Goede prijs voor vliegtickets Aer Lingus?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RR2USA
Amerikafan
Berichten: 163
Lid geworden op: 10 aug 2010, 13:35
Aantal x V.S. bezocht: 23

Goede prijs voor vliegtickets Aer Lingus?

Bericht door RR2USA »

Graag zou ik advies willen. Ik heb 2 tickets op het oog met vertrek eind september naar San Fransisco met Aer Lingus voor 575,- incl. ruimbagage.
Is dit een goede deal?

Heb nog gezocht over ervaringen met Aer Lingus, meeste dateren van 2010, 2011 of 2013. Misschien iemand een recente ervaring?
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Goede prijs voor vliegtickets Aer Lingus?

Bericht door sanook »

Wil je advies over de prijs of over Aer Lingus zelf ?
Wij zijn in mei naar SFO gevlogen met United. Rechtstreekse vlucht incl bagage voor 533 euro. Dus met tussenstop moet dat nog wel goedkoper kunnen lijkt mij.
Wij zijn in 2013 met Aer Lingus naar NYC gevlogen met tussenlanding in Dublin. Voordeel is dat je daar al door de immigrations gaat dus in USA kom je binnen als een binnenlandse vlucht dus meteen door naar je koffers en wegwezen. Qua vlucht e.d. was het niet opvallend goed of slecht. Als de prijs goed is zou ik weer boeken.
Gast

Re: Goede prijs voor vliegtickets Aer Lingus?

Bericht door Gast »

Wij zijn op 25 juni j.l. teruggevlogen met Aer Lingus vanuit MCO naar Amsterdam via Dublin (geboekt als BA vlucht).
De service aan boord was beperkter dan bij BA (alleen dure betaalde alcoholische drankjes, zoals wijn en bier, bij BA gewoon inbegrepen) op zich prima vliegtuig en zeer vriendelijke crew. Wij hadden geluk dat het vliegtuig half leeg was, dus hebben heerlijk op elk 4 stoelen liggen slapen tussen MCO en Dublin. (Op de heenweg was het ‘behelpen’ met ruim 130 lege plekken, want toen hadden we ‘maar’ 3 stoelen per persoon :thumbup:).

Ons voordeel was ook nog dat Aer Lingus de mogelijkheid biedt om een extra koffer bij te bestellen in 3 maten (M, L en XL), respectievelijk 20, 25 en 30 kilo, tegen aantrekkelijk on-line tarief (handig voor de shoppers onder ons).

https://www.aerlingus.com/travel-inform ... ic-flights
2F414DE3-7D74-453E-9749-77134F2CD623.jpeg
Voor handbagage kun je overigens beter BA boeken, want daar mag je Carry-on bag ook 23 kilo wegen :clap:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer