Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1514
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door pumi1000 »

@Terpies
Ik zie die prijzen niet, moet ik dan eerst lid worden van emerald? Of via een speciale code?
Want 872 voor een standard SUV is wel interessant, omdat je zelf mag kiezen.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

@Terpies

Het is niet erg als iemand je voor de gek probeert te houden , maar hoe ver sta je dat toe ?
peterretep schreef:
07 okt 2019, 19:59
@Terpies :clap: :clap: Serieus?? En dan zitten er wel stoelen in? Knap werk. Reuze bedankt!
Maar ik zit nu ook te kijken maar de Full Size Suv komt bij mij op 3200 dollar en de Voyager /Dodge op 1300 dollar. Hoe "ken da'nou?
Weer 5 minuten later. Ik moet dus de Aisle hebben? Kan ik daar ook in als ik voor de 1e keer huur?

Screenshot 2019-10-07 at 20.31.41.png
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door peterretep »

@Terpies, ik ben echt onder de indruk. Hoe flik je dat? Ik zie dat je een heleboel korting hebt, hoe doe je dat nu weer??
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

bedeve schreef:
07 okt 2019, 20:40
@Terpies

Het is niet erg als iemand je voor de gek probeert te houden , maar hoe ver sta je dat toe ?
Hahaha had nog geen tijd om alle uit te flossen, maar bravo :thumbup: :thumbup:
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door peterretep »

@Terpies, ik weet niet of de indruk nu is gewekt dat ik jou voor de gek zit te houden maar dat is dus niet zo. Ik heb voorheen altijd gehuurd bij mijn reisbureau die dat weer via Sunnycars deed. Door berichten hier op het forum ben ik er achter gekomen dat dat niet de meest slimme route is. Jouw antwoorden zijn echt welkom en ik houd je niet voor de gek.

Laatste vraag. Jij komt aan die lage prijzen door allerlei kortingen. Krijg ik die kortingen ook als ik een account aanmaak bij Hertz?
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Gezien de grote vraag en populariteit breng ik dit topic nog maar even omhoog:

Link om National EC Executive Elite te worden/upgrade je bestaande account:

https://www.nationalcar.com/en/deeplink ... ardsType=1

Als je status match doet met je National executive elite status bij hertz via een mailtje met screenshot van je profiel bij National stuurt naar hertzstatusmatch@hertz.com krijg je President Circle status. Dit is de hoogste vrij verkrijgbare status bij Hertz.

De truc bij hertz is dat je twee browser vensters opent. Je moet niet inloggen als member!

Eentje op hertz (afhankelijk waar je de goedkoopste huur vindt .co.uk .de .es .ie .nl .be .de etc) en de tweede op dezelfde pagina als de eerste.

Je boekt als gast met code 633306 en PC code 204866 (of het door @bedeve genoemde 192021)

Voor ultimate choice (vergelijkbaar met National EC executive status met de aisle choice) moet je minimaal een groep c auto boeken (meestal Mazda 3 serie).

Als je deze auto hebt geselecteerd klik je door tot het overzicht waar je je naam etc in moet voeren (je bent immers nog steeds niet ingelogd).

Vervolgens ga je naar het tweede venster waar je dezelfde hertz site hebt staan. Dus als je in het eerste venster hertz.co.uk open hebt staan doe je dat ook in het tweede venster.

In dit tweede venster log je in met je hertz login gegevens.

Als je bent ingelogd ga je naar het eerste venster en druk je op de “verversen” of “refresh” knop in de balk van je browser.

Voila je bent nu ook ingelogd op het eerste venster, de prijs blijft staan en je kunt je boeking verder afmaken!

LET OP! Controleer even of er Ultimate choice bij je huur staat (niet op alle locaties aanwezig),

De boeking die je nu maakt is inclusief alle verzekeringen die benodigd zijn voor de US.

Als je nu aankomt op de locatie om je auto op te halen staat er op het bord een auto die je waarschijnlijk niet wilt, dus je loopt direct naar de vakken waar President’s Circle staat en zoekt je auto uit. Pak een sleutel van een auto die je leuk lijkt (of zet je partner erin) en ga vervolgens op je gemak rondkijken (dat voorkomt dat je gekozen auto voor je neus wegrijdt).
Mocht er niets leuks staan dan kun je altijd terugvallen op de Five star (mindere luxe/grootte selectie) en Gold (minste selectie).

Mocht daar ook niks staan dan wapper je even met je fysieke Hertz kaart (die je automatisch krijgt opgestuurd na aanmelding) waarop je Presidents Circle staat en er wordt vast iets voor je geregeld.

Vervolgens rij je naar de exit booth, geef je even je creditcard waarmee je geboekt hebt (nee dit hoeft geen amex platinum te zijn, ook al staat het in je reservering), je rijbewijs plus eventuele rijbewijzen van je (leeftijd 25+) mede bestuurders af en na teruggave kun je op pad in je dikke bak.

Oh ja: ben de bronvermelding vergeten: thanks @bedeve :thumbup: :thumbup:
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door peterretep »

Wauw! Degene die dit verzonnen heeft. Petje af. Ik ga er eens een middagje voor zitten en laat het weten als het gelukt is. Reuze bedankt , heren ;)
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

@peterretep Als het spel je leuk lijkt zonder dat je er al te glazig van gaat kijken kun je er een hele studie van maken.
Aan de andere kant zijn er vanavond wat prijzen van het door jou gewenste type auto aan de orde gekomen.
Je zou natuurlijk ook voor de laagste prijs uit dat rijtje kunnen gaan.
Wel zo makkelijk ...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Eens...ik zou als een dolle statussen regelen en sowieso nu gelijk met bovenstaande beschrijving @bedeve zijn voorgestelde Yukon (of vergelijkbaar!) reserveren, tegen het lekkere tarief van $661.60 voor jouw locatie/periode.
peterretep
Amerikafan
Berichten: 295
Lid geworden op: 16 nov 2017, 20:58
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door peterretep »

@Terpies, ik ga aan de slag. Dankjewel.
knarf1972!
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2019, 21:57
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door knarf1972! »

wow top!

:thumbup:

Even alleen vraagje og hoe lang duurt het voordat hertz je update na het versturen van de national print screen ?

Echt een top forum dit, erg blij mee en heeft me al vaak geholpen. helaas me andere account kwijt dus maar even opnieuw aangemeld

mvg frank
rob2019
Amerika-newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 okt 2019, 07:07
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door rob2019 »

Terpies schreef:
07 okt 2019, 19:31
@peterretep Welke dag tot dag ga je en welke locatie dan zoek ik met je mee.

Wij hebben van 15-10 t/m 5-11 een auto nodig. Rondreis Amerika. Start in SAN Francisco. Eindigen ook weer in SAN Fransisco. Ophaallocatie vliegveld. 2 personen. Beiden>25. Welke deal is voor ons gunstig met de noodzakelijke verzekeringen en geen gezeur aan de counter? Bij SUNNY kwamen we uit op €723 voor een CHEVROLET CRUZE. Wie helpt ons?
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Kijk even naar het National onderwerp op het forum. Als je lid wordt kun je voor 621 euro een auto huren waarbij je uit de rij mag kiezen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Ron Notenboom
Amerikakenner
Berichten: 771
Lid geworden op: 01 feb 2015, 15:30
Partner van: Sjaan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Naaldwijk
Contacteer:

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Ron Notenboom »

@babarage Hoe/waar kan ik dat National onderwerp vinden :?: :?:
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

hier viewtopic.php?f=30&t=61731&start=1640#p1012586, staat bijna bovenaan in "Vervoer in en naar Amerika" ;)
Kobrakai
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 17 mar 2015, 20:23
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: België

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Kobrakai »

Top!

Zo net beide accounts (National & Hertz) aangemaakt, ga dit weekend eens puzzelen. Dank alvast aan allen die de moeite genomen hebben om dit te posten en met handen en voeten uit te leggen.

Ik zit wel met de vervelende zaak dat onze mastercard toevallig op men vrouw haar naam staat na onze recente bankwissel :-/. Ik vermoed dat dit nog wel onhandig gaat zijn.

PS: Als ik via National de promocodes probeer lukt het niet. Ff uitzoeken op de site van National leert dat promos maar geldig zijn tot 15/01/2020. Weet er iemand of je nadien nog een promo kan koppelen aan je bestelling? We hebben hem immers pas in april nodig.
Gebruikersavatar
Tantelotje
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 26 mar 2015, 19:10
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Tantelotje »

Coyote schreef:
09 sep 2019, 20:01
Wie van jullie heeft wel eens via Happy Tours Car Rental een auto gehuurd? Wat zijn jullie ervaringen?
Nu ben ik niet heel avontuurlijk qua autohuur (sterker nog, we huren meestal bij Sunnycars :oops:), maar ik heb nu toch maar eens gekeken.
In maart 2020 gaan wij voor 13 dagen naar Florida, mijn ouders gaan mee, het is hun eerste keer Amerika. Dus mede daarom graag een Fullsize SUV. We hadden al een reservering bij Avis die op dat moment het goedkoopst was. Maar nu even hier gekeken en een FFAR kost 450 USD, en dan zit er al een extra bestuurder bij! Daar word ik blij van!

En de reservering is inderdaad keurig te zien bij Alamo :thumbup:
Charlotte

2012: Rondje LA
2014: NO en Florida
2015: Rondje Denver
2016: Rondje LA
2017: Seattle - LV
2018: Hawaii SF - LV
2019: Seattle - LA
2020: Florida
2022: LA - SF
2023: SF - LV


https://jurgenencharlotte.blogspot.com/
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

@Tantelotje noemt hier AVIS .
Een reminder in twee delen voor iedereen ;

Denk je er over om bij AVIS te gaan huren ?
Meld je aan bij AVIS Preferred ; het loyalty programma van Avis.
Ben je al Gold Member bij Hertz en/of Emerald Club lid bij National ; Doe de status match!
https://www.avis.nl/mijn-avis/avis-loyaliteit

Denk je er over om bij AVIS te gaan huren ?

Kijk dan verder dan je neus lang is.
.nl is vaak duur en duurder dan .be of .fr
Check waar je het beste uit bent.

Zo en dan ga ik nu mijn trolley pakken .
Morgen om 09.50 uur vlucht naar Los Angeles .
2 boekingen bij Hertz en een bij National.
We gaan het zien...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

@bedeve goede reis en ik hoop op een mooie Explorer voor je en veel veilige mijlen :) Fijne vakantie :thumbup:
JVDP78
Amerikafan
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 jun 2019, 12:48
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 9 (info in 1e bericht)

Bericht door JVDP78 »

Misschien al eerder gevraagd (excuses dan) maar bij Avis zou je als preferred member toch juist een betere prijs moeten krijgen dan wanneer je als 'gast' kijkt? Ik zat net bijvoorbeeld op www.avis.co.uk te kijken (voordeliger dan NL inderdaad) maar als ik als gast rondkijk zijn de prijzen lager dan wanneer ik inlog als preferred member. Heb nu een Chevy Suburban gereserveerd voor Gbp 1219 (ca. Eur 1350) voor 25 dagen in juli/augustus 2020, vanaf Las Vegas en inleveren Los Angeles. Beste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
2018 Florida
2022 California + Hawaii
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer