Welk merk autostoel Delta Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Karin870
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mar 2019, 13:25
Aantal x V.S. bezocht: 31

Welk merk autostoel Delta Airlines

Bericht door Karin870 »

In september vliegen we met Delta Airlines naar Orlando. Mijn zoontje van 1 1/2 jaar gaat ook mee en heeft een eigen stoel. Nu wil ik graag een autostoel meenemen waar hij in kan zitten tijdens de vlucht. Kan iemand mij vertellen welke autostoel is goedgekeurd door Delta om mee te nemen. Ik heb al gebeld met KLM en Delta maar zij kunnen mij hier geen uitsluitsel over geven. Alvast bedankt
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4965
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Welk merk autostoel Delta Airlines

Bericht door hemmie »

Volgens hun website een FAA approved stoeltje, maar dat geldt wellicht voor geen enkel Nederlands stoeltje. Misschien is een Cares harnas een oplossing voor jullie? Dat gebruikten wij wel op die leeftjd.
Terug in Texas!
Gast

Re: Welk merk autostoel Delta Airlines

Bericht door Gast »

Ga je die autostoel ook gebruiken in je huurauto? Ga dan ook na of dat is toegestaan. De regels kunnen per staat verschillen.
Gebruikersavatar
Janbren
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 17 jan 2012, 20:16
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Welk merk autostoel Delta Airlines

Bericht door Janbren »

Wij hadden de Britax Römer Eclipse autostoel mee, voordeel is dat deze zowel met een twee als driepuntsgordel bevestigd kan worden. Voor in het vliegtuig hadden we ook de om de riem in het vliegtuig te verkleinen een vliegtuigset (ijzeren haak achtig) mee.

Verder was het van de taxi in Nederland, Shuttle naar hotels & camperverhuur (Truck Camper), taxi USA en Uber geen probleem om de autostoel te gebruiken.

We vlogen vorig jaar ook met Delta Airlines, er was helemaal niemand die ook maar iets gecontroleerd heeft of de autostoel wel het juiste keurmerk had (dit heeft deze stoel wel).

Hoe de kleine vervoerd moet worden staat per staat op de volgende site's
https://www.ghsa.org/state-laws/issues/ ... ger-Safety
https://drivinglaws.aaa.com/tag/child-passenger-safety/
2010: NY - LA - SF - Wa
2012: Route 66
2013: Denver - Bad. - YS - SF
2014: Denver - YS - ZW - Denver
2015: Calgary - Vancouver
2016: Denver - LV
2018: SLC - ZW - YS
2019: SFO - Oregon

Road Trip Movies: Movies

Road Trip Music playlist: Play

Blog: Bekijk
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer