Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag Avis over kinderstoel

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Mike33
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Vraag Avis over kinderstoel

Bericht door Mike33 »

Ik heb een minivan geboekt via Avis.es (scheelde 400e met avis.nl). Echter, krijg ik het niet voor elkaar om er een kinderstoel bij te zetten, we hebben kinderen van 1 en 4 bij ons. Iemand hier ervaring mee hoe dat gaat? Lijkt me dat ik dit ook gewoon op de luchthaven (Toronto) kan regelen, maar zal ik dan weer niet de hoofdprijs betalen?
Gr Mike
gastxyz

Re: Vraag Avis over kinderstoel

Bericht door gastxyz »

roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

Wat ik me altijd afvraag: waarom neem je niet gewoon zelf het eigen stoeltje mee? Dan weet je zeker dat je een kwalitatief goed stoeltje hebt en ben je niet afhankelijk van de verhuurder.

Bij de meeste airlines kun je een stoeltje, net als een kinderwagen, gewoon gratis inchecken.
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

Omdat die niet altijd goedgekeurd zijn in USA en omdat men dan met jou stoeltje gooit en je niet ziet of er breuken zijn onder de stof.
Mike33
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Mike33 »

roelb schreef:Wat ik me altijd afvraag: waarom neem je niet gewoon zelf het eigen stoeltje mee? Dan weet je zeker dat je een kwalitatief goed stoeltje hebt en ben je niet afhankelijk van de verhuurder.
Ik heb daar 2 jaar geleden naar gekeken toen we gingen, maar dat mocht toen niet omdat het niet voldoet aan de juiste veiligheidsvoorschriften..
hemmie
Amerika-expert

Bericht door hemmie »

Daar zou ik me persoonlijk niet druk om maken. Zo ver ik heb begrepen accepteren ze wel gewoon een Europees stoeltje bij toeristen, net zoals Amerikaanse toeristen in Europa wel voor korte tijd een Amerikaans stoeltje mogen gebruiken. Ik heb ook nog nooit gehoord/ gelezen dat iemand hiermee in de problemen kwam.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer