Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door HennyCox »

Stan.Gobien schreef:
05 sep 2019, 10:59
Dat was onze slechtste vliegervaring ooit, en ik persoonlijk zal NOOIT nog via Charlotte vliegen. Maar hopelijk was dat dus uitzondering en niet de regel. Het is ondertussen ook 10 jaar geleden.
Wij hebben eergisteren dus Charlotte dus anders ervaren, nog sterker....na aankomst stonden we bij immigrations meteen vooraan en dus waren we in 5 minuutjes al bij de security check, ook hier in paar minuutjes er doorheen ! Zo snel heb ik het nog nooit meegemaakt zelfs :thumbup:
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

Dit is inderdaad vrij eenvoudig na te bootsen.

Het zal vast een bug zijn in de boekingsengine van AA, maarja, als je dit zo weergeeft tijdens het boekingsproces moet je het ook zo doen, anders is het inderdaad misleidend.

Je geeft aan dat je documenten hebt. Ik neem aan screenshots van tijdens het boeken? Schrijf AA gewoon formeel aan, voeg die screenshots toe en verzoek ze om het te corrigeren. Doen ze dat niet, dan is de volgende stap een klacht indienen via de DOT:

[url]https:/www.transportation.gov/airconsumer/file ... -complaint[/url]

De DOT stuurt die vervolgens door naar de airline, maar dit soort klachten wordt daar over het algemeen een stuk serieuzer behandeld dan direct van consumenten.

Je hebt nog een jaar, dus alle tijd. En ik geef je een goede kans dat je op de terugweg geen bagage hoeft te betalen.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Harry »

Division schreef:
05 sep 2019, 08:38
De 777-200 van United die naar Houston vliegt is altijd 3-3-3 geweest.
Ik weet niet hoe oud je bent :mrgreen: , maar in de jaren negentig vlogen we met de eerste 777-200's van United en die hadden toch echt een 2-5-2 opstelling, toen die tijd was stoelkeuze nog gratis en kon je fijn met z'n tweetjes bij elkaar zitten. :D
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

Maar je zou maar in die middle seat zitten met aan beiden kanten 2 mensen.. ouch ;-)

Air China vliegt volgens mij nog met 2-5-2 config in de 777. Wel heel fijn in een halfvol toestel als je zo'n middenrijtje kunt veroveren.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door sanook »

roelb schreef:
05 sep 2019, 18:07
middle seat
Inderdaad niet heel geweldig maar naar mijn mening toch beter dan (in je eentje) bij het raampje te zitten in een 3-3-3 want bij 2-5-2 heb je kans dat er aan de andere kant ook mensen even opstaan/weg zijn zodat je er ook even uit kan.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Division »

Harry schreef:
05 sep 2019, 17:17
Ik weet niet hoe oud je bent :mrgreen: , maar in de jaren negentig vlogen we met de eerste 777-200's van United en die hadden toch echt een 2-5-2 opstelling, toen die tijd was stoelkeuze nog gratis en kon je fijn met z'n tweetjes bij elkaar zitten. :D
Ik snap je quote niet helemaal, want je reactie lijkt mij niet te gaan over Amsterdam-Houston in de 777-200 aangezien de lijndienst Amsterdam-Houston in 2002 pas begon met Continental (voor de fusie met United) met een 767-200ER.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Coyote »

@Division @Harry Bedoelt Harry niet de vlucht naar Washington DC? Die werd vroeger uitgevoerd met een 777 en dat was inderdaad een 2-5-2 indeling. Meerdere keren mee gevlogen. :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
SuperFieke
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 jan 2016, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door SuperFieke »

roelb schreef:
05 sep 2019, 17:15
Dit is inderdaad vrij eenvoudig na te bootsen.

Het zal vast een bug zijn in de boekingsengine van AA, maarja, als je dit zo weergeeft tijdens het boekingsproces moet je het ook zo doen, anders is het inderdaad misleidend.

Je geeft aan dat je documenten hebt. Ik neem aan screenshots van tijdens het boeken? Schrijf AA gewoon formeel aan, voeg die screenshots toe en verzoek ze om het te corrigeren. Doen ze dat niet, dan is de volgende stap een klacht indienen via de DOT:

[url]https:/www.transportation.gov/airconsumer/file ... -complaint[/url]

De DOT stuurt die vervolgens door naar de airline, maar dit soort klachten wordt daar over het algemeen een stuk serieuzer behandeld dan direct van consumenten.

Je hebt nog een jaar, dus alle tijd. En ik geef je een goede kans dat je op de terugweg geen bagage hoeft te betalen.
Het is zeer onduidelijk. De vlucht bestaat uit 2 maatschappijen: AA en Iberia. Als we dan inloggen op Iberia staat het wel correct vermeld zoals op de reservatie, nl. dat de ruimbagage tijdens de terugvlucht inbegrepen is. Maar als we inloggen op AA staat het anders vermeld. Daar staat dat we een Economy Basic tarief geboekt hebben, en de ruimbagage moeten betalen. Op de reservatie zien we nergens 'Economy Basic' staan, er staat overal "Main Cabin". Of zegt dat laatste niets over de bagagekosten?
Enfin, we zullen idd die screenshots doorsturen en indien nodig, gaan we mss via deze link. Bedankt voor deze info.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Coyote »

SuperFieke schreef:
05 sep 2019, 16:34
Maar waarom staat het dan anders vermeld, tijdens de reservatie hebben wij ook nergens "basic economy" zien staan. Is dit een verkooptruc of zo? Je betaalt iets, en uiteindelijk krijg je iets anders te zien? Nu, we vinden het uiteindelijk nog altijd een mooi tarief hoor, maar mensen worden hierdoor toch om de tuin geleid?
Heb je rechtstreeks op www.aa.com geboekt? Daar moet je nl. een keuze maken tussen 'Basic Economy' (de goedkoopste tickets zonder bagage) of 'Main Cabin' (waar bagage wel inbegrepen is). Je moet die keuze voor zowel de heen- als terugvlucht maken. Dus het lijkt mij sterk dat je dat tijdens de reservatie niet gezien hebt.

Of heb je via een broker geboekt? Zo ja, via welke? Die geven in de regel ticketprijzen weer zonder bagage en spreken nooit over 'Basic Economy' en 'Main Cabin'.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

Volgens mij gaf @Superfieke aan dat ze bij AA hadden geboekt.

En als je inderdaad een willekeurige Iberia heen - AA terug route selecteert (ik heb het via Google Flights gedaan) en dan gewoon het basic economy tarief gaat boeken dan krijg je inderdaad deze info voorgeschoteld. Bovenaan de pagina staat dat het basic economy is, maar verderop onder baggage staat expliciet dat op het segment terug 1 stuks checked luggage/23kg is inbegrepen.

Zal vast een bugje ergens zijn, maarja, daar heb je als passagier niet zoveel mee te maken. Het wordt zo weergegeven zonder verder voorbehoud, dus kun je er rechten aan ontlenen.
SuperFieke
Amerikafan
Berichten: 209
Lid geworden op: 07 jan 2016, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door SuperFieke »

Ik heb inderdaad ook via Google Flights gezocht en heb daar dan AA geselecteerd. Bij verdere boeking heb ik nooit de keuze moeten maken voor 'basic economy', er kwam automatisch 'main cabin' te staan. Heb daarvan screen shots en had toen ook onmiddellijk die reservatie uitgeprint waarop dat te lezen staat. Als ik nu inlog bij AA staat er "basic economy". We zullen wel zien hoe ze reageren, we hebben nog tijd.
MartijnL
Amerika-ontdekker
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 jul 2019, 14:51
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door MartijnL »

Net rechtstreeks bij United geboekt.
17-10 heen en 7-11 terug naar Houston rechtstreeks inclusief ruimbagage €786 voor twee personen.
Diverse data rond deze weken dezelfde prijs
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Coyote »

Net als @MartijnL hierboven had ik zaterdag hetzelfde ontdekt bij United. :wink:

Tickets voor diverse steden (Boston, New York, Miami, Los Angeles, San Franciso en Houston) voor minder dan € 400 incl. bagage met vertrekdagen in oktober.

Uiteindelijk ticket geboekt voor over 3 weken (2 okt) naar Houston vv. Rechtstreeks heen en terug voor € 392,64 incl. bagage.

Te mooi om voorbij te laten gaan. :mrgreen:

Ticketprijzen zijn nu weer 'normaal'. :cry: Zelfde vlucht wordt nu voor € 700 incl. bagage aangeboden.

Ik hield de ticketprijzen bij United al enige tijd in de gaten, meerdere keren per dag gekeken (zowel met instelling Nederlands-€ als English-United States-$ in verschillende browsers). Zat vaak toch wel verschil in qua prijzen en vluchten die aangeboden werden. Zaterdag ineens bij English-United States-$ lage prijzen. Bij het afrekenen werd alles overigens eerst netjes omgerekend naar Euro's.

Blijkt maar weer dat ticketprijzen ook vlak voor vertrek nog wel eens goedkoop aangeboden kunnen worden. Voor mij gold dat ik persé een vliegticket voor minder dan € 500 wilde hebben (incl. bagage) en dat is gelukt. :P

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door bedeve »

Coyote schreef:
09 sep 2019, 19:34
Ticket geboekt voor over 3 weken (2 okt) naar Houston vv. Rechtstreeks heen en terug voor € 392,64 incl. bagage.
Te mooi om voorbij te laten gaan. :mrgreen:
Pracht prijs Roland !
Was het feest alleen bij United of deden Lufthansa en Swiss ook mee ?
Veel plezier met de voorbereidingen .

:offtopic:
Afgelopen mei is in Houston Hertz mij heel goed bevallen.
Qua keuzemogelijkheden, qua klantvriendelijkheid en ook prijs natuurlijk.
Nacht voor vlucht terug naar huis $ 75 incl tax uitgegeven aan een top hotel op een km van het vliegveld.
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Houston Bush IAH South
15510 J.f.k. Boulevard, Houston, TX US (281) 219‑2000
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14280
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Coyote »

@bedeve Bedankt voor de tips! :thumbup:

Zag dit eerst bij Lufthansa. Toen bij United gekeken en zag daar ineens ook lage prijzen.

Heb overigens goedkope huurauto (cabrio) gevonden, zie mijn bericht in het topic over de huurauto's.

Overnachting laatste nacht geregeld vlakbij Space Center Houston waar ik laatste dag nog mooi even naartoe kan voordat het vliegtuig eind van de middag weer vertrekt naar Amsterdam. :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Elendan »

Het begint weer te kriebelen en dus weer op zoek naar tickets om in april naar Phoenix te vliegen. Zoals altijd veel verschillende prijzen, maar nu heb ik toch een vraagje, via google flights de volgende vlucht gevonden, er staat bij inclusief ruimbagage, maar kan ik er van uitgaan dat dit ook erbij zit?
Er zijn nog wel goedkoper vluchten op dezelfde data maar met luchthavenwissel in Londen en dat wil ik echt niet.
image.png
Als ik nl. een proefboeking doe bij United kan ik voor een deel van de vluchten wel al stoelen reserveren, maar nergens komt iets terug over bagage.
Omdat ik hier lees dat het wel eens fout gaat met boeken, begin ik nu te twijfelen. Het is niet de goedkoopste vlucht, maar het deel uitgevoerd door Eurowings heeft behoorlijk wat meer beenruimte op de heenreis dan de meeste andere luchtvaartmij'en, dat is voor mij wel een behoorlijke plus.

Dan nog een vraagje over de loyaliteitsprogramma's van al die luchtvaartmij'en. Deze vlucht is het goedkoopst via de United site, ik heb een United MileagePlus aangevraagd, maar lees ook iets over Miles&More. Is het verstandiger om daar lid van te worden? Wij reizen niet zoveel met het vliegtuig en vaak elke keer met andere maatschappijen. Is dit dan een betere keus dan bv bij een van de maatschappijen rechtstreeks (heb bv ook al punten
van AirCanada en flying blue het begint een beetje een zooitje te worden :oops: )

En als laatste vraag, op de terugreis zou ik graag een ander stoel bijboeken vanwege beenruimte, kan dat dan rechtstreeks bij Eurowings op een website na de boeking via United? Ben niet gehaast om te boeken, maar als ik alvast wat antwoorden heb, dan kan ik mijn speurtocht wat gerichter voortzetten.
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
GideonW
Amerika-ontdekker
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 sep 2017, 13:21
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door GideonW »

Heb niet direct antwoord op de andere vragen, maar...
Elendan schreef:
10 sep 2019, 13:23
Dan nog een vraagje over de loyaliteitsprogramma's van al die luchtvaartmij'en. Deze vlucht is het goedkoopst via de United site, ik heb een United MileagePlus aangevraagd, maar lees ook iets over Miles&More. Is het verstandiger om daar lid van te worden? Wij reizen niet zoveel met het vliegtuig en vaak elke keer met andere maatschappijen. Is dit dan een betere keus dan bv bij een van de maatschappijen rechtstreeks (heb bv ook al punten
van AirCanada en flying blue het begint een beetje een zooitje te worden :oops: )
Over het algemeen zijn punten uit te wisselen tussen maatschappijen die bij dezelfde alliantie zitten. Er zijn 3 grote luchtvaart-allianties: SkyTeam (o.a. KLM, Air France, Delta), Star Alliance (o.a. Lufthansa, Brussels Airlines, United) en OneWorld (o.a. British Airways, American Airlines). Als je, bijvoorbeeld, een Miles & More account hebt (Lufthansa & Swiss), dan kun je meestal ook punten verzamelen met vluchten van United.

In principe heb je dus per alliantie maar 1 account nodig en je kunt dan kijken welke maatschappij de gunstigte voorwaarden biedt met z'n frequent flyer programma. Maar als je niet heel veel vliegt en de vluchten die je doet ook nog eens uitsmeert over de verschillende allianties, dan is de meerwaarde van het precies uitzoeken van de beste optie vrij miniem.
Elendan
Amerikakenner
Berichten: 641
Lid geworden op: 30 mar 2015, 12:59
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Elendan »

Bedankt @GideonW voor je snelle reactie. Met mijn flying blue bij KLM kan ik gratis comfort stoelen kiezen met onze punten, maar moet dan bagage bijbetalen.

Bij Air Canada heb ik ook punten maar kan nergens vinden wat bv stoelreservering kost en kan ik de punten ook gebruiken voor de United vlucht? Volgens mij kan ik alleen punten verdienen als ik mijn Aeoplan nummer invul, maar misschien vergis ik me. Daarom dacht ik dat met Miles&More je misschien de gespaarde punten wel bij de aangesloten vliegmij' van Star Alliance kan gebruiken voor gratis stoelen of bagage. Een gratis vlucht zit er niet in, maar, een gratis stoel met meer beenruimte her en der is ook best lekker.
Zelfde geldt voor mijn flying blue punten, volgens mij kan ik die niet inleveren bij Delta, maar alleen bij KLM of Air France.

Zijn allemaal van die kleine dingen maar toch fijn om van te voren te weten. Ik heb het hele weekend p internet zitten zoeken, maar kan er niet echt wijs meer uit met al die verschillende spaarprogramma's. En toch zonde om helemaal geen punten te sparen want al met al vliegen we maar twee of drie keer per jaar het heeft me ook dit jaar gratis comfortklasse opgeleverd heen bij KLM en extra beenruimte op de terugvlucht voor twee personen... wie het kleine niet eert :wink: .
reisverslag 2023 Chicago-Las Vegas
reisverslag 2022 rondje Phoenix
reisverslag 2019 Noord Californië + Oregon
reisverslag 2017 rondje Las Vegas
reisverslag 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door roelb »

De term "uitwisselen" die je hierboven noemt wekt misschien verkeerde verwachtingen.

Je kunt punten die ergens in een frequent flyer programma staan in 99% van de gevallen alleen uitgeven aan een award ticket (of eventueel opties oid) bij die specifieke airline. Sommige programma's worden door meerdere airlines gedeeld, zoals Flying Blue (KLM + AF + Kenya Airways + nog wat los grut) en Miles and More (Lufthansa + Austrian + Brussels airlines + LOT + nog wat kleinere). Veel andere zijn exclusief van een airline.

Wat @GideonW met "uitwisselen" bedoelt is dat je, binnen dezelfde alliantie, de vluchten die uitgevoerd/verkocht zijn door een van de airlines binnen die alliantie, altijd naar een willekeurig frequent flyer programma van een andere partner binnen de alliantie kunt crediten.

Dus als je met United vliegt (lid van Star Alliance) kun je de punten voor die vluchten laten bijschrijven op een miles & more account bij Lufthansa (ook Star Alliance lid). Maar ook op een Krisflyer account bij Singapore airlines, die ook binnen Star Alliance valt.

Maar je kunt die punten van je United vlucht niet bij Flying blue (onderdeel van Skyteam) of bij British Airways (onderdeel van Oneworld) laten crediten.

Eenmaal punten verzameld dan kun je die alleen uitgeven bij de airline in wiens programma je ze hebt verzameld. Maar het is dan wel weer zo dat je daar over het algemeen ook met mijlen tickets kunt kopen die worden uitgevoerd door een partner in dezelfde alliantie. Al kan het wel zijn dat de tarieven daarvoor per frequent flyer programma anders zijn. Dat wil zeggen: 60k mijlen bij United zijn niet per definitie hetzelfde waard als 60k binnen Miles & More. En een award ticket LAS-NYC kan bijvoorbeeld met United mijlen veel goedkoper zijn dan met mijlen van Miles & More. En voor een ticket binnen europa kan het weer helemaal andersom zijn. Denk dus goed na wat je met die mijlen wil doen en wat het slimste programma is om in te sparen. Let daarbij ook op het vervallen van mijlen. Bij United en Delta vervallen mijlen niet. Bij Flying blue na 2 jaar, maar dat is eenvoudig op te rekken.

Mijlen uitgeven aan stoelen e.d. is het lokkertje van KLM en Air France, maar meestal absoluut oninteressant. Voor 27k mijlen vlieg je bijvoorbeeld naar Curacao in economy. Maar datzelfde vraagt KLM voor een exit row seat op een intercontinentale vlucht. Voor 60k mijlen zit je in business class op diezelfde vlucht naar Curacao. Of je betaalt er een comfort+ stoel voor op een al betaald ticket in economy. Ik weet wel waar ik mijn mijlen aan uit geef!

Let op: je spaart met een vlucht niet alleen mijlen, maar spaart ook voor status. Hoe dat werkt is in elk programma weer anders, maar frequent flyer status kan heel erg waardevol zijn. Denk aan gratis extra bagage, priority check-in, security en boarding en lounge toegang. Vlieg je zo'n 3 keer per jaar intercontinentaal in economy, of 2 keer in business (of 1 keer intercontinentaal en 1 keer in europa), dan kan het echt lonen om kritisch te kijken met welke airline je vliegt en waar je spaart. Met dat soort aantallen is het al mogelijk om binnen veel programma's het eerste niveau te behalen. Dat levert meestal nog geen lounge toegang op, maar bijvoorbeeld binnen Skyteam wel altijd priority check-in, priority boarding en een gratis extra stuks bagage.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3043
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 8

Bericht door Almere vak V »

Elendan schreef:
10 sep 2019, 13:23
Er zijn nog wel goedkoper vluchten op dezelfde data maar met luchthavenwissel in Londen en dat wil ik echt niet.
Even voor de zekerheid. De prijs die je laat zien is per persoon?? :shock: :shock: :shock:

Kijk even op google flights. Je kan honderden euro's per persoon besparen, minimaal de helft. Als je naar Frankfurt wilt rijden. Klein stukje verder dan Dusseldorf. Of je vliegt via Amsterdam met een overstap op Heathrow en geen luchthavenwissel.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer