Ervaring met Sunny Cars via ANWB?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
KevinAmerican
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 mei 2012, 23:26
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Lienden

Re: Ervaring met Sunny Cars via ANWB?

Bericht door KevinAmerican »

Kom zelf uit een Peugeot 206 dus alles groter dan dat is prima voor ons :lol: Het liefste blijven we onder de 1000 p.p voor de 3 weken. Alleen zo jammer dat die 500 toeslag er bij komt anders hadden we uiteraard een Suv kunnen huren. Bij Alamo geven ze voor midsize voorbeen Hyundai Elantra of gelijke. Welke autos kan je verwachten in deze klasse?
Afbeelding

USA 2012 - 21/06 - 15/08 IL-IN-WI
USA 2017 - 02/08 - 13/08 NV-AZ
USA 2019 - 24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Ruudzaan
Amerikafan
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 aug 2018, 20:42
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: Ervaring met Sunny Cars via ANWB?

Bericht door Ruudzaan »

harryh schreef:Alleen hangt dat heel erg van de omstandigheden af @Ruudzaan. Waar je huurt is de belangrijkste, op drukke locaties Las Vegas bijvoorbeeld is het een stuk lastiger om een SUV mee te krijgen dan in bijv Dallas of Tampa. Soms lukt het niet bij National en dan kun je het beste een backup boeking hebben bij Alamo of Hertz.
Inderdaad zal het vast niet overal lukken, maar wat ik inmiddels begrijp van diverse Amerikaanse sites dat je bij de grotere locaties van Hertz en National je altijd wel een kleine SUV kunt krijgen, mits je lid bent van hun loyalty programm.
Dit zou ik de TS ook aanraden om te doen.
Je zou zelfs kunnen overwegen om een Amex kaart te nemen, Silver of Gold en zo meteen door te stoten naar een hoger lidmaatschap.
Natuurlijk kost die kaart geld, maar dat verdien je misschien meteen weer terug.
In ieder geval het uitzoeken waard.

Ik heb een Silver FB Amex kaart en werd daardoor meteen Emerald Executive lid. Daardoor kon ik uit zoveel voertuigen kiezen, dat ik er zenuwachtig van werd. In Florida, dat wel. En ik betaalde slechts de huur van een midsize voertuig.
Dus als TS ook lid zou worden, dan zou hij toch op zijn minst een grotere auto kunnen krijgen. En ook een SUV - van klein naar groot - als ze niet in de Emerald aisle of Executive aisle zouden staan. Je kunt er altijd om vragen.
Daarnaast hoef je ook niet te betalen voor een 2de chauffeur.
Gebruikersavatar
KevinAmerican
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 mei 2012, 23:26
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Lienden

Re: Ervaring met Sunny Cars via ANWB?

Bericht door KevinAmerican »

Nou is het wel zo dat er beperkingen zitten als je onder de 25 bent welke auto je mag huren geloof ik?
Afbeelding

USA 2012 - 21/06 - 15/08 IL-IN-WI
USA 2017 - 02/08 - 13/08 NV-AZ
USA 2019 - 24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer