Koffer bijboeken. Online of op Luchthaven?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Suz09
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2018, 11:14
Aantal x V.S. bezocht: 2

Koffer bijboeken. Online of op Luchthaven?

Bericht door Suz09 »

Hallo allemaal
Ik heb een ticket vanaf Dusseldorf naar LA. Op heenweg via London (British Airways/Iberia) en terugweg via Madrid (Iberia).
Nu is er alleen handbagage inbegrepen. Ik wil graag koffers bijboeken, maar kom er niet echt wijs uit.
Via 'manage my booking' online gaat dit niet. Dus volgens mij is de enige optie om dit op het vliegveld in Dusseldorf te doen?
Kan dat gewoon op vliegveld geregeld worden?
Omdat ik niet te onaangenaam verrast wil worden, hebben jullie enig idee wat het bijboeken van een koffer kost? Is dit € 75 pp enkele reis? Of retour?
Dan zou ik in het ergste geval op €300 voor 2 koffers uitkomen? :|
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Koffer bijboeken. Online of op Luchthaven?

Bericht door Frasi »

Volgens mij kan dit (altijd) bij het inchecken. Dus als je vanaf 24u voor vertrek online incheckt, kan je dan aangeven dat je ruimbagage wil inchecken. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan pas aan de balie op de luchthaven melden dat je ruimbagage wil meenemen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Koffer bijboeken. Online of op Luchthaven?

Bericht door roelb »

De volgende keer als je een ticket koopt en bagage wilt meenemen: koop dan geen unbundled tarief, maar gewoon een regulier tarief waarbij de checked luggage is inbegrepen. Dat is meestal 80 euro duurder en daarmee ben je dus goedkoper uit.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer