American Airlines

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
EvelienK.
Amerikakenner
Berichten: 470
Lid geworden op: 10 dec 2011, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 6

American Airlines

Bericht door EvelienK. »

Hoi allemaal,

Komende zomer vlieg ik naar Philadelphia met American Airlines. Ik heb hier nog nooit mee gevlogen. Maar nu las ik dat er geen entertainment aan boord is, klopt dit? En krijgen we wel wat te eten onderweg ;-)

Groetjes, Evelien
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Airlines

Bericht door harryh »

Even op seatguru kijken met je exacte vluchten maar zou wel eens kunnen, dit is de indeling voor AA204 PHI-AMS B767, geen personal entertainment, alleen schermen boven je hoofd https://www.seatguru.com/airlines/Ameri ... =204&date=.
Of er eten bij je boeking zit vind je bij je boeking of op hun site.
Pberndsen
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jan 2019, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: American Airlines

Bericht door Pberndsen »

Zelf geen ervaring, maar dit staat op hun site. Zo te zien van alle gemakken voorzien :)

https://www.aa.com/i18n/travel-info/exp ... inment.jsp

https://www.aa.com/i18n/travel-info/exp ... n-food.jsp
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Airlines

Bericht door harryh »

Helaas die 1e pagina daar heb je niets aan: "On most flights..."
Seatguru is je vriend, daar kun je het per vlucht/datum/vliegtuigtype terugvinden, zie link hieronder; AA heeft vluchten tussen AMS en PHI zonder personal entertainment helaas.
Pberndsen
Amerika-ontdekker
Berichten: 70
Lid geworden op: 29 jan 2019, 20:09
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: American Airlines

Bericht door Pberndsen »

Staat er daarom niet dat je het kunt streamen naar tablet/laptop of is dat systeem ook niet aanwezig?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Airlines

Bericht door harryh »

Er staat "On most flights..." is er wifi/streaming; voor de vlucht die ik als voorbeeld laat zien is dat niet zo, ook geen streaming. Alleen overhead video.
Zie ook de reviews op Seatguru: "Unbelievable that American operates planes on intercontinental routes that have no invidual media centre (a screen in the seat in front ot you) in economy!"

TS kan het beste even kijken voor haar eigen vluchten.
EvelienK.
Amerikakenner
Berichten: 470
Lid geworden op: 10 dec 2011, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Airlines

Bericht door EvelienK. »

Ik vind het echt bizar dat dit nog kan deze tijd. Maar we nemen gewoon onze eigen entertainment mee (tijdschriften, boeken, puzzelboeken, lekker 'ouderwets' haha, maar toch ook maar een IPad). En dan vermaken we ons wel. Maar wel vreemd vind ik het!
Heel erg bedankt trouwens, ik was aan het bedenken hoe die site ook alweer heette met de vliegtuiginfo, maar inderdaad seatguru!
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5013
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: American Airlines

Bericht door harryh »

Ja treurig. Maar goeie nieuws is wel dat PHI een prettig vliegveld is en wat minder intercontinentale arrivals heeft.
EvelienK.
Amerikakenner
Berichten: 470
Lid geworden op: 10 dec 2011, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Airlines

Bericht door EvelienK. »

Kijk, dat is zeker voordeel! Gaat het wellicht wat sneller ;-) Ik las net dat Skyteam ervoor kiest om op de grotere steden te vliegen zoals New York en dat American Airlines op deze manier toch vanuit Nederland vluchten kan aanbieden. En ja, dan maar zonder entertainment haha.... Zorgen we gewoon zelf voor!
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: American Airlines

Bericht door dejong89 »

Wij hadden toevallig afgelopen maand dezelfde vlucht. Er was geen entertainment aan boord. Althans, niet zoals je gewend bent.
Er hangen van die ouderwetse schermen boven je hoofd. Volgens mij zijn ze bij AA druk bezig om de oude 767's te moderniseren. Tot die tijd veel films en series op je laptop,tablet of telefoon zetten ( of een goed boek meenemen! )

We hadden verder een overstap van 2 uur maar stonden 1,5u bij de controle. We hebben nog moeten sprinten voor onze aansluiting! Er waren van de 50 '' hokjes'' er maar 4 of 5 open. Dit had volgens mij gewoon te maken met de shutdown dus ik zou het qua overstaptijd zo weer doen. Het moet normaal gesproken geen probleem zijn.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
EvelienK.
Amerikakenner
Berichten: 470
Lid geworden op: 10 dec 2011, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Airlines

Bericht door EvelienK. »

dejong89 schreef:
15 feb 2019, 17:21
Wij hadden toevallig afgelopen maand dezelfde vlucht. Er was geen entertainment aan boord. Althans, niet zoals je gewend bent.
Er hangen van die ouderwetse schermen boven je hoofd. Volgens mij zijn ze bij AA druk bezig om de oude 767's te moderniseren. Tot die tijd veel films en series op je laptop,tablet of telefoon zetten ( of een goed boek meenemen! )

We hadden verder een overstap van 2 uur maar stonden 1,5u bij de controle. We hebben nog moeten sprinten voor onze aansluiting! Er waren van de 50 '' hokjes'' er maar 4 of 5 open. Dit had volgens mij gewoon te maken met de shutdown dus ik zou het qua overstaptijd zo weer doen. Het moet normaal gesproken geen probleem zijn.
Ik probeer vooraf wel wat films op de Ipad te zetten inderdaad. Een goed boek is altijd fijn, maar bijna 9 uur lezen, dat lukt me niet. Maar ik moest er echt even aan wennen haha.... Zo een schermpje maakt mijn reis toch altijd wel fijn ;-) Wij blijven in Philly, dus dat scheelt met overstap. We hebben alle tijd om naar het hotel te komen.

Heb je de reis wel als fijn ervaren? En qua eten en drinken?
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7932
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: American Airlines

Bericht door Pete.Z »

Ik snap niet hoe we dat vroeger deden, geen iPad, alleen een boek of tijdschrift, 9 uur jezelf vermaken, de horror!
Gelukkig mocht je toen nog wel roken aan boord.
:wink:
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7755
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: American Airlines

Bericht door mtl »

Tja, vroeger konden we ook zonder internet, smartphones en social media. En vervelen deden we ons niet. Toendertijd keek ik altijd films op het scherm boven. En af en toe leesvoer.
knaapje
Amerikakenner
Berichten: 551
Lid geworden op: 20 feb 2008, 20:49
Aantal x V.S. bezocht: 30

Re: American Airlines

Bericht door knaapje »

…..en niet iedereen zat met een koptelefoon op of naar zijn laptop/tablet te staren.
Je kon nog wel gewoon een praatje maken met een medepassagier.
Gebruikersavatar
boonens
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 23 jan 2013, 21:25
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: American Airlines

Bericht door boonens »

Ik ken toevallig meerdere stellen die elkaar voor het eerst hebben ontmoet tijdens een vlucht. Dus doe eens je koptelefoon af en misschien ontdek je de liefde van je leven.

Tenzij je met je gezin vliegt natuurlijk, want dan schijnt je grote liefde ontmoeten best een ongemakkelijke vakantie op te leveren :wink:
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 2016
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: American Airlines

Bericht door dejong89 »

EvelienK. schreef:
16 feb 2019, 17:41
Heb je de reis wel als fijn ervaren? En qua eten en drinken?
De reis was prima. Het drinken ook. Het eten...... tja. Vliegtuigvoer :lol:
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 582
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: American Airlines

Bericht door Laredo »

Het is nog een kleine 11 maanden "afzien". Daarna zet ook AA een Dreamliner in vanaf AMS https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... iladelphia

Afbeelding
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
EvelienK.
Amerikakenner
Berichten: 470
Lid geworden op: 10 dec 2011, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: American Airlines

Bericht door EvelienK. »

Hahaha, fantastische reacties! Ik heb de liefde van mn leven bij me ;-) Dus ik zal maar niet te veel om me heen kijken hahaha... :lol:
Ik ben in de goede oude tijd zonder ipad, etc. ook naar Amerika gevlogen. Toen speelde ik nog met mijn barbie haha... Maar ook nu vermaken we ons wel hoor! En over 11 maanden vliegen we gewoon weer wat luxer ;-)
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer