Camper in de winter, Arizona en New Mexico in februari.

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Sandwitch
Amerika-ontdekker
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 mei 2017, 19:09
Aantal x V.S. bezocht: 5

Camper in de winter, Arizona en New Mexico in februari.

Bericht door Sandwitch »

Dit wordt onze eerste winterreis met een 25ft camper. We hebben wel eerder in begin november gezeten, maar dan is het toch nog iets warmer dan nu. Spannend vinden we het. Zover ik nu weet krijgen we de rv winterklaar mee.
In het begin van de reis tussen tucson en white sands verwacht ik nog geen extreme kou, maar daarna gaan we omhoog naar Vla, El mapais, El Moro, richting Sedona. Heeft iemand nog goede wintertips voor camperreizen? . We nemen goede slaapzakken mee, kruikje en thermo onderkleding. . We hebben regelmatig electra en douches op campings.
Ik begrijp dat vooral de nachten daar wel tot min 10 kunnen komen in eind februari.
Gebruikersavatar
Loek
Amerika-expert
Berichten: 3996
Lid geworden op: 04 mei 2004, 17:23
Locatie: South Carolina, USA
Contacteer:

Re: Camper in de winter, Arizona en New Mexico in February

Bericht door Loek »

Ik heb weleens in Rocky Mountain NP met een caravan (travel trailer) een paar koude nachten van -10 meegemaakt. Gewoon de termostaat van de verwarming een streepje hoger gezet ‘s nachts toen we het koud kregen. Ook overdags vrror het, dus je moet de termostaat van de verwarming toch zo hoog laten staan dat de water tanks niet bevriezen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer