Ervaringen Americanvacation.nl

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Ervaringen Americanvacation.nl

Bericht door Mitchel1986 »

Dag allemaal,

Ik speur de autoverhuur websites af voor deze zomer, rondje Denver van 24 juli t/m 12 augustus. Normaliter boekte ik via eautohuur.nl (alamo), en ook nu heb ik via hen een middenklasse auto gereserveerd a 1030,-. Ik vond dat vrij veel, dus ik ben verder gaan zoeken. Americanvacation.nl, een website die ik niet kende, geeft dezelfde auto a 829,- (alamo gold).

Nu heb ik de topics hier afgespeurd en kom ik vergelijkbare verhalen over deze website tegen, maar ik kon geen ervaringen vinden van mensen die daadwerkelijk via de website hebben geboekt. Of ik heb er overheen gekeken :geek:

Zijn er mensen die positieve ervaringen hebben met boeken via americanvacation.nl? Geldt daar ook kosteloos annuleren?

Dank!

Ik overweeg ook nog contact op te nemen met eautohuur.nl ivm laagste prijs garantie, las ik ook een aantal succesverhalen over hier op het forum :thumbup:
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
KjuRed
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2015, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ervaringen Americanvacation.nl

Bericht door KjuRed »

Prima ervaring. Vorig jaar geboekt via americanvacations bij Alamo in Miami. Hier de ervaring viewtopic.php?f=30&t=27599&start=880#p1197328
Kevin77
Amerikafan
Berichten: 138
Lid geworden op: 30 nov 2015, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 19
Locatie: Den Haag

Re: Ervaringen Americanvacation.nl

Bericht door Kevin77 »

Toevallig heb ik vorige week contact gehad met American Vacation over de annuleringsvoorwaarden mbt een Alamo boeking via de link op hun website.
Ik heb daar geen duidelijk antwoord over gekregen, wel is het nu helder dat zij er verder niets mee te maken hebben. Enkel hun naam staat erbij, de boeking verloopt via Alamo en dus ook via de voorwaarden van Alamo.
Ik kan dus alleen maar uit eigen ervaring vertellen (diverse malen via de alamo american vacations link geboekt, ook geannuleerd zowel pre-als postpaid)
Niks mis mee, maar kies aan het eind van de boeking voor pay later, want als je vooraf betaald en annuleerd dan kan het even duren voor je je geld terug hebt.
Skip the counter kan ook gewoon, en de prijzen zijn over het algemeen uitstekend.
KjuRed
Amerika-ontdekker
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 jul 2015, 10:41
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Ervaringen Americanvacation.nl

Bericht door KjuRed »

Wat prettig is, is dat de tweede bestuurder niet veel extra kost, normaal is dat 10 USD per extra bestuurder per dag. Dit jaar via http://alamo.co.uk/usa geboekt, daar is één extra bestuurder gelijk inbegrepen. De brits website is dit jaar voor mij het goedkoopst maar ik ben toch wel huiverig over de voorwaarden (UK rijbewijs verplicht) en ga niet voor 40 euro verschil op het totaal nog een risico nemen.
Mitchel1986
Amerikafan
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 mar 2013, 19:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Den Bosch

Re: Ervaringen Americanvacation.nl

Bericht door Mitchel1986 »

Dank voor de reacties!

Toch even met jullie delen:

Gebeld met eautohuur.nl/rentalcars.com en aangegeven dat ik 1030,- op hun website vond en 809,- op de website van americanvacations.nl. Blijkt dat laatstgenoemde een partner is van eautohuur.nl/rentalcars.com, 5 minuten aan de telefoon en mijn boeking is omgezet naar 809,-. Bevestiging van restitutie al in de mail zitten. Telefoontje van 5 minuten 'levert' meer dan 200,- op!
Florida 1995
Westen VS 2013
Florida 2014
West-Canada 2017
Midwesten VS 2019
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer