Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door tomaat85 »

Werelddeal KLM. Morgen 6/9 starten de werelddeal weken bij de KLM. De speciale site is nog niet actief benaderbaar maar op de "normale" site van de KLM zijn er nu tickets (light) voor net geen 400 euro rechtstreeks met de KLM van 9 t/m 14/12-2018...zal dat nu morgen onder het mom "werelddeal" lager worden? We kunnen met 1 koffer voor 2 volwassene (voor 1 week) als ruim bagage prima uit de voeten. Dus met 2 voor 933euro (en nog s 80 voor de eventuele stoelkeuze :( ) en zeker weten dat we onze dagen die we willen hebben...of hopen op een prijswonder morgenochtend...wie t weet mag t zeggen :wink:
Grote Amerika fan
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Vito »

Ik zat ook al te kijken. Dit lijken al de tarieven van de werelddealweken maar ik word er nog niet heel warm van. Naar Mia kost het altijd nog 513,- incl. bagage. Niet wat je noemt een werelddeal.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 795
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door tomaat85 »

Ik weet t inmiddels....het begrip werelddeal heeft betrekking op de locaties en zeker niet op de prijzen :offtopic:
Per persoon is een ticket nu in de werelddeal 100 euro duurder :o met exact gelijke dagen en tijden. Maar goed, gegokt en verloren.
Grote Amerika fan
A&A
Amerikafan
Berichten: 386
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door A&A »

Wij zoeken tickets naar Las Vegas (19/5 - 11/6 2019). Door de aparte ruimbagageprijzen/light tarieven is het zoeken er niet makkelijker op geworden. Omdat wij altijd een tentje meenemen is ruimbagage (1 pp) een must. Wat zijn goede prijzen voor die tijd naar Las Vegas? Voor mijn gevoel moet het toch normaal wel onder de € 400,- pp incl bagage kunnen? Op dit moment lijkt alles toch nog flink duurder... :sadcry:
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door roelb »

Onder de 400 euro, retour LAS? Nee, dat zijn echt geen normale tarieven, dan heb je echt een goede deal gehad. Of je moet uitwijken naar LAX, dat is vaak goedkoper.

AMS-LAS retour onder de 500, dat lukte de afgelopen jaren altijd wel. Op dit moment zit je op 578 voor het normale tarief binnen Skyteam (498 basic economy/light) en binnen Star Alliance voor 510 (430 restricted). Dat laatste tarief lijkt me op zich prima. Als je vastzit aan een andere alliantie dan is het een kwestie van afwachten.
M23M
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2014, 19:39

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door M23M »

Wij hebben het plan om volgend jaar (eind april/mei 2019) een rondreis te maken langs de westkust. Nu dus volop op zoek naar tickets naar SF, LV of LA. In principe maakt de luchthaven niet echt veel uit, aangezien we onze start- en eindplaats wel makkelijk kunnen aanpassen.

Iemand onlangs iets interessant gezien? Wij komen enkel prijzen tegen rond de 650/700 euro, maar ik vermoed dat dit wel wat lager kan?
Laatst gewijzigd door M23M op 06 sep 2018, 16:22, 2 keer totaal gewijzigd.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door roelb »

Ik weet niet waar je zoekt, maar een snelle search op Google flights levert mij prijzen van 430 euro (restricted, 510 voor het normale tarief) op bij United, al dan niet in combinatie met LH, voor AMS-LAX retour in mei.
M23M
Amerikafan
Berichten: 102
Lid geworden op: 15 sep 2014, 19:39

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door M23M »

Ik weet niet waar je zoekt, maar een snelle search op Google flights levert mij prijzen van 430 euro (restricted, 510 voor het normale tarief) op bij United, al dan niet in combinatie met LH, voor AMS-LAX retour in mei.
Dankjewel om snel even te zoeken! Welke data heb je juist ingevoerd?
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door roelb »

2018-09-06.png
Maar ik ben bang dat je te laat bent. Deze fares hadden 5/9 als uiterste ticketing datum, en dat is inmiddels een paar uur voorbij (ook in de USA).

Gewoon dagelijks Google Flights kijken. De calendar view geeft je in een oogopslag de prijzen voor alle vertrek- en retourdata.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Laredo »

WOW air heeft Orlando, Florida, USA als extra bestemming toegevoegd. https://wowair.nl/vluchten/bestemmingen/orlando/
Van januari tot en met maart vlieg je retour voor € 260,-.

Let op: WOW air is een vliegtuigmaatschappij die alle vluchten via Keflavik, IJsland uitvoert. Er is dus altijd een tussenstop. Daarbij is het een uitgeklede vlucht; geen (gratis) drinken of eten onderweg, en alleen een personal item (42 x 32 x 25 cm.) als bagage mee.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
romy09
Amerika-ontdekker
Berichten: 36
Lid geworden op: 29 aug 2018, 16:06
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door romy09 »

Na 2 weken zoeken afgelopen maandagavond 23:00 tickets geboekt hoogseizoen. Los angeles aankomst en vertrek in hoogseizoen 2019 met 2 vvolwassenen en 3 kids


Ik was al 2 weken aan t kijken kijken. Werd er nerveus van.
Prijzen op z`n laagst 700 met 1 overstap zonder koffer.

mijn man vroeg en al wat gevonden. En had geen zin weer te zoeken. Was er even klaar mee voor 2 dagen.
Ik denk toch weer even zoeken. Dit keer even op mijn telefoon.
Kwam ik na 20 min op mijn tel tickets tegen op schipholtickets. Voor 644, maar totaal met 2 volwas en 3 kids 3030. Kids hadden korting.
Dit is 1 overstap op Heatrow mooie vliegtijden en met britisch airways en 5x bagage incl
Dus 600 euro gemiddeld pp.
Ik zeg kom we gaan ff op de laptop verder, Ik typ hetzelfde in: en tickets zijn 900 euro!!!!
Ik snapte er niks van, en na wat googlen kwam ik erachter dat je je cookies moet verwijderen want sites onthouden dus wat jij wilt en houden de prijs hoog. En toen verwijderde ik de cookies, en deed t opnieuw. Voila de goedkope prijs was er weer.

Dus tip voor iedereen die nog zoekt: VERWIJDER STEEDS JE COOKIES!!!!!

Heb dus nu een deal voor 600pp incl bagage in Hoogseizoen en na twijfelen twijfelen toch maar geboekt. Zoveel goedkoper zal het niet worden. ja , paar tientjes hooguit. En kan nog wel weken gaan zoeken nu kunnen we gaan kijken voor de autohuur en hotels. Veel hotels motels rond de parken gaan snel en vooral familiekamers. Dat maakt het allemaal wat lastiger. Met 2 pers is er altijd wel wat.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door harryh »

Laredo schreef:WOW air heeft Orlando, Florida, USA als extra bestemming toegevoegd.
Van januari tot en met maart vlieg je retour voor € 260,-.
En koffer kost slechts ca. 170,- retour, wat een aanbieding :( niet dus.
En voor de prijs van een vlucht in april kun je ook KLM/Delta, BA, LH etc boeken.
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7732
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door mtl »

En als je vlucht uitvalt dan mag je het lekker zelf uitzoeken.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Laredo »

harryh schreef:
Laredo schreef:WOW air heeft Orlando, Florida, USA als extra bestemming toegevoegd.
Van januari tot en met maart vlieg je retour voor € 260,-.
En koffer kost slechts ca. 170,- retour, wat een aanbieding :( niet dus.
En voor de prijs van een vlucht in april kun je ook KLM/Delta, BA, LH etc boeken.
Hoho, ik zeg ook niet dat ik er ZOU boeken :wink: Ik meld alleen dat er een lage prijs is in de genoemde drie maanden. Zelf vlieg ik half april met Delta naar Orlando, non stop.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1996
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door dejong89 »

harryh schreef:
Laredo schreef:WOW air heeft Orlando, Florida, USA als extra bestemming toegevoegd.
Van januari tot en met maart vlieg je retour voor € 260,-.
En koffer kost slechts ca. 170,- retour, wat een aanbieding :( niet dus.
En voor de prijs van een vlucht in april kun je ook KLM/Delta, BA, LH etc boeken.
Plus, ze vliegen met een Airbus A321 neo. Dat is niet echt bepaald een toestel waarin ik 7uur wil zitten.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door sanook »

Dat hoeft geen reden te zijn lijkt mij, als het toestel (goed) ingericht is voor lange afstanden dan zie ik geen probleem. Alsof een 787 met 3-3-3 of een 777 met 3-4-3 zo prettig is :wink:
Maar goed, het gaat hier om een prijsvechter dus heel comfortabel zal het inderdaad niet zijn vrees ik. En de vlucht van IJsland naar MCO duurt zelfs ruim 8 uur...
Gebruikersavatar
HennyCox
Amerikakenner
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 aug 2012, 15:49
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Limburg

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door HennyCox »

A&A schreef:Wij zoeken tickets naar Las Vegas (19/5 - 11/6 2019). Door de aparte ruimbagageprijzen/light tarieven is het zoeken er niet makkelijker op geworden. Omdat wij altijd een tentje meenemen is ruimbagage (1 pp) een must. Wat zijn goede prijzen voor die tijd naar Las Vegas? Voor mijn gevoel moet het toch normaal wel onder de € 400,- pp incl bagage kunnen? Op dit moment lijkt alles toch nog flink duurder... :sadcry:
https://engine.schipholtickets.com/resu ... 2524ada9f2

Op jullie datums vind ik deze, € 304 excl.bagage, dus incl bagage € 404......nog net niet onder de € 400 :lol:

Is wel met vertrek vanaf Frankfurt, ik weet niet waar jullie wonen en dus de afstand naar Frankfurt.
Wij hebben ook geboekt voor mei/juni vanaf Frankfurt naar LAX voor €275 pp excl bagage en hebben een goedkoop hotel gevonden met airport shuttle en gratis parkeren voor 3 weken. Is wel iets verder dan Schiphol, maar in USA kijken we ook niet op 100km meer of minder :wink:
A&A
Amerikafan
Berichten: 386
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door A&A »

Wij wonen in Zeeland; Frankfurt is dan niet echt een optie. Brussel gaat uiteraard prima en Dusseldorf is ook nog wel een optie. We hadden gezien dat Frankfurt op dit moment zeker aantrekkelijker is maar met veel wegwerkzaamheden op die route is het wel 5 uur onderweg of meer.
Evengoed dank voor de tip!
Franciscus
Amerikakenner
Berichten: 445
Lid geworden op: 27 jun 2017, 21:00
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Franciscus »

Is wel iets verder dan Schiphol, maar in USA kijken we ook niet op 100km meer of minder
Iets verder dan Schiphol? Dat is toch maar voor een heel beperkt aantal mensen het geval. Ik woon in het zuidoostelijk Nederland en zelfs dan is Frankfurt nog 350 kilometer. Alles kan en alles is persoonlijk maar ik vind dat geen optie. Los van het feit dat je rijden in de VS nauwelijks kunt vergelijken met hier rijden kijk ik daar ook wel op 100 km meer of minder.
2017 juli/augustus: 6 weken Eclips-Roadtrip, grote ronde vanuit Portland
2014 april/mei: 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni: 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni: 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei: 2,5 week LA - SF en 1 week Miami / Florida Keys
Renée76
Amerikakenner
Berichten: 447
Lid geworden op: 22 jul 2014, 18:31

Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 7

Bericht door Renée76 »

dejong89 schreef:
harryh schreef: En koffer kost slechts ca. 170,- retour, wat een aanbieding :( niet dus.
En voor de prijs van een vlucht in april kun je ook KLM/Delta, BA, LH etc boeken.
Plus, ze vliegen met een Airbus A321 neo. Dat is niet echt bepaald een toestel waarin ik 7uur wil zitten.
Man moest afgelopen zomer ‘verplicht’ met WoW air terugvliegen van Lax naar Amsterdam. Was geregeld door de reisverzekering.
Geen schermen, geen eten, geen drinken, slechte stoelen.
Was volgens hem echt een verschrikking om zolang in te moeten zitten
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer