Ervaring met LazyDays

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
usagirls
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 mar 2019, 15:58

Ervaring met LazyDays

Bericht door usagirls »

Dag allen!

Deze zomer trek ik met mijn moeder en zus met een rv door het zuidwesten. Ik was online wat prijzen aan het vergelijken en ik kwam uit bij een maatschappij LazyDays. Heeft iemand hier al ervaring mee? Ze zijn echt een pak goedkoper dan 'de grote' (RoadBear, El Monte, Cruise America) en hebben onbeperkt miles en gebruik generator.
Ik heb echter schrik dat er ergens een addertje onder het gras zit omdat het verschil zo groot is. Ik vond online ook heel weinig reviews van mensen.

Alvast bedankt,
Nina
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1626
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaring met LazyDays

Bericht door BonnyR »

Heb ze ook ff gegoogeld. Bestaan al heel veel jaren, maar zo te zien is de hoofdmoot verkopen van RV en het verhuren is erbij. Ze hebben ook niet zoveel verhuurstations. Maar drie. Dan kun je misschien een betere prijs aanbieden. Heb geen idee wat een normale prijs per dag is maar las voor een 30 ft. camper vanaf 175 $.
Maar op de site lees ik niet zo snel iets over hoe je verzekerd bent en of dat er überhaupt wel bij zit.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 482
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Ervaring met LazyDays

Bericht door Mies2301 »

Heb je ook al eens een offerte opgevraagd bij bijvoorbeeld Tioga Tours?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer