Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
wennepen
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 nov 2012, 21:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door wennepen »

ja dat zou kunnen maar voorlopig kan ik niet eens betalen. net weer gebeld met BA en daar liggen alle systemen plat dus helaas pindakaas. nog steeds geen tickets.....
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door roelb »

Je kunt bij een airline ook gewoon telefonisch boeken. Of dat bij pakketreizen bij BA kan weet ik niet, maar het zou me verbazen als het niet kan.
wennepen
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 nov 2012, 21:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door wennepen »

ze gaven vanmiddag aan dat het alleen online zou kunnen maar wilden e.e.a. gaan uitzoeken hoe het zit met die weigering van de betaling. daarover zouden ze me terug bellen. net zelf gebeld opnieuw en bij hun liggen alle systemen plat dus het is niet mijn lucky day zeg maar.....
als ik de tickets los op zoek bij british airways kosten die me 5600 euro maar in die pakketreis met auto(chevrolet suburban) is de prijs 4160 euro(tickets en auto) en das al 40 euro duurder dan gisteren.... je begrijp dat ik voor dat geld toch even moeite doe.
moon29
Amerikakenner
Berichten: 1444
Lid geworden op: 29 sep 2013, 18:04
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door moon29 »

Wat balen Wenepen!

Ik heb deze week ook tickets in combi met Suburban geboekt.
En ook met MasterCard betaald (alleen de 375 aanbetaling) . Toen lukte het daar nog wel met MasterCard.
mwaterl
Amerika-newbie
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:08
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door mwaterl »

Ondertussen zijn er al weer veel nieuwe posts langsgekomen, maar bij deze wil ik even iedereen bedanken die zo snel op m'n vragen reageert :)
wennepen
Amerika-ontdekker
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 nov 2012, 21:50
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door wennepen »

Jullie ook allemaal bedankt voor het meedenken....mijn broer kwam binnen hier en die heb ik zijn creditcard afgetroggeld....ook mastercard maar dan van ING en tadaaa... geboekt...helemaal blij.! We vliegen zondag 28 juli van Amsterdam naar new york. Donderdag 1 augustus van New York naar las Vegas en vrijdagavond 23 augustus vanuit los Angeles terug naar huis. Totale prijs 4166 euro voor 4 tickets incl. Chevrolet suburban.
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 967
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door HennyCox »

josea schreef:Wow, bedankt voor het zoeken! Vanaf Brussel is inderdaad ook een optie, we wonen in het zuiden.
Ik weet niet waar in het zuiden jullie wonen, maar wij hebben geboekt voor mei/juni 2019 van Frankfurt naar LAX....rechtstreekse vlucht voor €277 pp.
Die prijzen vind ik nu niet meer, maar wel deze:

11:10 ‐ 17:52 British Airways 1 stop DFW 15u 42m FRA ‐ LAX
17:50 ‐ 22:40 Iberia 1 stop MAD 19u 50m LAX ‐ FRA
€ 292 via SchipholTickets.com

9:15 ‐ 16:49 American Airlines 1 stop CLT 16u 34m FRA ‐ LAS
6:00 ‐ 9:10 American Airlines 1 stop DFW 18u 10m LAS ‐ FRA
€ 309 via American Airlines

Wij hebben de avond voor onze vlucht een hotel geboekt bij het vliegveld, met gratis parkeren voor 3 weken, ideaal en goedkoop.
Gebruikersavatar
josea
Amerikakenner
Berichten: 942
Lid geworden op: 15 dec 2014, 12:20
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Veldhoven

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door josea »

HennyCox schreef:
josea schreef:Wow, bedankt voor het zoeken! Vanaf Brussel is inderdaad ook een optie, we wonen in het zuiden.
Ik weet niet waar in het zuiden jullie wonen, maar wij hebben geboekt voor mei/juni 2019 van Frankfurt naar LAX....rechtstreekse vlucht voor €277 pp.
Die prijzen vind ik nu niet meer, maar wel deze:

11:10 ‐ 17:52 British Airways 1 stop DFW 15u 42m FRA ‐ LAX
17:50 ‐ 22:40 Iberia 1 stop MAD 19u 50m LAX ‐ FRA
€ 292 via SchipholTickets.com

9:15 ‐ 16:49 American Airlines 1 stop CLT 16u 34m FRA ‐ LAS
6:00 ‐ 9:10 American Airlines 1 stop DFW 18u 10m LAS ‐ FRA
€ 309 via American Airlines
Wij hebben inmiddels geboekt via lastminute.com voor €315 p.p. Echt een koopje, wat mij betreft, bezien de prijzen van de afgelopen tijd, Nogmaals bedankt voor de tip!

Nu alleen de tickets nog gemaild krijgen, dat is nog niet gebeurd... kon maximaal 24 uur duren. Dus hopen maar dat dat goed gaat... :?
Gebruikersavatar
KevinAmerican
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 mei 2012, 23:26
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Lienden

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door KevinAmerican »

Inmiddels 570 euro retour met 1 overstap van Dusseldorf naar San Fransisco met Swiss en Lufthansa
Afbeelding

USA 2012 - 21/06 - 15/08 IL-IN-WI
USA 2017 - 02/08 - 13/08 NV-AZ
USA 2019 - 24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14318
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Coyote »

mwaterl schreef:Nu ben ik normaal niet zo'n reiziger en ik heb dus geen doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Die heb ik ook niet nodig, want een reis als dit doe ik denk ik eens in de 20 jaar. Verder met het autootje naar Belgie en Frankrijk enzo. Ik denk dus dat een kortlopende voor mij genoeg is. Kun je me iets aanraden? Waar moet ik op letten bij het kiezen van een verzekering? Tevens zie ik vaak dat je een annuleringsverzekering / reisverzekering tegelijk met je vlucht kunt boeken. Is dat handig of ben je dan vaak duurder uit?
Er zijn al veel tips gegevens voor een (doorlopende) reis- en annuleringsverzekering. Als je af en toe een weekendje weggaat en elk jaar op vakantie gaat kan het al snel voordelig zijn een doorlopende reis- en annuleringsverzekering te nemen.

Het advies dat je een annuleringsverzekering niet persé nodig hebt moet je voor jezelf afwegen. Mijn advies: doe het wel. Voor die paar euro per maand (betaal iets van € 7 per maand voor beide) wil ik de rompslomp niet hebben mócht het nodig zijn. Nog een voordeel, je hoeft er nooit meer naar om te kijken. Alle geboekte reisjes vallen eronder.

Soms kun je medische kosten meeverzekeren (voorwaarde is wel dat je een zieketekostenverzekering hebt maar die is verplicht in Nederland) en die vult aan wat je standaard ziektekostenverzekering niet dekt. Niet onverstandig als je in een Amerikaans ziekenhuis belandt.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
KevinAmerican
Amerikafan
Berichten: 220
Lid geworden op: 04 mei 2012, 23:26
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Lienden

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door KevinAmerican »

Wij hebben inmiddels geboekt via Expedia bij Swiss naar San Francisco (24/07/19 - 14/08/19) met een tussenstop in Zurich voor €584 (wel light fare)
Afbeelding

USA 2012 - 21/06 - 15/08 IL-IN-WI
USA 2017 - 02/08 - 13/08 NV-AZ
USA 2019 - 24/07 - 14/08 TX-CA-NV-UT
M23M
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2014, 19:39

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door M23M »

Wij willen onze tickets boeken (BRU-SF) maar hebben een overstaptijd van 2u52 in Washington.
Is dit voldoende?
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14318
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Coyote »

Lijkt mij ruim voldoende!

Voldoende speling als je iets later aankomt of als het druk is bij immigrations.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door sanook »

2u52 is meer dan voldoende. Voor welke prijs zie je de tickets, want er zijn de afgelopen dagen veel goede tips/prijzen geweest voor BRU-SFO in mei. Bv met BA/Virgin voor 287 euro incl bagage !
M23M
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2014, 19:39

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door M23M »

Voor welke prijs zie je de tickets, want er zijn de afgelopen dagen veel goede tips/prijzen geweest voor BRU-SFO in mei. Bv met BA/Virgin voor 287 euro incl bagage !
Rechtstreeks bij Brussels Airlines. Voor ons 2 betalen we 757 euro mét bagage. (4 tot 30 mei)
Jammer genoeg zie ik de prijzen van BA/Virgin niet meer passeren, maar heb toch een lichte voorkeur om rechtstreeks bij de maatschappij te boeken. :thumbup:
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door sanook »

Is ook prima toch !
M23M
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2014, 19:39

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door M23M »

Is ook prima toch !
Zeker, wij zijn tevreden. :clap:
Aantal jaar geleden naar NY gevlogen met Brussels Airlines en waren toen érg te spreken over de service. Ook het feit dat we gewoon in Brussel kunnen vertrekken, is een pluspunt voor ons.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14318
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Coyote »

KevinAmerican schreef:Wij hebben inmiddels geboekt via Expedia bij Swiss naar San Francisco (24/07/19 - 14/08/19) met een tussenstop in Zurich voor €584 (wel light fare)
Mooi dat geboekt is. :thumbup:

Wel jammer dat het een 'light fare' is. Heb je ook gekeken bij United zelf? Zie voor zelfde periode nl. ook vlucht voor € 524 voorbij komen incl. koffer.

Nu moet je rekening houden met € 100 per persoon extra (2x2x€50) als je beide een koffer meeneemt.

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door sanook »

Daar heeft ie ondertussen in andere topics al vragen over gesteld :wink: Dingen die je je m.i. beter af kan vragen vóórdat je de tickets boekt.
En wat ik me ook afvraag is of er ook accommodatie bijgeboekt is ? Want waarom zou je anders bij Expedia boeken, die zijn meestal niet de goedkoopste met losse vliegtickets. Met accommodatie erbij kan het wel eens wat schelen inderdaad.
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14318
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Coyote »

sanook schreef:Dingen die je je m.i. beter af kan vragen vóórdat je de tickets boekt.
Ja, zo zonde! :(

Zie het op FB ook wel voorbij komen. Ticket geboekt en er dan achter komen dat koffer niet inbegrepen is.

Op FB kan ik het me enigszins voorstellen maar hier op het forum wordt er in dit topic zo vaak over gesproken dat het niemand ontgaan kan die op zoek is naar tickets. :wink:

Roland
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer