid van ene goed gelegen camping. Het rijden zal niet echt een probleem zijn, het parkeren misschien wel. En qua prijs is hotel + auto misschien aantrekkelijker dan camping + camperhuur?

De vraag over Big Bend lijkt me meer iets voor je routetopic.

Marianne
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Eerste RV reis door Zuid-West USA met 2 kinderen

Bericht door harryh »

Ik reageer alleen ff op Big Bend NP. Zou ik absoluut niet laten vallen, is het hoogtepunt van west Texas. Wij vonden dat echt geweldig. Carlsbad Caverns zijn mooi maar heb je in een paar uur wel gezien. In BB kun je dagen doorbrengen. Voor de kids zal een kijkje op Mexico langs de Rio Grande in het park indruk maken denk ik.
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 mar 2015, 20:23
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: België

Re: Eerste RV reis door Zuid-West USA met 2 kinderen

Bericht door Kobrakai »

Bedankt alvast!

Momenteel gaat het tussen een voertuig van Apollo of een van Road Bear. Verschil is ongeveer 500€, rekening houdende dat we via Apollo zelf moeten instaan voor onze transfers.

De switch RV + Camping naar auto + hotel lijkt me inderdaad financeel wel voordeliger, en maakt ook het navigeren door LA en SD wel wat handiger. Ik vraag me alleen af of we daar niet veel tijd met gaan verliezen. Wil immers zeggen:
- RV afzetten
- Transfer richting LAX (of andere)
- Ophalen huurwagen
- Opnieuw doorrijden


Voor Road Bear zitten we zelfs redelijk noordelijk in LA...

Moeilijke beslissing of dit wel opweegt tegenover het gemak van 1 voertuig en de mogelijkheid om San Diego te doen na Joshua Tree ipv enkele keren over en weer te moeten rijden tussen LA en San Diego...

Wat denken jullie?
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1628
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door BonnyR »

Over het prijsverschil van CA en Roadbear. In april heb je bij CA natuurlijk kans dat je niet de laatste barrel scoort om zo maar te zeggen. :wink: Wij hadden eind april eentje van net geen jaar oud. Prima RV. Maar CA staat toch bekend als basis verhuurder en Road bear heb je standaard volgens mij kans op een nieuwere RV.

Voor de campings in de nationale parken, was echt eind april t/m mei ( in ons geval) alles vol geboekt. Je kunt eens via de website van de nationale parken in de periode ervoor kijken hoeveel vrije plaatsen er dan nog beschikbaar zijn.

Over grote steden en RV. Het probleem is niet zozeer het rijden op zich, maar dat je daar amper kunt parkeren ( of tegen de hoofdprijs). Wij hadden onze laatste reis in SF de RV op de camping en gingen met het OV alles doen. Ik denk dat ik een volgende keer ook voor een auto ( en hotel) zou kiezen voor de grote stad op het eind.
Ik denk dat in april het omwisselen van een RV/auto niet zo lang hoeft te duren. Wij waren ( met een early bird) eind april de enigen die een camper kwamen halen.Het terugbrengen was wel wat anders, het stond tjokvol met tientallen campers en toch waren we binnen een half uur klaar met uitchecken.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1628
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door BonnyR »

Ooh, trouwens Travelhome heeft ook altijd mooie aanbiedingen in het voorseizoen. Even uit m'n hoofd. 2000 euro zonder extra's voor een maand.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42034
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Eerste RV reis door Zuid-West USA met 2 kinderen

Bericht door Martin & Marianne »

Kobrakai schreef:
30 sep 2019, 22:27
De switch RV + Camping naar auto + hotel lijkt me inderdaad financeel wel voordeliger, en maakt ook het navigeren door LA en SD wel wat handiger. Ik vraag me alleen af of we daar niet veel tijd met gaan verliezen. Wil immers zeggen:
- RV afzetten
- Transfer richting LAX (of andere)
- Ophalen huurwagen
- Opnieuw doorrijden
Je kunt ook eerst de auto ophalen en dan de camper wegbrengen.
Zet je route eens op het forum. Het is dat de tickets al vastliggen maar wellicht zijn toch nog andere mogelijkheden.

Marianne
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 649
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Elendan »

inderdaad doen wij ook, eerst auto ophalen en dan pas camper inleveren. Zit je ook niet met je bagage in je maag waar je mee moet gaan zeulen.
En er zit waarschijnlijk wel een autoverhuurstation dichter bij de locatie van de RV verhuurder, dat zou je even moeten uitzoeken, dan hoef je niet naar LAX te rijden eerst.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 mar 2015, 20:23
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: België

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Kobrakai »

Heb ik inderdaad ook aan gedacht, er zitten enkele verhuurmaatschappijen op 5km van het depot van Road Bear. De wagen is er wel dubbel zo duur als op LAX, dus ik bekijk het nog ff :-).

Dank alvast voor de hulp!

PS: Nu de route wat meer vorm krijgt zijn we echter stevig aan het twijfelen of een RV wel is wat we willen :-/. Ik start hiervoor ff een nieuwe topic, kan jullie hulp gebruiken om de knoop door te hakken, want wij geraken er onderling niet echt uit :-).
toinegroot
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 sep 2019, 12:49
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door toinegroot »

Ik zou met jonge kinderen echt ALTIJD voor een RV kiezen, het heeft zoveel voordelen, je kan naar T toilet wanneer je wilt, altijd je eigen eten bij je en je kan zelf je eten maken, want in Amerika word ik niet echt vrolijk van het eten in restaurants verder is voor kinderen heel belangrijk dat ze hun eigen huisje hebben waar ze elke nacht in de zelfde omgeving in slaap kunnen vallen.
Als wij naar een grote stad wilden dan gingen we meestal op een camping staan dicht bij de stad en bestelde een uber taxi of we huurde een auto
Succes met je beslissing
Gast

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Gast »

toinegroot schreef:
13 okt 2019, 07:54
want in Amerika word ik niet echt vrolijk van het eten in restaurants
Je bent redelijk stellig met je uitspraken... altijd voor een RV kiezen,....voor kinderen is het heel belangrijk..elke nacht in dezelfde omgeving.....etc etc.

Volgens mij is het juist belangrijk dat kinderen zich ook leren aanpassen aan wisselende omstandigheden, daar worden ze zelfstandig van. Het zijn kinderen van 4 en 5,5, geen kleine babies/peuters.

Bovendien moet je in een RV je kinderen ook vastzetten tijdens het rijden, wat nou niet altijd op de meest veilige manier kan, zoals in een auto.
Alleen daarom al zou ik met kleine kinderen NOOIT in een RV gaan reizen, omdat het gewoon niet veilig genoeg is.

En als je in Amerika niet echt vrolijk wordt van het eten in restaurants vraag ik me af op basis van wat je dat vindt en welke restaurants dat dan zijn.
Amerika is groot en er zijn honderdduizenden (zo niet miljoenen) restaurants waar je prima (maar in sommigen ook heel beroerd!) kunt eten, dus ook deze uitspraak vind ik nogal vreemd en overdreven.
toinegroot
Amerika-newbie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 sep 2019, 12:49
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door toinegroot »

Dank voor je reactie, altijd leuk als iemand het niet met me eens is, goed voor de de discussie😄
We zijn een keer met de auto op reis geweest in de usa en dan ga je elke dag uit eten, dat is toch vaak wat ongezonder dan zelf koken is mijn mening, verder is het ook gewoon leuk om samen met je kinderen een maaltijd te bereiden. Het viel ons op dat de kinderen een stuk beter sliepen in de camper, wij denken doordat ze elke avond hun eigen vaste plekje hadden.
Juist toen onze kinderen heel jong waren tm 3 jaar was r juist makkelijker en sliepen ze overal, vanaf 4 jaar werd t wat lastiger en hechten ze veel waarde aan het vertrouwde, maar dat kan bij ieder kind anders zijn natuurlijk
Ander groot voordeel van met een camper reizen wat ik nog niet genoemd heb is dat je wat makkelijker contact maakt met andere gezinnen, je ziet elkaar bij t zwembad of speeltuintje of op de skelter. Zo hebben we best vaak vakantie “ vriendjes” gemaakt dat gebeurt in een hotel niet zo snel, verder vonden wij het buiten zijn heel prettig
Over de veiligheid, kinderen zitten altijd keurig in de gordel en toen ze kleiner waren in een babyzitje, dus dat is veilig genoeg lijkt me
Ik ben inderdaad vrij stellig, omdat we beide gedaan hebben en we vonden reizen met een camper zoveel leuker dat zou ik iedereen gunnen
Gast

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Gast »

Over de veiligheid, kinderen zitten altijd keurig in de gordel en toen ze kleiner waren in een babyzitje, dus dat is veilig genoeg lijkt me
Daar zijn de meningen nogal verdeeld over...in een auto zitten ze gewoon volledig vast, in een RV zijn onvoldoende bevestigingspunten, en kan een stoeltje veelal niet volgens de wettelijke voorschriften (lees:niet veilig) geplaatst worden.

Bovendien valt dat ongezonder eten buiten de deur wel mee als je een beetje fatsoenlijke gerechten bij een fatsoenlijk restaurant bestelt eet je minstens net zo gezond....vandaar mijn vraag over welke restaurants jij het hebt.
Ander groot voordeel van met een camper reizen wat ik nog niet genoemd heb is dat je wat makkelijker contact maakt met andere gezinnen, je ziet elkaar bij t zwembad of speeltuintje of op de skelter. Zo hebben we best vaak vakantie “ vriendjes” gemaakt dat gebeurt in een hotel niet zo snel
heb je dit zelf zo ervaren in de US? Of bedoel je de gezellige campings in Europa? Dit is in de US echt hoogst ongebruikelijk, en zeker tijdens een rondreis zal je dit niet vaak tegenkomen...

PS. Gezellig met je kinderen koken als ze 4 en 5 zijn? Ehhh...hoe bedoelde je dat? Volgens mij is kleuren in een restaurant veel leuker...
Han Pronk
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 24 jul 2013, 01:28

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Han Pronk »

Hey:Ik zou een rv huren bij een bekende verhuurder Road Bear is prima maar over het algemeen iets oudere campers wat weer het voordeel heeft dat er bij inleveren niet op elk krasje gelet wordt maak bij ophalen van rv foto's van eventuele kleine schades die op elke huur RV wel zitten.
Ik zou zeker plaatsen bespreken in de parken dan heb je de rust dat je weet dat er plek voor je is en niet dat je laat in de middag nog op zoek moet naar een plek in een omgeving waar je niet bekent bent en je de kans heb dat je midden in de nacht nog aan het zoeken bent met je gezin.
Oke het kan dat je er een of twee zal missen maar waar praat je dan over een paar tientjes of een bak zenuwen die je gegarandeerd gaat krijgen dan.
Pendelen tussen LA en San Diego is prima te doen maar erg druk reistijden hier over moet je echt met een grote korrel zout nemen die worden berekend via da afstand tussen A en B en houden geen rekening met drukte en opstoppingen die daar zeker wel zijn.
Als ik je een tip mag geven neem de Chulla vista Koa in Chulla Vista dus ligt een 30 mijl voor San Diego prima camping sorry niet goedkoop maar heel veel te doen voor kinderen en veilig.
Neem een goede zonnebril mee en een cap rij je nl tegen zonsondergang weer richting San Diego zit je de hele weg recht inde zon te kijken en die is echt fel
Verder inruilen rv tegen normale auto en beetje onzin de pret parken waar je heen wil met de kids liggen vrij dicht in d buurt van de snelweg en is zeker geen probleem om met een rv te komen en je hebt je bedje bij je.
Een volle dag in bv Disney incl avond parade en de kids zijn dood die schuif je lekker in bed veiligheids net er voor en ze slapen voor je het weet kan je rustig de terug reis ondernemen
Uit eten gaan is in de US goedkoper dan zelf koken ga je zelf inkopen doen zit je altijd met de veel te grote verpakkingen en zijn behoorlijk aan de prijs wat wel heel leuk is om te doen een bbq bij de rv en dan heerlijk vuurtje stoken in de fire pit die je bij elke kampeer plaats hebtvooral in de parken met de kinderen om het vuur aarde donker lekker griezelen ja er loopt in het donker van alles over de camping van grote herten tot soms beren hoe griezelig wil je het hebben moet je die koppies van die kinderen zien dat is goud waard
Wij zijn al meer dan 40 x die kant uit geweest en verveeld het ons neeee :)
Alvast een hele fijne vakantie gewenst Gr Han en Ellen
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door mtl »

Mosterd na de maaltijd. Topicstarter heeft de reis eind maart geannuleerd en geld terug gekregen. En sindsdien niet meer ingelogd.
Gebruikersavatar
jojostravelusa
Amerika-expert
Berichten: 2153
Lid geworden op: 12 mar 2014, 12:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben al een keer of 4 een Cruise America mee gehad en het ergste wat we ermee hadden was een lekke band. Maar ik denk dat elke camper dat kan krijgen. Het is overigens keurig opgelost. Binnen 2,5 uur (op zondag in de buurt van Tucson) hadden we een nieuwe en toen we de camper inleverden, kregen we, zonder dat we erom vroegen, de huur van de betreffende dag terug. We hadden immers niet van die dag kunnen genieten. Wat eigenlijk achteraf nog best meeviel.
Het klopt dat ze vaak wat ouder zijn, maar zoals een van de mannen die hem afleverde eens zei: dan hoef je ook niet in de stress te zitten als je een keer te ver achteruit rijdt. Een klein krasje zitten ze niet mee. Ze lappen ze aan het eind van het seizoen helemaal op en aan het begin van het seizoen heb je dus meer kans op een met wat minder mankementjes. Maar de prijs is er ook naar. Ze zijn goedkoper dan Roadbear en El Monte. Je hebt voor die prijs echter geen tv en luifel, maar die hebben we nooit echt gemist.
Gast

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Gast »

Han Pronk schreef:
22 okt 2020, 14:16
Een volle dag in bv Disney incl avond parade en de kids zijn dood die schuif je lekker in bed veiligheids net er voor en ze slapen voor je het weet kan je rustig de terug reis ondernemen
Wat een vreselijk slechte tip...kinderen in bed leggen terwijl je gaat rijden? Sorry hoor maar dat is echt strafbaar, bizar en geweldig onverantwoordelijk. Kinderen (en ook volwassenen) horen gewoon op een stoel met veiligheidsgordel vast te zitten als je rijdt.
Je wilt niet weten wat er gebeurt als je een aanrijding krijgt.
Gebruikersavatar
Big Al
Amerika-expert
Berichten: 2246
Lid geworden op: 26 jan 2006, 04:00
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 8 jaar in Virginia

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Big Al »

Han Pronk schreef:
22 okt 2020, 14:16
Uit eten gaan is in de US goedkoper dan zelf koken
Ik ben benieuwd wat je dan in de supermarkt koopt en met welke maaltijden van een restaurant je dit dan vergelijkt.

Wij hebben toch wel een beetje ervaring met zelf koken in de V.S. en dat hoeft toch echt niet duur te zijn. Onze ervaring is dat uit eten gaan toch al snel vier- tot zesmaal zo duur is als zelf koken, zeker met een gezin.

Ik vraag me ook af over welke grote verpakkingen je het hebt. Groente en fruit kan je per pond/per stuk kopen en mocht je blikjes willen dan zijn die toch echt net zo groot (of klein) als in Nederland.
Trails
Amerikakenner
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 apr 2011, 09:57
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Trails »

Wij kookten tijdens onze camperreizen gewoon zelf. Lekker het vlees/vis op de grill, gepofte erpeltjes of wat rösti (hash browns) erbij en we kochten vaak een saladekit. Dan heb je de extra's en een dressing er al bij zitten. Nog een tomaat, wat komkommer, een uitje erbij en klaar waren we. Ook het toetje deden we vaak op de grill (perzik, banaan of appel in folie).

Haal wel de klantenkaarten bij de supermarkten want dat scheelt echt en bij sommige supermarkten zijn de kortingen alleen voor kaarthouders.
Je krijgt de klantenkaart gelijk bij de customerdesk mee.

In de beginjaren gingen we vaker naar Florida (in een huis) en toen gingen we wel vaak uit eten. We waren toen met zijn 5-en en met fooi betekent dat dat je eigenlijk voor 6 betaalt (uitgaande van 20% fooi).

Komt er nu ook bij dat we uit eten gaan niet meer leuk vinden. Elke keten heeft hetzelfde op de kaart staan...
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Eerste RV-reis door Zuidwest-USA met 2 kinderen.

Bericht door Almere vak V »

Trails schreef:
11 nov 2020, 09:00
Komt er nu ook bij dat we uit eten gaan niet meer leuk vinden. Elke keten heeft hetzelfde op de kaart staan...
Misschien een keer is gek doen en niet naar een keten gaan??
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer