Lekke band en problemen met AVIS

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
MaJa
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 jan 2010, 20:13
Aantal x V.S. bezocht: 4

Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door MaJa »

Op 24 juli stonden wij met een lekke band met de huurauto van AVIS in Mount Rainier NP.
Een reservewiel was niet aanwezig, wel een zgn. plaksetje. Dit was echter niet afdoende.
Vervolgens hebben we geprobeerd telefonisch contact op te nemen met AVIS. Omdat we ter plekke géén telefoonbereik hadden, hebben we dit ook nog geprobeerd via voorbijgangers met een andere provider. Helaas óók geen succes!

Met veel moeite hebben de, op de nabijgelegen parkeerplaats van Box Canyon, aanwezige werklui via radiocontact met hun centrale, een garagebedrijf kunnen regelen dat ons kwam afslepen en naar het dichtstbijzijnde dorp Packwood heeft gebracht. 1.15 uur rijden.
Dit garagebedrijf bood ons aan om er een vervangende band onder te leggen voor $ 200.
Wij hebben toen aangegeven dat we volgens de voorwaarden dit eerst moesten overleggen met AVIS.

Rond 17.00 waren we in ons hotel, dat gelukkig vlakbij het garagebedrijf lag.
We hebben vervolgens direct, en ook weer met veel moeite contact opgenomen met AVIS.
Mobiel telefoonbereik was er niet of nauwelijks, vandaar dat we dit via de vaste telefoonverbinding van het hotel deden. De medewerker van AVIS begreep ons probleem niet of nauwelijks. Een vervangende band er op laten leggen mocht in ieder geval niet en hij zou ons nog terugbellen hoe en wannneer wij een andere auto zouden krijgen. Dat hij hiervoor naar het hotel moest bellen en niet ons mobielnummer heeft hij, ondanks herhaaldelijk door ons verteld, nooit begrepen! Inmiddels was het 20.00 uur.
Wij zouden binnen een uur teruggebeld worden. Dus niet!

Rond 21.00 uur hebben we nogmaals zélf met AVIS contact opgenomen. De medewerkster die we toen aan de lijn kregen vertelde ons dat onze melding inmiddels geëscaleerd was naar urgent omdat ze maar geen contact met ons kregen. Deze medewerkster handelde uiterst correct en regelde een vervangende auto vanuit Seattle.
Ons is echter nooit verteld dat wij de afsleepkosten zelf zouden moeten betalen. Met een vervangende band hadden we zelf naar de dichtstbijzijnde vestiging van AVIS kunnen rijden om daar van auto te wisselen.

De autohuur was geregeld via British Airways. Een flydrive. Alle verzekeringen inclusief behálve Extended Roadside Assistance. Naar aanleiding van berichten op dit forum hebben we hier ook niet om gevraagd bij het afhalen van de auto op de luchthaven.Aangeboden werd het overigens ook niet!Een band verwisselen kunnen we zelf immers wel. Dat onder deze optie echter óók het afslepen is opgenomen heb ik (en volgens mij ook alle andere forumleden) echter nooit begrepen.

Wie o wie van jullie heeft ook wel eens een auto moeten laten afslepen?
Wie van jullie heeft er goede adviezen hoe wij dit moeten aanpakken?
MaJa
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 jan 2010, 20:13
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door MaJa »

Niet geheel onbelangrijk om ook nog te vermelden:

Bij het ophalen van de auto constateerden wij overigens een flinke beschadiging boven het rechterachterwiel. Deze schade. Was veroorzaakt door een van de vorige huurders. Niet geheel toevallig was de kapotte band óók de rechterachterband.
Er zat een flinke scheur in, die in onze ogen niet veroorzaakt kan worden door het rijden op een normaal geasfalteerde weg.
Grouchy
Amerikafan
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 jun 2019, 18:35
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Grouchy »

Weet dat het mosterd na de maaltijd is....:
https://www.avis.com/en/offers/us-offer ... assistance

Extended Roadside Assistance Details

Plan ahead for peace of mind. With Extended Roadside Assistance you can travel with peace of mind. We understand things can go wrong – it is the real world – and we take care of you to provide you with roadside services, including:

Lockout Service - Gain entry when keys are locked inside the vehicle. Get replacement keys or locksmith assistance.
Flat Tire Assistance & Replacement - We'll replace a flat or damaged tire with the spare, or get the car towed to the nearest service facility.
Jump Start - If your vehicle experiences battery failure, we'll provide a jump start.
Fuel Delivery - if you run out of gas/fuel, we’ll deliver 3 gallons (in US/CA) or up to $10 fuel delivery (in AU/NZ) to your location.

For the ultimate safe driving experience, add Extended Roadside Assistance to your reservation.

In the unlikely event of operational difficulty or unexpected emergency, you want reliable service fast - especially helpful when you're in an unfamiliar city. With Extended Roadside Assistance, you will get fast, reliable emergency road hazard assistance.

To access Extended Roadside Assistance 24/7,

In US/Canada call 800-354-2847
In Australia call 1800 063 973
In New Zealand call 0800 652 847


De sleepkosten zelf, als je niet voor iets zoals als de Extended Roadside Assistance Details of Premium Emergency Roadside Service hebt gekozen en ze moeilijk doen; even je polisvoorwaarden van je reisverzekering controleren en kijken of ze de sleepkosten naar de dichtsbijzijnde garage vergoeden.
Laatst gewijzigd door Grouchy op 15 sep 2019, 17:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door bedeve »

Ja ; dat bellen is in dit soort situaties altijd heel geruststellend.
Je heb heel wat vanje afgeschreven maar is het nu terug naar facts & figures zo dat de pijn zit in het zelf laten afslepen zonder dat Avis daar opdracht toe heeft gegeven ?
Heb je de communicatie ook al hoger in de Avis pick orde gebracht.
Mijn enige afsleep ervaring is met Alamo toen mijn eerste Ford Explorer helemaal stil viel.
S'middags om 15.00 uur beginnen te bellen. Ook met allerlei customer service agents in India gesproken , en om 03.15 kreeg ik een nieuwe auto en werd de andere meegenomen.
In opdracht van alamo.
Zonder vraag naar die zgn verzekering.
Uiteindelijk kun je die kosten via je eigen resiverzekering vergoed krijgen.
Maar in feite gaat het daar natuurlijk niet om...
Succes...Hou ons aub op de hoogte !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Harry »

Vervelend dat dit gebeurd is, maar zonder extended roadside assistence is de kans dat je zelf de sleepkosten moet betalen zeker aanwezig, als je een ander soort pech had gekregen niet, maar bij een lekke band wel.
Wij hebben 2 keer pech gehad met de huurauto en beide keren afgesleept zonder kosten, maar dat was dan mechanische pech en geen lekke band. We hebben 2 keer een lekke band gehad, maar wij kijken vooraf altijd of er op z'n minst een thuiskomertje in de auto zit, met een plak setje begin je bij een groot lek helemaal niets.
De laatste keer was ergens in de middle of nowhere in Arizona op weg naar Las Cruses New Mexico, toen hebben we het thuiskomertje erop gelegd en zijn voorzichtig doorgereden naar Las Cruses, daar is de band vervangen met toestemming van Avis en dat heeft niets gekost.

Het is hier zeker al meerdere malen vermeld, bij afslepen door een lekke band worden de kosten bij de huurder in rekening gebracht zonder de extended roadside assistence, dus niet bij een mechanische pech. En daarom altijd checken of er een reserve band in de auto ligt zodat je zelf naar een verhuurlocatie of garage kunt rijden.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door harryh »

Net even gekeken, in mijn reisverzekering is een huurauto niet gedekt. Als je ANWB lid bent kun je in zo'n geval de AAA om assistentie vragen.
MaJa
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 jan 2010, 20:13
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door MaJa »

@grouchy:
ja die informatie heb ik inmiddels ook gevonden op de website van Avis. Stond echter niet vermeld toen ik boekte bij
BA. Laat staan dat die medewerker van Avis er iets van heeft aangeboden. Was trouwens nogal chaotisch en ondeskundig op Vancouver.

@bedeve:
de pijn zit hem vooral in het feit dat wij voor $200 er een vervangende band op had kunnen leggen en de afsleepkosten vd auto terug naar Seattle ons hadden kunnen besparen.
We gaan denk ik nu maar de rechtsbijstandverzekering inschakelen. Vooral omdat we vermoeden dat de band gewoon in slechte staat was toen wij de auto meenamen. Dit naar aanleiding van de schade boven het achterwiel.
Telefoonkosten zouden we via de reisverzekering kunnen declareren, maar het hotel was zo aardig om ons niets in rekening te brengen. 👍🏻

@Harry:
Het eerste wat we gedaan hebben bij de vervangende auto, is inderdaad kijken naar een reserveband.

Blijft voor mij de vraag waarom een zo belangrijke dienst als afslepen na een ‘blown tire’ (zoals de garagehouder het omschreef) onderdeel is van een Extended Roadside Assistance. Overige diensten uit dit pakket zijn immers slechts ‘onnozele’ gebeurtenissen zoals vergeten sleutels en een lege tank. Dit lijkt mij toch iets uit een geheel andere categorie.
Ik raad in ieder geval iedereen nu juist wél aan om deze verzekering er ter plaatse bij te nemen.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Harry »

Heb je foto’s van die schade?, zo ja dan maak je denk ik wel een goede kans, ik zou het omschrijven als “het meegeven van een onveilige huurauto”. Je mag toch verwachten dat de auto qua veiligheid geheel in orde is, inclusief goede banden.
MaJa
Amerikafan
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 jan 2010, 20:13
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door MaJa »

Ja, we hebben inderdaad een foto vd schade aan de auto zelf.
Deze foto hebben we ook al meegestuurd bij onze claim richting Avis.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door roelb »

Het meest opvallende hier is is dat je er door Avis niet op bent gewezen dat dit slepen voor een lekke band op eigen kosten zou zijn. Je zou mogen verwachten dat men dat netjes voorlegt. Je zou ook verwachten dat ze je de optie geven om zelf een nieuwe band te kopen, waarbij zij een marktconform tarief vergoeden (wat ze ook kwijt waren geweest als ze het zelf gedaan hadden). De ervaringen van diverse mensen hier leert ook dat dat laatste eigenlijk de normale gang van zaken is.

Die extended roadside protection is daarmee niet nodig voor normale pech. Waar het wel nuttig voor kan zijn is als je bijvoorbeeld je sleutels kwijt bent. Of - en dat is hier relevant - als je een lekke band hebt en het wil laten oplossen door de verhuurder. Dus mits je een auto met een reservewiel hebt is het een dure "verzekering" voor domheid of twee linkerhanden - of wellicht voor de enorme pech als je twee banden stuk zou rijden.

Maar op het moment dat je een auto meeneemt zonder dat reservewiel en een lek hebt dat niet met de compressor/lekdichtspray gerepareerd kan worden is dat natuurlijk wel wat lullig. Je kunt niet zelf gaan omwisselen maar zodra je de verhuurder laat slepen is dat op jouw kosten. Vermoedelijk een geval van voorwaarden die stammen uit de tijd dat een auto zonder reservewiel ondenkbaar was. Maarja, daar zit je nu wel mee.

Dus de moraal is: zorg /altijd/ dat je een auto met reservewiel hebt. In de categorie SUV's overigens nog nooit een auto gezien in de US zonder reservewiel, maarja, je weet het nooit: altijd controleren en anders een andere pakken. En als je dan een keer een lekke band hebt kun je zelf wisselen en daarna, zodra je langs een vestiging van die verhuurder komt, de auto kostenloos wisselen.

Ik heb zelf een keer een auto in de US laten afslepen, wegens een mechanisch defect. Dat is gewoon kostenloos geweest maar was een sleepritje van ca 5 uur (en die sleper moest ook weer 4 uur terug). Zal Hertz wel aardig wat gekost hebben. En ik heb ook een keer een auto geruild vanwege een lekke band (dus zelf gewisseld en daarna bij de eerstvolgende vestiging gewisseld). Ook probleemloos en zonder kosten. En ik heb wel eens zelf gewisseld vanwege andere kleine defecten waardoor ik nog wel kon rijden (loszittend glas van buitenspiegel, defect veersysteem).

In dit geval, met foto's van die bestaande wiel/bandschade, geef ik je ook een goede kans om te claimen dat het hier om gevolgschade gaat van een defect dat al aanwezig was toen je de auto ophaalde. Aan de andere kant, de verhuurder zal dan ook de vraag kunnen terugwerpen waarom je op dat moment niet om een andere auto hebt gevraagd.

Tot slot: als je wat vaker reist kan het interessant worden om een doorlopende verzekering te hebben die dit soort zaken dekt. In Nederland is er voorzover ik weet maar een creditcard die dat biedt: de Amex Platinum (/niet/ de Flying blue kaart!). Die verzekering vult, waar nodig de dekking van een verhuurder aan zonder eigen risico. Dus ook voor dit soort zaken, maar bijvoorbeeld ook een eventueel eigen risico dat, behalve in de USA, eigenlijk altijd wel gebruikelijk is bij autohuur.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Marcopstal »

Dat een lekke band onder de roadside assistance valt is toch een gekend gegeven. Als je die niet neemt en je moet omwille van een lekke band gesleept worden dan lijkt het me logisch dat men je de rekening presenteert.

Voor mij op zich nog altijd geen pleidooi om deze extra verzekering er bij te nemen. Als ik alles optel dan heb ik de voorbije jaren op die wijze al heel veel bespaart.

Het lijkt mij dat wanneer je gewoon een andere band had geplaatst men dit bij Avis nog niet eens had gemerkt.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Njit »

roelb schreef:
15 sep 2019, 21:58
In dit geval, met foto's van die bestaande wiel/bandschade, geef ik je ook een goede kans om te claimen dat het hier om gevolgschade gaat van een defect dat al aanwezig was toen je de auto ophaalde. Aan de andere kant, de verhuurder zal dan ook de vraag kunnen terugwerpen waarom je op dat moment niet om een andere auto hebt gevraagd.
dat zou mijn insteek ook zijn. Als je schade ziet dan moet je die gelijk melden. Achteraf bewijzen dat bepaalde schade er al zat is erg lastig.
Ik had die auto gewoon nooit meegenomen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gast

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Gast »

Marcopstal schreef:
15 sep 2019, 22:47
Dat een lekke band onder de roadside assistance valt is toch een gekend gegeven. Als je die niet neemt en je moet omwille van een lekke band gesleept worden dan lijkt het me logisch dat men je de rekening presenteert.
Je hebt altijd bij elke huurauto road side assistance, echter geen EXTENDED road side assistance, deze moet je erbij kopen, en dekt domme dingen zoals auto sleutels vergeten in auto/band laten verwisselen ipv zelf doen etc.

Voor het wegslepen van een auto met een lekke band zou je een rekening gepresenteerd kunnen krijgen als er wel een reserve wiel aanwezig zou zijn, echter is dit hier niet het geval. Via je reisverzekering cq rechtsbijstand verzekering zou je deze kosten prima moeten kunnen claimen.
Laatst gewijzigd door Gast op 16 sep 2019, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door babarage »

Maar wat ik niet begrijp in dit verhaal is welke sleepkosten er nou zijn. Ok dat je zonder de roadside service zelf verantwoordelijk bent voor de sleepkosten naar een naburig dorp met garage. Prima. Logisch. Maar dat vervolgens de afsleepkosten naar een Avis vestiging gerekend worden vind ik wel raar. Ik lees dat topicstarter voor 200 dollar er een nieuwe band onder had kunnen laten leggen (is dat dan inc de sleepkosten van plaats incodent naar die garage?) maar dat Avis een nieuwe auto liet aanrukken en vervolgens de sleepkosten naar Seattle in rekening bracht (die waarschijnlijk hoger waren dan die 200 dollar). Dat is raar van Avis. Je mag verwachten dat die de goedkoopste goede oplossing kiezen en niet de diurdere optie die ze dan doodleuk bij de klant in rekening brengen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Marcopstal »

Terpies schreef:
16 sep 2019, 09:32
Voor het wegslepen van een auto met een lekke band zou je een rekening gepresenteerd kunnen krijgen als er wel een reserve wiel aanwezig zou zijn, echter is dit hier niet het geval.
Niet mee eens. Indien er een lekdichtset aanwezig is volstaat dat volgens mij ook. Bij veel nieuwe wagens is dit meer en meer het geval. Als er helemaal niets is waarmee je je vooruit kan helpen dan is het een andere zaak.

Of je reisverzekering dat dekt? Dat ben ik nog niet zo zeker. Immers je hebt er bewust voor gekozen om deze "extended" service niet bij te nemen. Ik vermoed dat ze bij de verzekeringen wel goed genoeg weten dat dit kan.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door harryh »

Zoals al gezegd, mijn reisverzekering sluit huurauto's volledig uit. Waarschijnlijk zijn Amex Platinum kaarten enz. de enige waarbij dit gedekt is.

Het is wel vreemd dat Avis zonder uitdrukkelijke toestemming te vragen zo'n dure oplossing koos.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Njit »

Marcopstal schreef:
16 sep 2019, 11:43
Terpies schreef:
16 sep 2019, 09:32
Voor het wegslepen van een auto met een lekke band zou je een rekening gepresenteerd kunnen krijgen als er wel een reserve wiel aanwezig zou zijn, echter is dit hier niet het geval.
Niet mee eens. Indien er een lekdichtset aanwezig is volstaat dat volgens mij ook. Bij veel nieuwe wagens is dit meer en meer het geval. Als er helemaal niets is waarmee je je vooruit kan helpen dan is het een andere zaak.
Een lekdichtset helpt niet bij een scheur aan de zijkant van de band. Dus er zullen altijd gevallen zijn waarbij je alsnog afgesleept moet worden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bennogr
Amerika-expert
Berichten: 8333
Lid geworden op: 26 mar 2006, 07:13
Locatie: Philadelphia, PA

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Bennogr »

Communicatie in het Engels is vaak moeilijker dan men denkt. Vandaar dat alle autoverhuurbedrijven tolken kunnen inschakelen. Gewoon om vragen en niet zelf gaan zitten knoeien als je toch al opgewonden bent. Ik heb (ik ben onder meer telefoontolk) met enige regelmaat Nederlanders en Belgen aan de lijn met dit soort problemen.

Overigens, dit geldt niet alleen voor problemen met auto's. In ziekenhuizen en bij de politie kunnen ze ook eenvoudig tolken inschakelen. En als je met de politie te maken krijgt, zijn ze zelfs verplicht om een tolk (en de ambassade) te bellen. Ook altijd aan te raken. Zelfs als je Engels erg goed is, geeft werken via een tolk je de kans om even over je antwoord na te denken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Marcopstal
Amerika-expert
Berichten: 7581
Lid geworden op: 04 feb 2014, 18:44
Aantal x V.S. bezocht: 28
Locatie: Zaventem

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Marcopstal »

Njit schreef:
16 sep 2019, 13:40
Een lekdichtset helpt niet bij een scheur aan de zijkant van de band. Dus er zullen altijd gevallen zijn waarbij je alsnog afgesleept moet worden.
Dat weet ik ook wel.

Wat ik bedoel is dat de afwezigheid van een reservewiel niet kan aangewend worden als een reden om de rekening niet te moeten betalen. Als er een dichtingsset is volstaat dit. Je gaat dan de weg op met voldoende basismaterieel voor een lekke band. Dat dit niet volstaat voor alle problemen die je met een band kan voorhebben is een feit, maar dan moet je maar de extended assistance nemen. Maw het is een berekend risico om deze niet te nemen. Geef toe, hoe vaak komt zoiets voor ?
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7899
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Lekke band en problemen met AVIS

Bericht door Pete.Z »

Mosterd na de maaltijd, maar laat gewoon een andere band monteren in dat soort gevallen, veel goedkoper, en geen haan die er naar kraait.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer