Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Air Belgium ervaringen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Air Belgium ervaringen
Wij zouden in mei met BA inaar NY vliegen. Kregen gisteren een mail dat de vlucht nu wordt uitgevoerd door Air Belgium. Indien we dit niet willen, kregen we verschillende opties om om te boeken naar andere tijden of andere aanvliegluchthaven.
Ik ben gaan zoeken op reciews AB, zijn niet echt jubelend, budgetairline enz. Vliegen wel nog met de 2-4-2 configuratie, deze heeft onze voorkeur, boven de 3-3-3.
Heeft hier iemand ervaring met vliegen met AB?
Ik ben gaan zoeken op reciews AB, zijn niet echt jubelend, budgetairline enz. Vliegen wel nog met de 2-4-2 configuratie, deze heeft onze voorkeur, boven de 3-3-3.
Heeft hier iemand ervaring met vliegen met AB?
Re: Air Belgium ervaringen
Zeker van dat die naar NY vliegen?? Ik vond het al raar dat je over Air Belgium begon want die zijn in de tijd begin jaren 2000 gestopt/failliet gegaan toen ik nog op de luchthaven werkte in Zaventem. Nu was ik wel benieuwd en even gegoogeld, en inderdaad bestaan terug sinds 2016 maar hebben maar 1 bestemming en dat is Hong Kong
en vertrekken van Brussel South (Chaleroi).
Dat is de enige traject die ik zie dat ze doen, of ga je via Hong Kong naar NY
Greets
Koen

Dat is de enige traject die ik zie dat ze doen, of ga je via Hong Kong naar NY

Greets
Koen
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik zou zeggen Google is your best friend!! En die is niet echt heel positief gestemd zullen we maar zeggen.
Ik zou even een belletje wagen naar BA met de mededeling dat je voor 1 van de andere opties gaat. Check vantevoren zelf even wat je graag wilt of het beste uitkomt. Dan kan je altijd de "helpende" hand bieden als je iemand aan de lijn hebt.
Ik zou even een belletje wagen naar BA met de mededeling dat je voor 1 van de andere opties gaat. Check vantevoren zelf even wat je graag wilt of het beste uitkomt. Dan kan je altijd de "helpende" hand bieden als je iemand aan de lijn hebt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Weet je zeker dat ze het niet over brussels airlines hebben? Die vliegen wel rechtstreeks naar new york.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Contacteer:
Nee, BA huurt tijdelijk een A-340 van Air Belgium omdat hun eigen 787's met problemen kampen i.v.m. de RR motoren.
Ik zit persoonlijk 10 keer liever in een A-340 met 2-4-2 indeling dan in een 787 die eigenlijk ontworpen is voor een 2-4-2 indeling maar waar bijna elke maatschappij een 3-3-3 indeling van gemaakt heeft. De stoelen in een 787 zijn zo smal, en ik vind met name de schouder ruimte erg krap.
Ik zit persoonlijk 10 keer liever in een A-340 met 2-4-2 indeling dan in een 787 die eigenlijk ontworpen is voor een 2-4-2 indeling maar waar bijna elke maatschappij een 3-3-3 indeling van gemaakt heeft. De stoelen in een 787 zijn zo smal, en ik vind met name de schouder ruimte erg krap.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Contacteer:
BA = British airways. 

-
- Amerikakenner
BA is idd British Airways en het is echt Air Belgium.
Wij hebben daar in de jaren negentig ook mee gevlogen naar Florida, waren daar toen erg over te spreken.
Nu is het een budgetmaatschappij, begonnen op Charleroi - Hongkong , maar alweer gestopt deze winter daar er geen animo voor was.
Vind het een moeilijke beslissing, ga maar eens bellen.
Wij hebben daar in de jaren negentig ook mee gevlogen naar Florida, waren daar toen erg over te spreken.
Nu is het een budgetmaatschappij, begonnen op Charleroi - Hongkong , maar alweer gestopt deze winter daar er geen animo voor was.
Vind het een moeilijke beslissing, ga maar eens bellen.
- Almere vak V
- Amerika-expert
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
United States and Belgium Sign Agreement to Open Preclearance Facility at Brussels Airport
door ventos » 03 okt 2020, 23:15 » in Reizen algemeen - 0 Reacties
- 865 Weergaves
-
Laatste bericht door ventos
03 okt 2020, 23:15
-
-
- 20 Reacties
- 1899 Weergaves
-
Laatste bericht door Anita74
21 jan 2020, 11:15