United non-stop naar SFO

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door jwensammy »

Even dit topic omhoog schoppen :wink:

Wil er iemand zijn ervaring nog met ons delen?
Is vast wel iemand die van de scherpe prijzen en de tips geprofiteerd heeft.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door sanook »

Wij zijn in mei met United naar SFO gevlogen. Prima vluchten gehad, verzorging aan boord en ife ook prima.
Gebruikersavatar
BonnyR
Amerika-expert
Berichten: 1626
Lid geworden op: 31 jan 2015, 15:34
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door BonnyR »

Wij hebben eind april heen en eind mei teruggevlogen. Prima vlucht. Inderdaad kunnen de stoelen niet meer zo ver naar achteren. verder zeer tevreden.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
KW1984
Amerikakenner
Berichten: 1018
Lid geworden op: 20 jul 2010, 15:31
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door KW1984 »

Wij ook een uitstekende ervaring. Prima verzorging, prima eten (voor een vliegtuig), zelf een lekker ijsje als toetje :P . Drinken was niet bij te benen, zelfs een keer moeten overslaan (krijgt ook gewoon een heel blikje, ook wel is prettig). Had ook het idee dat ik iets meer beenruimte had (als je met je knieën tegen de stoel zit dan helpt iedere cm). Klein minpunt was dat wij online een kids meal hadden besteld maar de stewards wisten van niets en hadden er ook geen 1 over, vond mijn dochter wel jammer. Vliegtuigen vertrokken keurig op tijd, bij aankomst in SFO moesten we wel een half uur wachten omdat ze het vliegtuig niet op de slurf gekoppeld kregen. Paspoortcontrole ging erg snel, nog geen 5 minuten geduurd denk ik. Daarna echter wel (erg) lang op onze koffers moeten wachten. Deze laatste dingen hebben natuurlijk niets met deze route en/of United te maken!
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Markstaal »

Wij vliegen binnenkort ook via United rechtstreeks naar SFO, ben benieuwd!
Vooral blij te horen dat de stoelen niet meer zover naar achteren kunnen, iets wat bij mij toch wel 1 van de grootste irritatie punten blijft tijdens de reis. Worden deze vluchten standaard uitgevoerd met een Boeing 787-9 JET?
Gebruikersavatar
Janbren
Amerikafan
Berichten: 143
Lid geworden op: 17 jan 2012, 20:16
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Janbren »

Wij hebben ook een prima ervaring met deze 'nieuwe' non stop lijn naar SFO. Had eigenlijk gezworen om nooit meer UA te vliegen maar gezien de prijzen bij het boeken en nieuwer type vliegtuig toch gedaan.

Van Schiphol naar SFO beetje vertraging vanwege aansluitende vluchten die moesten overstappen naar de vlucht naar SFO. Tijdens de vlucht was alles heel relaxt en was de kidsmeal voor onze dochter prima geregeld, was misschien nog wel lekkerder dan onze eigen maaltijd. Bij aankomst SFO moeten we nog wat startbanen oversteken en stond er een A380 in de weg om naar de gate te gaan.

Terug vlucht was ook weer prima, vlucht was maar voor een twee-derde gevuld. De stoelen in comfort waren zo goed als allemaal vrij, deze kon je bijkopen voor het mooie bedrag van $214,- per stoel :lol:

Verder zaten de stoelen redelijk, beenruimte wel eens slechter meegemaakt, service was gewoon goed :thumbup:
2010: NY - LA - SF - Wa
2012: Route 66
2013: Denver - Bad. - YS - SF
2014: Denver - YS - ZW - Denver
2015: Calgary - Vancouver
2016: Denver - LV
2018: SLC - ZW - YS
2019: SFO - Oregon

Road Trip Movies: Movies

Road Trip Music playlist: Play

Blog: Bekijk
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Division »

$214 voor Economy Plus? Interessant, want in de voorverkoop biedt United ze al aan vanaf $106.
Afbeelding
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door jwensammy »

Bedankt voor jullie reacties.
Hebben deze zeer populaire route al 2x met de KLM Dreamliner gemaakt.
Prettig om te lezen dat de united versie ook goed bevalt ondanks de mindere reviews op oa seat guru.
Een eerdere ervaring met united viel bij ons wat tegen, maar ook toen was het prijsverschil behoorlijk en doorslag gevend
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door sanook »

Door die seatguru reviews was ik ook huiverig voor onze vluchten maar is reuze mee gevallen. Niet echt last gehad van de mindere recline en dunne zittingen. Verzorging echt een dikke prima !
SuzieQ
Amerika-expert
Berichten: 2432
Lid geworden op: 14 sep 2010, 15:52
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door SuzieQ »

Ik ben vooral bang dat je krap zit omdat je altijd een extra persoon naast je hebt als je met twee personen reist.
Suzie


2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door sanook »

Je stoel blijft net zo breed hoor (of smal, het is maar hoe je er naar kijkt). Maar ik snap wel wat je bedoelt, als je met 2 reist wordt je min of meer verplicht om in de middenrij te gaan zitten anders val je altijd iemand anders lastig, of iemand anders valt jou lastig...
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door jwensammy »

Inmiddels terug van onze reis naar San Francisco.
2 dagen voor de heenreis ontvingen we een mailtje van United dat we een gratis upgrade naar economy Plus kregen, of we onze stoelen wilden uitzoeken, 2 stoelen in het midden gekozen met nog een vrije stoel die leeg bleef tijdens de vlucht :thumbup:
Economy zat op heenreis vol, in economy plus waren nog diverse plekken vrij, werd nog wel gevraagd na het boarden of er mensen wilden upgraden.
De recline vd stoelen is ook in economy Plus minimaal, stoelen zaten verder wel goed, eten vonden we echt matig tov Delta of KLM.
Touchscreens in de stoelen zijn wat aan de kleine kant.
Helaas uur vertraging doordat we niet mochten opstijgen vd luchtverkeersleiding, wel op de geplande tijd in SFO.

Terugreis in economy die geheel vol zat, positief verrast door de beenruimte, eten was wel beter dan de heenreis.
1/2uur eerder op schiphol, werd het vliegtuig geparkeerd aan andere kant vd snelweg en dienden we mbv een vliegtuigtrap en bussen naar de aankomsthal gebracht te worden. Helaas liet deze trap nog bijna 3 kwartier op zich wachten
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door PSVwally »

Wat mij opvalt bij United is dat er nogal wat ‘ouder’ personeel rondloopt. Geen probleem verder hoor, maar op mn vlucht naar Houston was het ‘grijze’ gehalte erg hoog
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Coyote »

Volgens mij heeft het 'oudere personeel' meer privileges en worden daardoor eerder op International Flights gezet. Althans, dat is wat ik hier op het forum wel eens heb gelezen.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
Markstaal
Moderator
Berichten: 1281
Lid geworden op: 31 jan 2014, 18:53
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Markstaal »

Dat valt mij ook altijd op bij United, niet alleen op Internationale vluchten, ook binnenlandse vluchten.
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door BigJesper »

Ik vloog afgelopen mei op de route AMS-EWR in een 767 en ik vond juist de bemanning relatief jong vergeleken met het cabinepersoneel van Delta/American waar ik in het verleden mee heb gevlogen.

Hoe is overigens de beenruimte van de economystoelen in de 787-900? Ik vlieg volgend jaar mei in dit toestel op de route SFO-AMS en de beenruimte schijnt meer te zijn dan in bijvoorbeeld de 777-200 waarmee ik op de heenvlucht naar Houston mee vlieg.
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door jwensammy »

Zoals ik al schreef was ik positief verrast over de beenruimte in economy.
Ben 1.85 en had ruim voldoende ruimte.
De stoelzitting schuift enkele cm naar voren bij het verzetten vd rugleuning, met goed gevulde “stoelzakken”had ik nog steeds enkele cm ruimte.
Gebruikersavatar
BigJesper
Amerikafan
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2019, 13:38
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door BigJesper »

Goed om te weten @jwensammy! Ik ben zelf 1,97m, dus altijd fijn om dit soort ervaringen te lezen.
Gebruikersavatar
Almere vak V
Amerika-expert
Berichten: 3046
Lid geworden op: 23 jan 2017, 23:37

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Almere vak V »

PSVwally schreef:
29 sep 2019, 17:38
Wat mij opvalt bij United is dat er nogal wat ‘ouder’ personeel rondloopt.
Is bij Delta niet anders. Alleen zie je dat daar de gemiddelde leeftijd hoger is dan bijvoorbeeld bij KLM. Maar ook bij KLM is de gemiddelde leeftijd op intercontinentale vluchten een stuk hoger dan op bijvoorbeeld Europese vluchten.

Maar ik vind het wel wat hebben bij Delta. Je wordt altijd keurig geholpen. Super vriendelijk. En vooral erg relaxed. Al moet ik zeggen dat ik er tijdens de vlucht weinig van meekrijg als ik lig te slapen.
Gast

Re: United non-stop naar SFO

Bericht door Gast »

Het eten bij Delta is veel beter dan bij KLM, dat wel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer