Convertible wel of niet doen?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Convertible wel of niet doen?

Bericht door Mitchel1986 »

Whitestreet schreef:
30 apr 2019, 23:14
Mitchel1986 schreef:
30 apr 2019, 12:33
Laten jullie het dak van zo'n auto eigenlijk altijd open als je 'm parkeert?
Dat doe je maar een keer, als je de auto in de zon laat staan met 30 graden en je weer instapt met je korte broek :mrgreen:
Haha goed punt!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
USA-2018
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 aug 2017, 09:33
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Convertible wel of niet doen?

Bericht door USA-2018 »

Direct doen! Vorig jaar een Mustang gehuurd en bijna alleen maar met het dak eraf gereden, alleen Death Valley was te warm. Bagage gaat lukken, wij hebben zelfs gekampeerd en er paste 1 grote koffer, reistas, tent, slaapzakken, luchtbed, kussens rugzakken achterin. ( Je moet wel goed zijn in Tetris :D ) Op de achterbank de koelbox en achter de stoelen het brandhout en kolen voor de BBQ. Geen moment spijt gehad van deze keuze.
Gast

Re: Convertible wel of niet doen?

Bericht door Gast »

Een reis in Mei is wel wat anders dan in Juli/Augustus qua temperaturen...een cabrio is geweldig maar het is echt wel fijn dat het dak af en toe dicht kan en de airco aan...
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Convertible wel of niet doen?

Bericht door dejong89 »

In 2016 heb ik er een gehuurd maar dat was alleen voor het stukje San Francisco-San Simeon-LA. We hebben daarna de auto ingewisseld voor een SUV omdat we toen grotere afstanden gingen rijden. Het rijden met een cabrio is echt tof maar zoals hierboven al aangegeven : De keren dat je met het dak open rijdt die zijn op 1 hand te tellen. Het hangt er misschien ook vanaf wat voor een reis je gaat maken. Als ik 2 weken ga touren in Florida zou ik het wel doen omdat de afstanden gewoon korter zijn maar als ik 4 weken door het westen ga rijden dan zou ik toch voor de ruimte van een SUV kiezen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Convertible wel of niet doen?

Bericht door Almere vak V »

Mrvanilla schreef:
29 apr 2019, 10:47
het eten van insecten in de woestijn
Haha!! Letterlijk wat mijn vrouw zei afgelopen week op weg naar Vegas toen ik denk ik 10.000 gele vlinders/motjes van mn auto stond te wassen...
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer